Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 67 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pierce Brosnan te oud ?

    Ik lees net op fok (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38321) dat Pierce Brosnan te oud is voor een nieuwe James Bond film

    Naar mijn mening is dit de beste acteur geweest voor james bond film's geweest en moet hij gewoon blijven spelen.

    Volgens het showbizzpersbureau Wenn hebben producenten van de James Bond-films laten weten dat Pierce Brosnan te oud is om de rol van de populaire geheim agent nog langer te kunnen spelen. De 50-jarige Brosnan heeft vier Bond-films op zijn naam staan.

    Begin volgend jaar zouden de opnames van een nieuwe film over 007 beginnen, maar zonder Brosnan in de hoofdrol. Als mogelijke kandidaten voor die rol worden Jude Law, Colin Farell, Hugh Jackman, Christian Bale en Orlando Bloom genoemd. Ook is voor de 22ste Bond-film gekozen voor 'een nieuwe look', vooral om jongere kijkers te interesseren.

    De eventuele opvolgers staan me ook niet aan:

    Jude Law http://www.petaindia.com/hottest/images/Jude-Law-2.jpg
    Colin Farell http://www.prisma-online.de/image/42...9bc276742.jpeg
    Hugh Jackman http://www.celebritiesworldwide.com/...GH-JACKMAN.jpg
    Christian Bale http://www.chlotrudis.org/awards/cer...venth/bale.jpg
    Orlando Bloom http://www.cns1.com/images/orlando_bloom.gif

    Maar als ze zouden kiezen uit dit rijtje, dan moet het zeker Colin Farell worden!

    Wat vinden jullie ervan?

  2. #2

    Standaard

    AAARRRGGGLLLLLLLLLLLLL..........

    Britney Spears als Bond-girl en soundtracks van Boyzone zeker....


    WAAROM??????????????????

    Greetz,
    Toine

  3. #3

    Standaard

    Met zijn rol als Batman (en zijn 2-sequels deal) lijkt Bale definitief afgevallen als potentiële Bond, James Bond. Zowel Bloom en Law hebben hun leeftijd tegen, aangezien bioscoopbezoekers Bond op een bepaalde leeftijd inschatten. De producers hebben ook reeds eerder aangegeven dat volgens hun de nieuwe Bond-acteur ideaal tussen de 40-50 jaar oud zou moeten zijn.

    En trouwens... de opnamen voor de nieuwe 21ste (!!) Bond-film die in januari 2005 van start gaan zijn opnieuw de avonturen van Pierce Brosnan die zijn vijfde en laatste film van zijn contract maakt.

    Een vervanging is niet eerder aan de orde dan de 22ste Bond en deze film zal nooit voor 2007/2008 de bioscoop halen.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Mja misschien is het gewoon een hoax, er is al vaker gezegt dat Pierce geen bond films meer zou maken.

  6. #6

    Standaard

    Pierce zou er zeker nog één doen, misschien nog eentje erna maar dat kon hij niet zeggen voor de volgende gemaakt is (en persoonlijk denk ik zeker dat hij het niet meer doet).

    Er werd ook gesproken over een ver-amerikanisering van Bond, da's natuurlijk helemaal om van te walgen. Ik hoop dat ze de volgende film beter maken dan D.A.D., die een hele goede actiefilm is, maar m.i. geen Bond.

  7. #7

    Standaard

    Ook is voor de 22ste Bond-film gekozen voor 'een nieuwe look', vooral om jongere kijkers te interesseren
    Ofwel: veel minder bond, veel meer schieten en nobrainen. Ofwel: de neergaande tendens van de laatste tijd zal ook hierin worden voorgezet. Daar vrees ik een beetje voor.
    PS: Orlando Bloom als Bond? Humor .

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Tja wat zal ik zeggen, de gemiddelde jeugdige van tegenwoordig en Bond als stijl-icoon gaan nou eenmaal niet samen.
    Helaas ben ik bang dat voor een nieuwe generatie een amerikaan in de rol van JB betekend en een film wordt op het nivo van Hollywood (absoluut shit dus) zodat iedereen zelfs met een hersenbeschadiging de film kan volgen.
    Dat was dan het einde van JB voor mij.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  9. #9

    Standaard

    misschien ligt het aan mij maar ik vind pierce brosnan niet echt goed als bond. Geef mij maar sean connery wreed en een warng soort humor. Precies zoals bond bedoelt was. Van mij mag pierce met de vut.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  10. #10

    Standaard

    Pierce is voor mij de 2e beste Bond, na Connery.
    Hij doet zeker nog de 21e Bond en heel misschien de 22e.
    Alhoewel hij bij de 22e een beetje als Moore er zal gaan uitzien in A View To A Kill.

    Ik heb Pierce Brosnan trouwens in 'het echt' gezien bij Harrod's in Londen.
    Met langer haar en NIET GEVERFD is hij al heel wat ouder dan als Bond.

    Bij de huidige acteurs zie ik niet echt een waardige opvolger.

  11. #11

    Standaard

    Colin Farell lijkt me niet eens zo'n slechte keuze eigenlijk, toch de betere acteur van het stel. Ikzelf zit ook niet of vervanging te wachten eigenlijk, maar als ik moest kiezen uit dit rijtje.
    I find your lack of faith disturbing

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Colin Farell lijkt me niet eens zo'n slechte keuze eigenlijk, toch de betere acteur van het stel. Ikzelf zit ook niet of vervanging te wachten eigenlijk, maar als ik moest kiezen uit dit rijtje.
    Farell zou een prima Mini Me zijn. Die gozer is toch veel te klein om Bond te spelen? Meest voor de hand liggende opvolgers zijn nog steeds Hugh Jackman en Clive Owen. Maar zover is het nog niet. Eerst doet Brosnan 'Bond 21' (2005) nog. Voor 2007 (Bond 22) zien we wel verder...

  13. #13

    Standaard

    Pierce zal zeker nog 1 bond film maken (hopenlijk met meer inhoud dan de laatste). Over ver-Amerikanisering van bond........dat vond ik met de laatste film al het geval. Leuk begin, maar een ijs paleis..........................lijkt X-men wel. Werd een beetje een hersenloze actie film, maar xXx bestaat al!!

  14. #14

    Standaard

    In hemelsnaam niet Farrell als Bond zeg.....

    Kan Connery niet weer een maken en dan de titel gewoon JAMES BOLD noemen?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #15

    Standaard

    Farrel zou het denk ik wel goed doen hoor! Veel beter dan Orlando Bloom. Ook een prima acteur alleen niet voor dit soort dingen.

    Sommige mensen hebben het wel eens over Huhg (HOE schijf je dat?!) Grand, dat zou pas een ramp worden!!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  16. #16

    Standaard

    Hugh Grant lijkt me geen goed ID, heeft toch een beetje de uitstraling van een sulletje.
    EErst zal Pierce nog een film maken en dan zien we wel. Zal wel veel speculatie blijven!!!

  17. #17

    Standaard

    ONZIN!!!

    Roger Moore was 58 toen hij zijn laatste bondfilm maakte, en sean Conery 53.

    En zolang Pierce Brosnan er nog goed uitziet moet het niet teveel uitmaken.

  18. #18

    Standaard

    Als Pierce dan vervangen moet worden, alhoewel ik hem een fantastische bond vindt, laat het dan Colin worden. Bale zie ik meer de superhero kant op gaan (lees batman of superman) en orlando en hugh zie ik die taak niet op zich nemen. Maar wat ik zeg , Pierce is zeker nog niet te oud en die zie ik graag nog terug als Jimbo.

  19. #19
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Please! Laten ze stoppen met James Bond.

    Die Another Day was een goed opgezette film, maar haalt het toch niet bij de oude 007 klassiekers.

    Wat moet ik dan doen als ik die tinnen box koop? Deel 22 er langs zetten?
    mijn vraag is dan? Waarom geven ze dan een tinnen box uit met alle james bond films erin? om vervolgens nog een box uit te kunnen geven met 22 films erin?

    maargoed. ik blijf bij mijn standpunt dat ze moeten latenvoor wat het is. Het is nu wel leuk geweest!

    Laat de jongere kijkers maar eens de james bond klassiekers gaan bekijken! Daar doen ze veel beter aan

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Please! Laten ze stoppen met James Bond.

    Die Another Day was een goed opgezette film, maar haalt het toch niet bij de oude 007 klassiekers.

    Wat moet ik dan doen als ik die tinnen box koop? Deel 22 er langs zetten?
    mijn vraag is dan? Waarom geven ze dan een tinnen box uit met alle james bond films erin? om vervolgens nog een box uit te kunnen geven met 22 films erin?

    maargoed. ik blijf bij mijn standpunt dat ze moeten latenvoor wat het is. Het is nu wel leuk geweest!

    Laat de jongere kijkers maar eens de james bond klassiekers gaan bekijken! Daar doen ze veel beter aan
    helemaal mee eens, de oudere films zijn ondanks de wat mindere special effects veel meer indruk op mij gemaakt dan de nieuwere gelikte films. Ik denk dat ze nu wel moeten stoppen.

  21. #21

    Standaard Re: Pierce Brosnan te oud ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soldier2000
    Ook is voor de 22ste Bond-film gekozen voor 'een nieuwe look', vooral om jongere kijkers te interesseren.
    Hadden wij dat niet al met XXX?

    Laten wij eerlijk zijn een leuke film, maar dat haalt het toch niet bij de stijl en klasse van een echte Bond Film. Als men met jongere kijkers de MTV doelgroep bedoeld, dan kunnen ze beter stoppen met de Bond Films.

    De kracht van Bond is dat het een klasse apart is, als men zich gaat aanpassen aan de jeugdige kijkers kom je in een hele andere categorie terecht waar al meer dan genoeg rip off's zijn. XXX, Fast and the furios, Charlies Angels, enz.

    Zeg dan maar bye bye bond.

  22. #22

    Standaard

    Begin volgend jaar zouden de opnames van een nieuwe film over 007 beginnen, maar zonder Brosnan in de hoofdrol. Als mogelijke kandidaten voor die rol worden Jude Law, Colin Farell, Hugh Jackman, Christian Bale en Orlando Bloom genoemd. Ook is voor de 22ste Bond-film gekozen voor 'een nieuwe look', vooral om jongere kijkers te interesseren.
    Ooh nee heh...en Brad Pitt als Bad guy zeker...
    .........Faith No More.........

  23. #23

    Standaard Re: Pierce Brosnan te oud ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soldier2000
    Ik lees net op fok (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38321) dat Pierce Brosnan te oud is voor een nieuwe James Bond film

    Naar mijn mening is dit de beste acteur geweest voor james bond film's geweest en moet hij gewoon blijven spelen.
    Pfft, smaken verschillen natuurlijk maar sinds Brosnan Bond speelt heb ik m`n interesse totaal maar dan ook totaal in deze serie verloren. Wat een aanfluiting van de bovenste plank! Geef mij maar een Connery of een Dalton, acteurs die kracht en charme uitstralen. Brosnan komt bij mij over als een mietje en is erg ongeloofwaardig als Bond. Van mij mogen ze sowieso kappen met de hele serie, heeft weinig vernieuwends meer te bieden.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  24. #24

    Standaard

    ik vond die another day een goeie bond film ,niet zo goed als de oude bonds maar doenbaar,maar ik dacht dat ewan mcGregor of clive owen kanshebbers waren

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door carnesir
    ik vond die another day een goeie bond film ,niet zo goed als de oude bonds maar doenbaar,maar ik dacht dat ewan mcGregor of clive owen kanshebbers waren
    ewan mcGregor zou geweldig zijn als Bond, daar ben ik van overtuigd. Clive Owen zou HEEL erg had zuigen!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •