Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat is een subwoofer/receiver

    Ik ben niet echt een beginner, maar ik weet niet wat een subwoofer en een receiver is. Ik wil het wel graag makkelijk uitgelegd hebben, zodat ik er ook nog een beetje iets van snap.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #2

    Standaard

    Grapje zeker !?

    Een sub woofer is een losse box, die alleen lage tonen weergeeft.
    Een receiver is een versterker met een radio ingebouwd.

  3. #3

    Standaard

    Nee, het was geen grapje, was de vraag dan zó dom? In ieder geval bedankt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #4

    Standaard

    In een 5.1 opstelling is de 1 dan ook een subwoofer, die heeft met DD/DTS een apart kanaal. Voor de lage tonen effecten.

    Nee ik heb dommere vragen gehoord

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olaf Mirande
    Nee ik heb dommere vragen gehoord
    Mooi Ik wilde het gewoon even weten, want het is niet echt handig als iedereen steeds daarover begint en je dan niet weet waar het over gaat
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #6

    Standaard

    Er bestaan geen domme vragen.
    Het is pas dom als je NIX vraagt!
    Waar denk je anders dat alle anderen hun kennis vandaan hebben? Ook door te vragen hoor! Geeft nix!

    Als je ooit nog eens iets wil weten; laat t me weten! (deze keer waren anderen mij voor! )

    Succes verder!

    Jeroen

  7. #7

    Standaard