Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Boekjes/inhoudsopgave bij DVD's

    Bij de meeste DVD's zit een boekje met een opgave van de verdeling van de chapters en soms nog wat meer tekst.

    Nu heb ik de laatste tijd veel DVD's uitgeleend en weet ik van sommige niet meer of er nu wel of niet zo'n boekje bij hoorde die ik wellicht niet heb teruggehad.

    Dit wil ik graag even checken bij jullie. Vermeld van onderstaande titels graag even of er iets bijhoort of niet.

    LOTR: The Fellowship of the Ring (2-disc)
    Amelie (1-disc)
    Beautiful Mind, A (1-disc)
    Blade
    Brotherhood of the Wolf
    E.T. - The Extra Terrestrial (1-disc)
    Guru, The
    Killing me Softly
    Monster's Ball
    Pulp Fiction
    Thirteen Days
    Traffic

    Het betreft allemaal regio 2 uitvoeringen.

    Alvast bedankt voor jullie hulp

  2. #2

    Standaard Re: Boekjes/inhoudsopgave bij DVD's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel de Rooij
    Bij de meeste DVD's zit een boekje met een opgave van de verdeling van de chapters en soms nog wat meer tekst.

    Nu heb ik de laatste tijd veel DVD's uitgeleend en weet ik van sommige niet meer of er nu wel of niet zo'n boekje bij hoorde die ik wellicht niet heb teruggehad.

    Dit wil ik graag even checken bij jullie. Vermeld van onderstaande titels graag even of er iets bijhoort of niet.

    LOTR: The Fellowship of the Ring (2-disc)
    Amelie (1-disc)
    Beautiful Mind, A (1-disc)
    Blade
    Brotherhood of the Wolf
    E.T. - The Extra Terrestrial (1-disc)
    Guru, The
    Killing me Softly
    Monster's Ball
    Pulp Fiction
    Thirteen Days
    Traffic

    Het betreft allemaal regio 2 uitvoeringen.

    Alvast bedankt voor jullie hulp
    Van de volgende kan ik het weten aangezien ik em zelf ook regio 2 heb:
    Blade
    Hierbij zit idd geen boekje

    bij LotR wél, maar ikzelf heb hiervan de regio 1...

  3. #3

    Standaard

    Ik geloof dat bij geen een van de titels een boekje zit.

  4. #4

    Standaard

    Voortaan de dvd's uitlenen in een kale keepcase of in een gewone cd-jewelcase....kun je daar lekker groot je naam op schrijven en kan het orginele hoesje niet beschadigen bij die ander thuis.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  5. #5

    Standaard

    Bij LOTR zit geen boekje. De hoofdstukindeling zit aan de binnenkant van het plastic. Achter de discs zeg maar. De rest weet ik niet, omdat ik die niet heb.

  6. #6

    Standaard

    Bij Pulp Fiction zit ook geen boekje, alleen een blaadje met wat overige titels van RCV.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Monsters Ball ook geen boekje net effe gekeken
    I see in your eyes the same fear that would take the heart of me... A day may come when the courage of men fales... When we forsake our friends and brake all bonds of fellowship....

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Brotherhood of the Wolf,
    E.T.
    Traffic

    hebben geen van allen boekjes. Traffic heeft alleen een nietszeggende RCV flyer.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Ik vind de boekjes eigenlijk lastig, raak je snel kwijt. Dus als ze een doorzichtige keep case gebruiken en het papier dubbelzeidig drukken is deze heer ook tevreden. Oja bij de wat duurdere films is een boekje altijd beter. Maar van bv. de Indy boxset is het ook waardeloos.
    Laat de boekjes eigenlijk dus maar weg!!!!

  11. #11

    Standaard

    Pulp Fiction
    Traffic

    deze hebben beiden geen boekje
    Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

  12. #12

    Standaard

    pulp Fiction heeft een binne blat met chapter search index

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris tervoort
    pulp Fiction heeft een binne blat met chapter search index
    meen je dat nou??




    *** FRS.........
    Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

  14. #14

    Standaard

    Ik vind het altijd wel fijn als er een boekje bij zit.

  15. #15

    Standaard Re: Boekjes/inhoudsopgave bij DVD's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel de Rooij
    LOTR: The Fellowship of the Ring (2-disc)
    Beautiful Mind, A (1-disc)
    Monster's Ball
    Thirteen Days
    Geen van alle met boekjes. Bij 13 Days alleen voornoemde flyer met wat andere releases van RCV.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Oke, nu zijn ze bijna allemaal langsgeweest en hoef ik dus waarschijnlijk niemand op z'n flikker te geven.

    Bedankt allemaal.

    Al is er wel tegenstijdigheid wat betreft Pulp Fiction: 1x niet en 1x wel.
    Hoe zit dat? Het is wel een regio 2, he?

  17. #17
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Mijn R2 Pulp Fiction heeft ook geen boekje (alleen een 'Top DVD's van RCV flyer')

  18. #18
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Ho even, bij LOTR: FOTR (R2) zit wel degelijk een boekje! Niet met chapters, maar wel met LOTR verwante artikelen

  19. #19

    Standaard

    die steek je idd in die pinntjes op de middenflap . Zeg maar alla Gladiator als ik het goed heb .
    [spoiler:e98ff3fef6]PS: die boekjes betaal je toch ook voor? Die horen toch ook bij je dvd? Maarja, ik ben ook zo iemand die helemaal happy kan worden van een mooie verpakking. [/spoiler:e98ff3fef6]

  20. #20

    Standaard

    Mijn Pulp fiction heeft ook geen boekje.
    Ook ik vind zulke boekjes heel leuk. Ik vind dat er een bij elke DVD zou moeten zitten.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    tja wat maak je je eingelijk druk om boekjes?
    Waaat Als jij een DVD uitleent en ze geven de boekjes die erbij horen niet terug, zou je je daar niet druk om maken dan??

    Boekjes horen bij de dvd.
    Sommige releases worden idd zonder geleverd, wat ik ook een gebrek aan aandacht vind.

  22. #22

    Standaard

    Bij mij heeft Pulp Fiction ook geen boekje alleen de eerder genoemde flyer van RCV.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  23. #23

    Standaard

    Blade heeft ook geen boekje, wel een of andere achterlijke flyer met andere dvd's.

    Ik heb eens 20% korting gekregen op een dvd omdat er geen boekje inzat wat wel degelijk op de cover vermeld staat

  24. #24

    Standaard

    Wie weet of er bij deze (Regio 2-nl) titels een boekje/flyer hoort te zitten:

    X-men 1,5
    X-men 2 (2 disc)
    Minority Report (2 disc)
    LOTR 2 (2 disc)

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd
    Wie weet of er bij deze (Regio 2-nl) titels een boekje/flyer hoort te zitten:

    X-men 1,5
    X-men 2 (2 disc)
    Minority Report (2 disc)
    LOTR 2 (2 disc)
    Xmen 1,5 en 2 en Minority Report Niet en Lotr 2 weet ik niet zeker maar volgens mij ook niet
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •