De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Columbia: 75 nieuwe DVD's op 'Must Have' budgetlabel

    Columbia: 75 nieuwe DVD's op 'Must Have' budgetlabel



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hmmm... From here to eternity en Blue thunder lijken mezelf enigzins interessant. Voor de rest zijn de meeste van deze titels al voor 'weinig' te krijgen bij de lokale FRS dunkt me.

  3. #3

    Standaard

    Zitten toch wel een 5-tal titels tussen die ik eventueel zou kopen...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #4

    Standaard

    BLOB, THE
    U-TURN
    JUMANJI
    PANIC ROOM
    GHOSTBUSTERS
    GHOSTBUSTERS II

    Voor de gaten in mijn collectie!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #5

    Standaard

    Ik hoop toch dat bij deze dvd's wat extra's bijzitten, die in de vorige releases niet bij zaten, want de meeste van deze films kun je al voor minder dan 15 euro in de winkels krijgen. (Voorbeeld: U Turn voor slechts 5 euro bij MM Enschede)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiKe__LL
    Ik hoop toch dat bij deze dvd's wat extra's bijzitten, die in de vorige releases niet bij zaten, want de meeste van deze films kun je al voor minder dan 15 euro in de winkels krijgen. (Voorbeeld: U Turn voor slechts 5 euro bij MM Enschede)
    Weinig kans dat dit nieuwe versies worden: die eerste serie 'Must Have's' (wat een domme titel btw) waren ook gewone re-issues dus dat zal ook wel voor de tweede batch gelden.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiKe__LL
    Ik hoop toch dat bij deze dvd's wat extra's bijzitten, die in de vorige releases niet bij zaten, want de meeste van deze films kun je al voor minder dan 15 euro in de winkels krijgen. (Voorbeeld: U Turn voor slechts 5 euro bij MM Enschede)
    Weinig kans dat dit nieuwe versies worden: die eerste serie 'Must Have's' (wat een domme titel btw) waren ook gewone re-issues dus dat zal ook wel voor de tweede batch gelden.
    Maar voor de recentere films geld dat er nu een gunstigere prijs voor betaald kan worden en heeft een goede film toch wel wat leuke extra's te bieden.
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #8

    Standaard

    Dan gaat Gattaca toch eindelijk eens aangeschaft worden.

  9. #9

    Standaard

    Een beetje flauwekul deze lijst!

    De meeste DVD's zijn al lang te koop voor 9,95 of 14,99 euro!

    Soms 3 halen 2 betalen.

  10. #10
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Een beetje flauwekul deze lijst!

    De meeste DVD's zijn al lang te koop voor 9,95 of 14,99 euro!

    Soms 3 halen 2 betalen.
    ja dat viel mij ook al op... Anaconda? Die ligt bij elke FRS voor 10,- Zo zijn er nog een aantal titels die allang uitzijn en allang goedkoper dand e hier vermelde 14,99 te koop zijn...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Een beetje flauwekul deze lijst!

    De meeste DVD's zijn al lang te koop voor 9,95 of 14,99 euro!

    Soms 3 halen 2 betalen.
    ja dat viel mij ook al op... Anaconda? Die ligt bij elke FRS voor 10,- Zo zijn er nog een aantal titels die allang uitzijn en allang goedkoper dand e hier vermelde 14,99 te koop zijn...
    Dit zijn acties van uit FRS ,maar nu gaat het bij Columbia Tristar uit en daarom word er nu zo'n (onbenullige) 'oficiele' lijst naar voren gebracht.
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  12. #12

    Standaard

    U-turn is al een tijdje voor 11,99 te vekrijgen.

  13. #13

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen wat voor een DVD release dit is van Gattaca? Vooral wat betreft geluid, verpakking (ik ben géén fan van snappers) en extra's, want ik vind het een erg goede en intelligente film, maar ik heb 'm nog nergens zien liggen. Dus als dit een mooie release is, gaat 'ie zeker mee voor 15 Euro.
    I hope I can make it across the border... I hope to see my friend and shake his hand... I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams... I hope...

  14. #14

    Standaard

    Zit toch al 1 titel die ik zelf ook heb :S

    Big daddy

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lost In The Air
    Kan iemand mij vertellen wat voor een DVD release dit is van Gattaca? Vooral wat betreft geluid, verpakking (ik ben géén fan van snappers) en extra's, want ik vind het een erg goede en intelligente film, maar ik heb 'm nog nergens zien liggen. Dus als dit een mooie release is, gaat 'ie zeker mee voor 15 Euro.
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=191
    http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Gattaca.asp

  16. #16

    Standaard

    Sorry hoor, maar ik kan die zogenaamde "budget titels" helemaal niet zo budget meer vinden. € 14,99 voor een DVD komt al akelig dicht in de buurt van de gangbare prijs van een aantal top titels. Zo ligt bijvoorbeeld een uitstekende DVD-release (prima film, veel extra's, 2 schijfjes) als Pirates of the Caribbean overal voor € 19,99.
    Bovendien worden veel van die budget titels toch vaak zonder noemenswaardige extra's geleverd. Nee, € 9,99 is meer een prijs om je te onderscheiden in deze markt én om je overtallige voorraden weg te werken, voordat je ze als onderzettertjes moet dumpen.
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •