Pagina 9 van 15 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 374 worden weergegeven.

Discussie: The Simpsons Movie

  1. #201

    Standaard

    Daar heb ik ook al over nagedacht. En toch, als ik deze beelden zo zie dan denk ik dat Transformers het nog knap lastig gaan krijgen.

    Edit:
    Een vraagje: Waar kan ik de cd het goedkoopste bestellen inclusief verzendkosten? Bij bol.com of amazon.com?
    Laatst aangepast door deweb : 17-07-2007 om 16:50

  2. #202

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    Humor. Pure Humor. Ik blijf het zeggen: DE zomerhit van 2007.
    Ik ben bang dat deze film voor mij juist dé tegenvaller van dit jaar gaat worden. Misschien komt het omdat ik fan ben van The Simpsons die zich in de goede oude tijd afspeelde, maar ik verwacht dat de film dezelfde humor gaat hebben als dat de seizoenen tegenwoordig hebben en die zijn belachelijk slecht helaas.

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scriptkiddie Bekijk bericht
    Ik ben bang dat deze film voor mij juist dé tegenvaller van dit jaar gaat worden. Misschien komt het omdat ik fan ben van The Simpsons die zich in de goede oude tijd afspeelde, maar ik verwacht dat de film dezelfde humor gaat hebben als dat de seizoenen tegenwoordig hebben en die zijn belachelijk slecht helaas.
    De film is geschreven door de schrijvers die ook de eerste paar seizoenen hebben geschreven
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #204

    Standaard

    Ik wordt ook niet echt wild van de stukken die ik tot nu toe heb gezien. De enige waarmee ik echt met een glimlach zat was met dat spiderpig stukje. Die chainsaw-gag vond ik maar zozo. Hoogstens vermakelijk, maar niet om mij te doen lachen. En dat gecommandeer van Homer op die honden blijf ik enorm zwak vinden en totaal niet grappig. Hopelijk wordt dit een goeie film, want ik heb echt het gevoel dat dit een film is die ze jaren geleden mochten maken toen de reeks nog goed was. De nieuwe reeksen vind ik enorm flauw en haat ze dan ook. Elk jaar geef ik de reeks een nieuwe kans, maar ze blijven me teleurstellen met hun flauwe humor i.p.v. terug naar de roots te gaan. Ik hoop echt op het beste, maar nu verwacht ik het ergste ook al is het geregisseerd en geschreven door makers van de eerste seizoenen van de show.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #205

    Cool

    Tjsa, we zullen het wel gaan zien. Ik vind de trailer er wel aardig uitzien, maar zeker niets spectaculairs. Ik vind de "tekenstijl" raar en komt niet in de buurt van de serie en de humor die ik in de trailer zag was een duidelijk voorbeeld van de over the top humor die je tegenwoordig ook in de serie terug kunt vinden. Uiteraard bestaat er een prima kans dat ik deze film geweldig vind, maar dat hangt echt van de humor af.

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    Daar heb ik ook al over nagedacht. En toch, als ik deze beelden zo zie dan denk ik dat Transformers het nog knap lastig gaan krijgen.

    Edit:
    Een vraagje: Waar kan ik de cd het goedkoopste bestellen inclusief verzendkosten? Bij bol.com of amazon.com?
    De prijs moet je zelf even nakijken luilak

    Qua verzendkosten: Amazon komt vanuit de VS dus veel hoger + eventueel douane, Bol.com is gewoon binnenlandse verzending.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #207

    Standaard

    Damn, je hebt me betrapt. Mag ik als reden voor mijn luiheid opgeven dat ik eigenlijk maar weinig snap van hoe ik bij amazon de verzendkosten kan ontdekken?
    Ik ga er nog maar eens achteraan met wat meer moed, beleid en trouw. Zeker nu de dollar zo verdomd laag staat (althans, dat zag ik).

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    Damn, je hebt me betrapt. Mag ik als reden voor mijn luiheid opgeven dat ik eigenlijk maar weinig snap van hoe ik bij amazon de verzendkosten kan ontdekken?
    Ik ga er nog maar eens achteraan met wat meer moed, beleid en trouw. Zeker nu de dollar zo verdomd laag staat (althans, dat zag ik).
    Je moet het artikel in je mandje doen, naar de check-out gaan en dan kun je de verzendkosten zien.
    Is die bij bol ook de donut-versie?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #209
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Ja is ook de donut versie
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  10. #210

    Standaard

    "Simpsons Movie" Without Conan O'Brien
    In an earlier interview, "Simpsons" creator Matt Groening gloated at the fact that all the old writers were brought back for "The Simpsons Movie." But according to an Entertainment Weekly article, Conan O'Brien was never invited. O'Brien was a writer on "The Simpsons" from 1991 to 1994 and is credited with writing four episodes, including "Marge vs. The Monorail," which he considers his favorite. When O'Brien finally moved on to new projects, he ended up leaving on good terms. Writer/producer Al Jean responded by stating that Conan would have simply "laughed" off the invite to work on the movie. But when Conan got his chance to comment on the subject, it turned out that he would have loved to be apart of it. "I cleared my talk show schedule for a year at great financial cost to myself, got an apartment right outside the Fox lot, and told them I was ready to report to work," jokes O'Brien. "All I heard back was that they were having trouble finding me a parking space, and then they stopped returning my calls altogether. I am stunned and disappointed.... Truth be told, I worry that the Simpsons-writing portion of my brain has been destroyed after 14 years of talking to Lindsay Lohan and that guy from One Tree Hill, so maybe it's all for the best."
    Bron: Worstpreviews
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Je moet het artikel in je mandje doen, naar de check-out gaan en dan kun je de verzendkosten zien.
    Dank je .
    Het scheelt ongeveer 2-3 euro inclusief verzendkosten + het risico bij amazon om door de douane gepakt te worden.

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Ja is ook de donut versie
    Ik heb gisteravond gezocht op bol.com maar kon `m niet vinden
    heb je toevallig een linkje?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #213

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Er staat wel speciale uitgave maar is het ook zeker dat `t om de donut versie gaat? is niet uit het plaatje of de beschrijving te halen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #215
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Er staat wel speciale uitgave maar is het ook zeker dat `t om de donut versie gaat? is niet uit het plaatje of de beschrijving te halen
    Er is iemand in deze of andere simpsons topic die gemaild had. Blijkt dus wel de donut versie te zijn
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Er is iemand in deze of andere simpsons topic die gemaild had. Blijkt dus wel de donut versie te zijn
    Ah ok. eens ff op zoeken dan. In het Simpsons topic in tv series of in regio 2?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    Dank je .
    Het scheelt ongeveer 2-3 euro inclusief verzendkosten + het risico bij amazon om door de douane gepakt te worden.
    Omgerekend is ie bij Amazon toch echt goedkoper: € 20.27 incl. tegen € 22,99 + verzendkosten bij bol
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #218

    Standaard

    Klopt. 25 euro in Nederland inclusief.
    (Ja, dat is meer dan een paar euro)

    Maar bij amazon heb je een risico van die douane, ik weet niet hoe groot de pakkans daarvan is.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    Klopt. 25 euro in Nederland inclusief.
    (Ja, dat is meer dan een paar euro)

    Maar bij amazon heb je een risico van die douane, ik weet niet hoe groot de pakkans daarvan is.
    Héél klein, zeker met zo'n bedrag, maar de kans is er altijd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #220

    Cool

    Een stukje geknipt uit de mail die ik van Bol.com ontvangen heb:

    De luxe "Donut" uitgave van de soundtrack "Simpsons Movie" heeft als EAN nummer 5051442287226.
    Bol.com heeft ook dit artikel in het assoritment. Kijkt u op onze site.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, verneem ik die graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Ton de Bruin

    bol.com, Customer Services Support
    www.bol.com

  21. #221

    Standaard

    Hier staat een hele zwik posters aan de linker kant die ik nog niet gezien had:
    http://www.empireonline.com/futurefi...m.asp?id=11196
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Héél klein, zeker met zo'n bedrag, maar de kans is er altijd.
    De kans is (hopelijk ) te verwaarlozen aangezien het bedrag onder de € 22,- grens ligt.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #223

    Standaard

    Er zijn weer 5 nieuwe clips toegevoegd:
    http://www.worstpreviews.com/media.p...&place=trailer
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #224

    Standaard

    Weet er iemand of de avant premiere van 24 juli de engelse of de vlaamse versie gaat zijn?

  25. #225

    Standaard

    Clips allemaal bekeken, nu wachten om te zien als ze ook daadwerkelijk wel in de film zitten, want misschien nemen ze ons wel bij de neus!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

Pagina 9 van 15 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •