Pagina 43 van 45 EersteEerste ... 3339404142434445 LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1122 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    Vandaag is mijn S2 in een bak water gevallen... Te snel weer aan willen zetten dus denk niet dat er nog wat gaat gebeuren. Ligt in elk geval in een bak met rijst...

    Al wel contact met de verzekering gehad en met de vergoeding die ik kreeg hoef ik maar een klein beetje bij te betalen voor de S3. Dan toch wel weer een mazzeltje ondanks dat het klote is dat ik mijn S2 in het water heb laten vallen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #1052
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, ik kon het vanochtend bijna niet droog houden.
    Geluk bij een ongeluk dus...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1053

    Standaard

    Fijn toestel die S3! Heb er al wel eerder mee gespeeld. Mijn vrouw heeft er ook een, maar ik heb natuurlijk de allernieuwste firmware erop gezet met Android 4.1.2 en heb em gelijk geroot. Top apparaat!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #1054

    Standaard

    Ik zit er ook aan te denken deze week een S3 aan te schaffen. Een iPhone is me te duur qua bijbetaling en abonnementskosten en de S3 hoor ik veel goede dingen over. Iemand nog een tip qua winkel voor een leuke aanbieding soms?

  5. #1055

    Standaard

    Misschien is dit wel een mooie aanbieding:

    https://www.studentmobiel.nl/samsung-galaxy-s3 ?

    Hangt er natuurlijk ook wel vanaf wat je bel/sms/internet-gedrag is uiteraard.

    Verder zou ik nu zelf misschien wachten op de Nexus 4 die binnenkort uitkomt en erg goedkoop is voor wat hij te bieden heeft:

    http://tweakers.net/reviews/2813/nex...rste-rang.html

  6. #1056

    Standaard

    Thanks, ik moet zeggen dat ik een beetje geschrokken ben van de service van T-Mobile. Al een jaar of 5 klant daar nu en ze vragen eigenlijk absurde prijzen voor een contractverlenging. Bijbetaling voor een toestel is ook bijna altijd van toepassing dus ik ben even aan het overwegen over te stappen.

  7. #1057

    Standaard

    Je wilt met abo. Ik sluit al sinds jaren mijn abonnementen af via GSMweb.nl. Die is best concurrerend qua prijs. Ook Ritel is redelijk goedkoop. Typhone. Als je verder wel tevreden bent over T-Mobile kun je gewoon een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud. Vaak is dat voordeliger. Wat je ook kunt doen is eerst uitzoeken wat een S3 kost bij bijvoorbeeld T-Mobile met een bepaald abo en dat je dan de klantenservice belt en uitlegt dat je wel wilt blijven, maar dat je bij een nieuw contract minder of misschien zelfs niets hoeft te betalen voor het toestel. Vaak krijg je dan een scherpere aanbieding dan op de webshop staat bijvoorbeeld.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #1058

    Standaard

    Ik zoek een nieuwe lader voor mijn Samsung Galaxy S3. De andere is niet kapot, maar ik wil graag een wat langer snoer. Ik wil gewoon op de bank kunnen zitten met mijn telefoon in de lader en met dat korte snoertje is dat niet mogelijk.

    Iemand een goede tip? Niet te duur uiteraard
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #1059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik zoek een nieuwe lader voor mijn Samsung Galaxy S3. De andere is niet kapot, maar ik wil graag een wat langer snoer. Ik wil gewoon op de bank kunnen zitten met mijn telefoon in de lader en met dat korte snoertje is dat niet mogelijk.

    Iemand een goede tip? Niet te duur uiteraard
    Gewoon een USB verlengkabel aanschaffen? Mijn S3 lader is gewoon een stekker zonder snoer. Daar gaat weer een doodnormale microUSB kabel in. Die kabeltjes kosten vast geen drol in de winkel...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #1060

    Standaard

    als er geen haast is zou ik eens kijken op Dx.com

    betaal je waarschijnlijk maar 2 euro. Duurt wel 2 weken voordat je hem thuis hebt.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  11. #1061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Thanks, ik moet zeggen dat ik een beetje geschrokken ben van de service van T-Mobile. Al een jaar of 5 klant daar nu en ze vragen eigenlijk absurde prijzen voor een contractverlenging. Bijbetaling voor een toestel is ook bijna altijd van toepassing dus ik ben even aan het overwegen over te stappen.
    Ze kijken niet naar hoelang je klant bent, maar naar je verbruik. Met name buiten de bundel tikt aan. Als je veel belt buiten je bundel stijg je binnen hun rating. Na 7 jaar klant bij HI boden ze geen enkele korting, gedreigd met overstappen maar klantbehoud kon niks doen. Zit nu naar volle tevredenheid bij Vodafone. De rekeningen zijn veel duidelijker en kloppen altijd (iets wat bij Hi weleens een discussie puntje was).
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #1062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik zoek een nieuwe lader voor mijn Samsung Galaxy S3. De andere is niet kapot, maar ik wil graag een wat langer snoer. Ik wil gewoon op de bank kunnen zitten met mijn telefoon in de lader en met dat korte snoertje is dat niet mogelijk.

    Iemand een goede tip? Niet te duur uiteraard
    Bij de Hema kocht ik deze week voor 6 euro een snoer van 1,8 meter.

  13. #1063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bij de Hema kocht ik deze week voor 6 euro een snoer van 1,8 meter.
    Thanks! Ik ga ff kijken van de week
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #1064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Heb je niet net een update gehad voor de DHD. (als je die nog hebt)
    HTC Synch vind ik toch al een sxxxt programma. Dan ziet hij hem wel, dan niet!
    Ik gebruik het eigenlijk nooit meer. Ik synch wel met google.. Maar jij zit vast an outlook neem ik aan!

    Maar het zal duidelijk zijn dat dit aan de USB driver ligt. heb je al een andere poort geprobeert, hij gaat voor elke poort de driver installeren. Staat de firewall niet te dicht? Ziet hij wel de telefoon als je hem via USB aansluit? Wordt de DHD nog wel ondersteund door de nieuwste HTC Synch versie?
    Sorry voor de enorm late reactie.
    Ben met HTC in de weer geweest maar daar kom je er niet mee uit ben ik bang.
    Probleem is dus nog niet opgelost.
    Het ligt zover ik kan inschatten niet aan de kabel of driver.
    Alle poorten gehad en geen enkele werkt.
    In HTC Sync kan ik alleen niet de Agenda en de Contacten aan/uit zetten. Is Greyed out.
    Dit kan met alle andere opties wel.
    De volgende zaken heb ik reeds gedaan:
    - Pc opnieuw geinstalleerd
    - Telefoon 2x factory reset
    - Alles van pc verwijderd
    - Ccleaner erover heen
    - Alles geinstalleerd zonder dat antivirus en firewall aan stonden
    - Htc sync aangezet en telefoon aangesloten.
    Helaas mocht dit alles niet helpen.
    Kunnen jullie mij nog verder helpen?

    Het liefst behoud ik deze telefoon ook nog na de contractsduur om door te gaan met een sim only (indien dit dan de beste/goedkoopste optie is).
    Tevens wil ik geen gebruik maken van Google agenda etc.
    Het werkte nl altijd wel. En als ik internet afstruin zie ik dat ik niet de enige ben. Maar helaas ook nergens dé oplossing.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #1065
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb je deze al geprobeert
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #1066

    Standaard

    Dank je Claudio, ja,die heb ik ook geprobeerd.

    Mail van HTC gehad dat er niets anders op zit om de pc opnieuw te herinstalleren. Dus dat ga ik dan ook doen, maar dan met Office 2010 ipv 2013.
    Dat ik ge-upgrade naar 2013 en toen gedowngrade naar 2010 heeft er waarschijnlijk troep achter gelaten op mijn pc waardoor er niet meer goed gesynchroniseerd kan worden.
    Dat is het probleem en dat klinkt wel plausibel.
    Dus zaterdag even aan de gang
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  17. #1067
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je heb ook een office (Ik remove nu ook echt alles) tool. dat heb ik in het verleden ook wel eens moeten gebruiken. Toch moet je telefoon zo wel te benaderen zijn. De connectie in htc synch werkt gewoon? Alleen hij vind geen bruikbaar programma om contacten en agenda mee te synchen? Dan zou het idd aan de office versie of buggy install kunnen liggen!

    Suc6
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1068

    Standaard

    Is dat deze tool: http://support.microsoft.com/kb/2739501

    Mijn telefoon is idd gewoon te benaderen, ik kan alles synchroniseren, maar behalve mijn agenda en contacten. Hij connect dus wel gewoon en geeft alle zaken weer. Alleen agenda en contacten zijn greyed out.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  19. #1069
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja zoiets. Je had vroeger ook een unistall everything office, maar dan ben je misschien meer kwijt dan je lief is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1070

    Standaard

    Ik heb van mijn pst's backups tm nu, dus wat kan ik kwijt raken?
    Auto aanvul? Dat bouw ik wel weer op.
    Mocht je dat tooltje hebben, hoor ik het graag, anders probeer ik bovenstaande optie van MS.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  21. #1071
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die was wel heel oud dus die zou ik je niet adviseren. Gewoon jou linkje gebruiken of ff een recente zoeken als dat überhaupt nog bestaat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1072

    Standaard

    Ik ga het stappenplan gewoon doorlopen.
    Als het werkt scheelt het erg veel tijd en anders kan ik alsnog de pc opnieuw installeren.
    Bedankt zover.

    Kom er op terug.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  23. #1073

    Standaard

    Ik heb het proberen uit te voeren maar de 1e stappen kon ik al niet uitvoeren omdat die mappen etc er gewoonweg niet waren.

    Nu heb ik gisteravond de Windows7 installatie uitgevoerd en dan vandaag ff de updates en installatie van Office 2010 en HTC Sync. Gelijk testen voordat ik de rest installeer.

    Helaas niet de gewenste uitwerking met het stappenplan.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  24. #1074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik heb het proberen uit te voeren maar de 1e stappen kon ik al niet uitvoeren omdat die mappen etc er gewoonweg niet waren.

    Nu heb ik gisteravond de Windows7 installatie uitgevoerd en dan vandaag ff de updates en installatie van Office 2010 en HTC Sync. Gelijk testen voordat ik de rest installeer.

    Helaas niet de gewenste uitwerking met het stappenplan.
    Het is gelukt. Na alles opnieuw geinstalleerd te hebben gelijk getest.
    Toch probleem met resten van Office die achter gebleven waren.

    Iedereen wel bedankt voor het aandragen van hulp
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  25. #1075
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi zo.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 43 van 45 EersteEerste ... 3339404142434445 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •