Pagina 19 van 45 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 1122 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    het is ook een fijn toestel. alleen heb ik denk ik de pech dat ie af en toe raar doet. Binnekort maar eens laten nakijken..
    En van dat 2 keer drukken klopt deels. heel vaak hoef je maar 1 keer te drukken. maar af en toe 2 keer of zelfs 3,4,5 keer. meestal blijf ie daarna ook hangen zodat ik em even aan en uit moet zetten. youtube werkt ook niet altijd en is best traag. Op deze dingentjes na vind ik het een zeer prettige telefoon. Aanrader als navigatie. Sygic werkt uitstekend..!

    navigatie gebruik ik nooit, maar dan kan het in ieder geval wel



    maar de E71 zou ik alleen aan beginnen als je niet al te grote vingers hebt aangezien de toetsen tegen elkaar staan zonder ruimte ertussen, ze zijn wel zo gevormd dat ze in een bobbeltje naar boven lopen maar dan nog kun je het hebben dat je meerdere toetsen tegelijk indrukt, dat is mijn enige minpunt eigenlijk, voorderest qua stevigheid en looks is het een erg mooi toestel......
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Heb sinds een kleine twee weken de HTC HD2.
    Wat een topding is dat.
    Windows Mobile 6.5
    Goede browser, met pinchtouch, Opera mobile 9 ( Opera 10 Beta en Internet Explorer ondersteund dat nog niet)
    Goolglemaps en streetview hangt aan je contactadressen, heel makkelijk.
    You Tube mobile werkt zeer goed.
    Zeer mooie weersaanduiding, handige sms, e-mail functies.
    Simpele synchronisatie met outlook en online met My Phone!
    Zeer goede kwaliteit scherm, groot ook.
    Na jaren altijd Nokia's te hebben gehad, nu geheel om.
    Topper!
    Heb deze afgelopen weekend ook besteld. Ben benieuwd. Heb nu de 5800 xpressmusic en die bevalt al heel goed, dus ben benieuwd...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #453

    Standaard

    ik heb die HTC HD2 vastgehad bij de MediaMarkt, wel erg plat maar naar mijn mening té groot in omvang, werkt wel lekker.....dat dan weer wel

    heb op dit moment de oude Nokia N95 van m'n broer in bruikleen tot ik een ander heb, is op zich een erg leuke telefoon maar wel erg traag op sommige punten zoals het naar de andere kant schuiven zodat je de media controls krijgt en het scherm dus draait duurt allemaal net iets te lang, zal eens kijken of een software update wat uithaalt............
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #454
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn HD 2 werkt echt super!

    Sterker nog het is bijna de 'ideale' echt mobiele vervanger voor de pc!
    Mobiel het forum volgen of vervuilen, is nog nooit zo'n luxe geweest!
    Ideaal voor saaie feestjes!

    Android HTC Sense werkt echt perfect, terwijl dit binnen windows mobile 6.5 officieel, niet ondersteund wordt.
    Het is eerst wel even wennen, maar dat gaat vrij snel!
    Het weer bekijken of de streetview van een opgeslagen contact is echt een feest!
    Eén en al grafische pracht zonder in te boeten aan snelheid.
    En dat met HSPA ondersteuning! Of anders een plaatselijk onbeveligde, of eigen wlan.

    Juist omdat hij zo plat is en niet al te zwaar, is hij toch goed handelbaar.
    Hij is groot dat wel, maar dat is nu net het voordeel!
    Er wordt tevens een luxe en handig hoesje bij geleverd.
    Maar geen stylus!

    Accu is ondanks het visuele geweld redelijk duurzaam.
    Opladen doe je, terwijl je synched via mini-usb of met bijgeleverde usb/ac adapter!

    Overigens zijn er wel al wat updates en rom's te downloaden op de HTC site!
    Eerst updaten voor je gaat instellen!
    Ik moest ook wel even stoeien met MS Outlook om alle bestaande E-mail en geimporteerde contacten netjes te krijgen!
    Maar dan heb je ook wat!
    En het houdt je even van de str......, forum!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Mijn HD 2 werkt echt super!

    Sterker nog het is bijna de 'ideale' echt mobiele vervanger voor de pc!
    Mobiel het forum volgen of vervuilen, is nog nooit zo'n luxe geweest!
    Ideaal voor saaie feestjes!

    Android HTC Sense werkt echt perfect, terwijl dit binnen windows mobile 6.5 officieel, niet ondersteund wordt.
    Het is eerst wel even wennen, maar dat gaat vrij snel!
    Het weer bekijken of de streetview van een opgeslagen contact is echt een feest!
    Eén en al grafische pracht zonder in te boeten aan snelheid.
    En dat met HSPA ondersteuning! Of anders een plaatselijk onbeveligde, of eigen wlan.

    Juist omdat hij zo plat is en niet al te zwaar, is hij toch goed handelbaar.
    Hij is groot dat wel, maar dat is nu net het voordeel!
    Er wordt tevens een luxe en handig hoesje bij geleverd.
    Maar geen stylus!

    Accu is ondanks het visuele geweld redelijk duurzaam.
    Opladen doe je, terwijl je synched via mini-usb of met bijgeleverde usb/ac adapter!

    Overigens zijn er wel al wat updates en rom's te downloaden op de HTC site!
    Eerst updaten voor je gaat instellen!
    Ik moest ook wel even stoeien met MS Outlook om alle bestaande E-mail en geimporteerde contacten netjes te krijgen!
    Maar dan heb je ook wat!
    En het houdt je even van de str......, forum!
    Het is ook logisch dat er geen stylus mee wordt geleverd Claudio. Dat werkt simpelweg niet. Het scherm reageert op de aanraking met een vinger, niet met een ander voorwerp. Oftewel een capacitive touchscreen zoals ook de iPhone heeft...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Bekijk bericht
    Heren,

    Ik ga binnenkort ook maar eens met de massa mee en ga een iPhone bestellen. Maar wat is nu het voordeel van de 32GB versie t.o.v. de 16GB? Alleen dat je meer MP3-tjes, foto's en/of filmpjes erop kunt zetten? Met andere woorden: als ik hem daarvoor niet gebruik, kan ik net zo goed de 16GB versie kiezen?
    Kun je niet beter even wachten tot de nieuwe iPhone uitkomt rond juni/juli?
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  7. #457

    Standaard

    Ik ben aan het twijfelen om een Blackberry Bold 9700 te halen.
    Hier toevallig mensen die deze ook hebben?
    Laatst aangepast door Mik. V : 19-01-2010 om 13:01


  8. #458
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het is ook logisch dat er geen stylus mee wordt geleverd Claudio. Dat werkt simpelweg niet. Het scherm reageert op de aanraking met een vinger, niet met een ander voorwerp. Oftewel een capacitive touchscreen zoals ook de iPhone heeft...
    Da's helemaal waar.
    Dacht meld het even voor degene die dit gewend zijn.
    De HTC werkt alleen met de vinger i.c.m. met lichaamswarmte!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Ik ben aan het twijfelen om een Blackberry Bold 9700 te halen.
    Hier toevallig mensen die deze ook hebben?
    Ga beter voor de wat oudere 9000 versie, der nieuwe versies met trackpad willen na een val nog wel eens helemaal niet meer reageren!

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Kun je niet beter even wachten tot de nieuwe iPhone uitkomt rond juni/juli?
    nieuwe iphone? vertel... nog niets van gehoord namelijk

  11. #461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dominique van den hoek Bekijk bericht
    Ga beter voor de wat oudere 9000 versie, der nieuwe versies met trackpad willen na een val nog wel eens helemaal niet meer reageren!
    Ik hoor juist alleen maar goede verhalen over het nieuwe trackpad. Zou een stuk beter moeten werken en langer meegaan dan de trackbal.


  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Ik hoor juist alleen maar goede verhalen over het nieuwe trackpad. Zou een stuk beter moeten werken en langer meegaan dan de trackbal.
    Ik doe mn Blackberry Curve 8700 juist om die klote trackbal al na ruim een half jaartje weer weg. Naar rechts rollen met dat klote ding is bijna onmogelijk geworden.

    Morgen de Nokia N97 ophalen, ben benieuwd.

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Ik doe mn Blackberry Curve 8700 juist om die klote trackbal al na ruim een half jaartje weer weg. Naar rechts rollen met dat klote ding is bijna onmogelijk geworden.

    Morgen de Nokia N97 ophalen, ben benieuwd.
    Ja precies, dat hoor ik meestal. De trackpad die op de 9700 zit, zou dus langer mee moeten gaan en fijner moeten werken..
    Maar de blackberry in het algemeen is je wel aardig bevallen? (afgezien van die trackbal)


  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Ja precies, dat hoor ik meestal. De trackpad die op de 9700 zit, zou dus langer mee moeten gaan en fijner moeten werken..
    Maar de blackberry in het algemeen is je wel aardig bevallen? (afgezien van die trackbal)
    Blackberry zelf is een ideaal toestel.
    Zelf te horen gekregen van een telecom retailer dat de trackpad niet zo goed is, veel gevoeliger en bij valle ndat het helemaal niet meer doet,
    keuze blijft uiteraard bij jezelf!

    heb zelf een trackball en bevalt prima, nog geen problemen mee.

  15. #465

    Standaard

    m'n E71 is verkocht en vrijdag of zaterdag krijg ik m'n N97 mini binnen, ik ben zeer benieuwd
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dominique van den hoek Bekijk bericht
    nieuwe iphone? vertel... nog niets van gehoord namelijk
    Altijd rond die tijd, net als dat er rond september de nieuwe iPods komen. 2 jaar terug 3G vorig jaar 3 GS en dit jaar 4G. Zodat de 3G mensen kun abonnement kunnen verlengen na 2 jaar met een 4G toestel.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  17. #467

    Standaard

    Ik blijf simpel, ik heb nu naar bijna 2 jaar mijn Nokia 8800 Sirocco(Gold uitvoering) vervangen voor een nieuwere uitvoering in de 8800 serie, de opvolgers kunnen gelukkig veel meer en ook kwa opties heeft die ook meer dan de Sirocco uitvoering.

    Mijn huidige dus voor komende jaren zolang deze niet kapot gaat natuurlijk is geworden een Nokia 8800 Sapphire Arte.
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 02-03-2010 om 14:01
    What ?

  18. #468

    Standaard

    Indien mensen interesse hebben!

    HTC P3600 (simlockvrij)
    Incl. autolader Brodit
    Incl. Tom Tom navigatie
    Incl. screenprojector
    Incl. originele doos incl. gebruikshandleiding en cd-rom

    vierbands-GSM/GPRS-toestel met UMTS
    ingebouwde GPS-ontvanger
    HSDPA-voorbereid
    Windows Mobile 6.1
    krachtige 400 MHz processor
    WLAN (802.11 b/g) en Bluetooth 2.0
    2-megapixelcamera met videofunctie
    tweede camera voor beeldbellen64 MB RAM/128 MB ROM Inc meerdere geheugen kaartjes

    Indien interesse graag PM sturen.

  19. #469

    Standaard

    En ook ik heb een telefoon in de aanbieding.

    Nokia N97 (simlock vrij) 32GB black. Slechts 1,5e maand oud en dus totaal geen gebruikerssporen of iets dergelijks.. Nieuwprijs was E 420,- dus mocht je een leuk bod hebben, PM.


  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het is ook logisch dat er geen stylus mee wordt geleverd Claudio. Dat werkt simpelweg niet. Het scherm reageert op de aanraking met een vinger, niet met een ander voorwerp. Oftewel een capacitive touchscreen zoals ook de iPhone heeft...
    Ik dacht dat je daarvoor van die rubber stylusjes had?

  21. #471
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inmiddels is hij housebroken en werkt perfect met de vinger.
    Kan d'r mee lezen en schrijven..
    En bellen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #472

    Standaard

    even voor de vooroordelen: ik heb een rode gsm.. nouja meer kersenrood. best een mooie kleur past bij het donkerrood in mijn kamer. alleen in de zon ziet hij er rozig uit.. dat is een nadeel maarja. het is er nog 1 met een kleppie! ik klepper nog niet genoeg van mezelf... oh ja het is een Samsung. en best een aanrader.. als je apsoluut niks met een mobiel wilt doen
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  23. #473

    Standaard

    Bij mij zit ie altijd in mn broekzak.

    Maar zoek eigenlijk nog wel een nieuwe telefoon waar ik excel bestanden in kan bekijken en wijzigen e.d.
    Makkelijk voor mn dvd verzameling om in de winkel te zien of ik een dvd of game al heb zodat ik m niet weer eens dubbel aanschaf.

  24. #474

    Standaard

    Heb een paar dagen de HTC HD2 gehad bij een abbo van T-mobile.
    Was een leuke aanbieding, abbo 19 euro (wel 2jr.) en 130 bijbetaald voor toestel.

    Helaas heb ik thuis binnen totaal geen dekking.:sad:
    De zendmasten staan op en dusdanige afstand dat ik zelfs kostenloos het kontrakt heb laten ontbinden.
    Kollegas zeiden nooit problemen te hebben met T-mobile, maar ja die wonen niet hier.
    Had dit echt niet verwacht van zo'n grote provider.

    Helaas willen ze per se het toestel terug, had nog best wel iets bij willen betalen om de HD2 te behouden, want het is een erg leuk speelgoedje.....
    De normale winkelprijs is mij toch te hoog.
    Do you respect wood?

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Inmiddels is hij housebroken en werkt perfect met de vinger.
    Kan d'r mee lezen en schrijven..
    En bellen.
    Dito hier.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje Bekijk bericht
    Heb een paar dagen de HTC HD2 gehad bij een abbo van T-mobile.
    Was een leuke aanbieding, abbo 19 euro (wel 2jr.) en 130 bijbetaald voor toestel.

    Helaas heb ik thuis binnen totaal geen dekking.:sad:
    De zendmasten staan op en dusdanige afstand dat ik zelfs kostenloos het kontrakt heb laten ontbinden.
    Kollegas zeiden nooit problemen te hebben met T-mobile, maar ja die wonen niet hier.
    Had dit echt niet verwacht van zo'n grote provider.

    Helaas willen ze per se het toestel terug, had nog best wel iets bij willen betalen om de HD2 te behouden, want het is een erg leuk speelgoedje.....
    De normale winkelprijs is mij toch te hoog.

    Heerlijk toestel die HD2. En ik heb gelukkig geen problemen met bereik bij T-Mobile. Ben er al jaren klant. Al zolang als ze bestaan volgens mij. Tenminste, vanaf ze de naam T-Mobile gebruiken. Maar idd, er zijn plekker waar minder bereik is. Dat is vervelend als dat net bij jou thuis is. Ben maar blij dat het contract gewoon ontbonden kon worden.

    Maar als je de HD2 wilt. Kijk eens op gsmweb.nl voor een combo met een andere provider. Heb je meteen een simlockvrij toestel...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 19 van 45 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •