De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aan alle mensen die From Hell 2-Disc Edition hebben.....

    Eventjes een vraagje aan de mensien die deze dvd hebben.
    Is jullie doosje ook zo beschadigd???
    Bij mij zit het doosje vol met krassen en een soort bobbels, heel storend en het staat ook niet zo mooi in m'n collectie.
    Go ahead, make my day!!

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat Sander de keepcase zelf bedoelt. Het doorzichtige plastic van mijn keepcase 'rimpelt' ook een beetje, en dat ziet er inderdaad niet zo mooi uit. Gelukkig zit de slipcase er nog omheen! :wink:

  3. #3

    Standaard

    idd, de keepcase rimpelt bij de seal een beetje, niet echt storend bij mijn exemplaar.
    Kartonnen keepcase ook 100% nieuw
    voor 11 euro gekocht bij Van Leest

  4. #4

    Standaard

    Ik heb een spekgladde, maar die heb ik al een hele tijd (dus niet voor 11 euro, maar 't dubbele ongeveer)
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #5

    Standaard

    hij was met de WildCard 3 voor 33 euro.
    normaal is ie 19.95
    dus veel verschil zal er niet tussen zitten

  6. #6
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    De mijne is zo strak als maar zijn kan en dus zoals het hoort.
    Geen storende dingen dus. :wink:

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    hier ook niet, geen kreukels in Johnny!

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eschwin L.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Respect voor Johnny
    juist zo hoort het
    Off topic: zou 21 Jump Street nog ooit uit gaan komen?

  10. #10

    Standaard

    Geen krassen te zien hier. Wel een klein beetje rimpels maar helemaal niet zo dat ze storend zouden zijn.

  11. #11

    Standaard

    Ook een beetje off topic:

    Hoe is het beeld en geluid?? is het een beetje fatsoenlijke release op regio 2?? thanx!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eschwin L.
    "Off topic: zou 21 Jump Street nog ooit uit gaan komen?" Ik heb deze serie zelf nog nooit gezien (kben pas 16 dus toen was ik nogal jong) maar hij zal best goed zijn, of ie ooit nog op DVD komt weet ik eigenlijk niet (kheb me daar eigenlijk ook nog niet mee bezig gehouden) ik hoop t wel ,dan kan ik deze serie ook bekijke; meer Johnny is altijd goed.
    Volgens deze mensen komt ie er wel; http://www.imdb.com/title/tt0092312/board/nest/6074799
    Meer off-topic: ik was 16 toen ik deze serie volgde; 1992 meen ik....maar de serie is ouder, betrof toen een herhaling.
    Heel aardige serie.
    Binnenkort weer een nieuwe Depp: Secret Window, naar een boek van Stephen King...en eind 2004 JM Barrie's Neverland uiteraard!

    On Topic: met mijn From Hell is nix mis :wink:

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Hoe is het beeld en geluid?? is het een beetje fatsoenlijke release op regio 2??
    From Hell ? Dat zit echt wel goed. Beeld en geluid zijn prima. Spijtig dat de Regio 2 t.o.v. de Regio 1 wel extra's moet missen maar slecht bedeeld is hij nu ook weer niet.

  14. #14

    Standaard

    Ook niks aan de hand met mijn editie.

  15. #15
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eschwin L.
    "Off topic: zou 21 Jump Street nog ooit uit gaan komen?" Ik heb deze serie zelf nog nooit gezien maar hij zal best goed zijn
    Was inderdaad een leuke serie om naar te kijken in die tijd ja.
    Of het nu nog zo leuk zal zijn weet ik echter niet

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    FRS deed raar of degene met het prijzenapperaat 7,99 vond ik een zeer goede prijs voor deze toch wel aangename film.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •