Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 88 worden weergegeven.
  1. #26
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Knap nog nooit gezien en je weet nu al dat het niks is, je vraagt je bijna af waarom je nog film kijkt als je enkel af gaat op de opinie van anderen.
    Kijk en heb een oordeel, kijk niet en zwijg dan.
    Euh ... waaruit maak jij op dat deze persoon de film nog nooit gezien heeft ?

  2. #27

    Standaard

    Nope..geen filmpje voor mij. Echt een zeer matig verhaal, en effecten redden het dan niet meer.
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  3. #28
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Mijn reaktie was op Rickje die stelde: Ik heb hem nog nooit gezien.

    Misschien is mijn reaktie wat hard maar ik lees en merk vaak dat mensen oordelen over films en die nog nooit gezien hebben. Dan denk ik loop dan niet zo interessant te doen, want je weet niet waar je het over hebt.
    Helaas kom ik in mijn werk (internaat) vaker het echte pulpnivo uit de videotheek tegen (de kids hebben echt geen smaak). Ik poog vaker een antidosis te geven, vandaar dat mijn videokopie van Schindlers list total loss is. Maar toch kom ik ook in deze groep (Pubers 12 - 18) veel vooroordelen tegen die gebaseerd zijn op horen-zeggen en beperkt inzicht.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Mijn reaktie was op Rickje die stelde: Ik heb hem nog nooit gezien.

    Misschien is mijn reaktie wat hard maar ik lees en merk vaak dat mensen oordelen over films en die nog nooit gezien hebben. Dan denk ik loop dan niet zo interessant te doen, want je weet niet waar je het over hebt.
    Helaas kom ik in mijn werk (internaat) vaker het echte pulpnivo uit de videotheek tegen (de kids hebben echt geen smaak). Ik poog vaker een antidosis te geven, vandaar dat mijn videokopie van Schindlers list total loss is. Maar toch kom ik ook in deze groep (Pubers 12 - 18) veel vooroordelen tegen die gebaseerd zijn op horen-zeggen en beperkt inzicht.
    Nou ik zal de volgende keer niet zo interresant doen
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  5. #30

    Standaard

    Ik heb em nog niet gezien, maar ben wel erg benieuwd. Toen ik hoorde dat Norrington zou gaan regiseren was ik nog veel benieuwder. De eerste Blade was erg goed. (het is overigens wel vreemd dat hij niet op een commentaar te horen is).

    Nou ja het gedonder tussen Connery en hem zullen de film wel niet veel goeds hebben gedaan. Ik hoorde dat de rol die Connery speelt normaal veel kleiner is (in de orginele strips dan he) maar dat Connery een veel grotere rol opeistte. En het script liet herschrijven enz.

    Ik ben evengoed nog erg benieuwd. Wel leuk dat wij een 2-disc hebben en DTS en de R1 niet, is het eens andersom, ook wel een keertje fijn. Nou hij zal de 18e overal wel liggen voor een kleine 25 Euro (en dan bij de MM voor 20) en dat is net een leuk prijsje. Ik vond alle comicverfilmingen erg goed, ik betwijfel of ik deze slecht zou gaan vinden. Meestal moet je je gewoon op nul zetten. En gezien er geen klagen lijkt te zijn over beeld en geluid, kom maar op.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Jammer dat Connery hier zijn tijd ingestoken heeft


    Inderdaad een drama, helaas in de bios gezien

  7. #32

    Standaard

    Leuke film
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry's HT
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Jammer dat Connery hier zijn tijd ingestoken heeft


    Inderdaad een drama, helaas in de bios gezien
    Connery had een rol afgeslagen in de 2e Matrix of in een van LOTR-films(dit weet ik niet meer precies)Maar toen hij zag dat deze en andere comic-verfilmingen enorm scoorde had hij gauw voor dit project zijn handtekening gezet helaas met pijnlijke gevolgen.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  9. #34

    Standaard

    Hij had Gandalf kunnen spelen. Was anders geweest dan het huidige resultaat, maar volgens mij had hij dat ook goed gedaan
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Hij had Gandalf kunnen spelen. Was anders geweest dan het huidige resultaat, maar volgens mij had hij dat ook goed gedaan
    We gaan nu natuurlijk wel OT, maar ik denk niet dat iemand een betere of zelfs even goed Gandalf als Ian McKellen had kunnen neerzetten. Zeker Connery niet. Ik vind hem een goed acteur maar hij is altijd wel Connery. McKellen is gewoon Gandalf. Als je begrijpt wat ik bedoel.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Hij had Gandalf kunnen spelen. Was anders geweest dan het huidige resultaat, maar volgens mij had hij dat ook goed gedaan
    Maar was hij nou ook niet benaderd voor de rol van de architect???(Matrix Reloaded)
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  12. #37

    Standaard

    Trouwens de huur dvd bevat geen DTS

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Maar was hij nou ook niet benaderd voor de rol van de architect???(Matrix Reloaded)
    Klopt. Helmut Bakaitis deed me ook erg aan Connery denken.

  14. #39

    Standaard

    Afgelopen vrijdag gehuurd... nauw wat een feest zeg Was echt elke cent van die 4 euro niet waard...

    wat een onsamenhangende prul is dit zeg, Spiderman top; X-men top; maar dit phffff nee, niets voor mij;

    zonde!
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  15. #40

    Standaard

    Heb 'm net gezien.
    Wat een ramp zeg. Ik zat echt de hele tijd te hopen dat hij niet te lang meer zou duren, wat een marteling!
    Slecht uitgewerkt over the top verhaal, onsamenhangend, slechte regie en editing, en verschikkelijk flauwe special effects! 3/10
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  16. #41

    Standaard

    Overigens grappig dat in veel recensies (nu lees ik het ook weer in de Veronica-gids) Mr. Hyde als het dieptepunt van de CG-effecten wordt beschouwd, terwijl dit juist een van de effecten is die niet uit computer komt. Zoals in de extra's op deze DVD te zien is, is het vrijwel altijd (uitzondering zijn delen van het eindgevecht, om begrijpelijke reden) een acteur/stuntman in pak.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Koene
    Overigens grappig dat in veel recensies (nu lees ik het ook weer in de Veronica-gids) Mr. Hyde als het dieptepunt van de CG-effecten wordt beschouwd, terwijl dit juist een van de effecten is die niet uit computer komt.
    Inderdaad grappig. Ik wist het ook niet. Maar misschien hadden ze dan beter wél CG-effecten gebruikt want Mr Hyde vind ook ik bijzonder slecht geslaagd.

  18. #43

    Standaard

    Wel leuk om allle nits eruit te halen!!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  19. #44

    Standaard

    Ik heb LXG gister gezien en heb mij prima vermaakt.




    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...alias=DumanYaK
    What ?

  20. #45

    Standaard senior seniors

    wassup,betekend hier Senior Member echt SENIOR
    Ik heb hem gezien in de Bios in de States en een Sweettie avond gehad.
    Je kan toch niet over een script/plot/ klagen als je weet dat deze film gebaseerd is vanuit een 68 page comic strip book.Ik vond het een top film.
    Ode aan Fox,voor het te veel uitgeven voor het maken van films.

  21. #46

    Standaard Re: senior seniors

    Citaat Oorspronkelijk gepost door funnmaster
    Je kan toch niet over een script/plot/ klagen als je weet dat deze film gebaseerd is vanuit een 68 page comic strip book.
    En waarom niet ? Ik ken kortere strips die veel beter zijn dan deze LXG. De originele strip is trouwens heel wat cooler dan de film.

  22. #47
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    8) 8) 8)

    Een heerlijke pulpfilm met echt zichtbare comic roots, nee hoor ik heb mij goed vermaakt en van mij mag er een deel 2 komen.

    De extra's zijn ook in orde, en de buren haten DTS tracks op mijn dvd's.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  23. #48

    Standaard

    Dit is wel een dramatisch slechte film, er lijkt geen gang in te komen en is allemaal erg vlak. Sean Connery speelt erin, wel de beste acteur maar hij kon LXG niet naar een hoger plan tillen. Er had mogelijk meer met het verhaal gedaan kunnen worden, zodat ze een voldoende hadden gescoord.

  24. #49

    Standaard

    Gisteren weer een kort stukje gezien en wist meteen weer waarom ik deze absoluut niet wil hebben!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  25. #50

    Standaard

    Mijn twelingbroer had vandaag LXG gehuurd en vroeg of misschien zin had om mee te kijken. Maar wat was dat een tijdverspilling, want dit is echt ongelooooovelijk slechte film.
    Alleen al als je naar de cgi-effects kijkt wordt je al depressief.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •