De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Godfather re-release in mei

    In mei komt een re-release van "The Godfather", welke nagenoeg gelijk aan degene die nu in de trilogy box zit, met het grote verschil dat de re-release digitaal enhanced zal zijn.
    We have had confirmation that Paramount plan to re-release Francis Ford Coppola's classic The Godfather in May. Previously only available in The Godfather Trilogy box set, this release will be virtually identical in content to the box set's first disc, including the Coppola commentary track.

    The only major difference that this single disc release will have over the box set, is that the transfer for The Godfather has been digitally enhanced by a team at Lowry Digital Images, the very same guys responsible for the outstanding Indiana Jones DVD transfers released last year.
    Lees het hier

  2. #2

    Standaard

    pfffff, weer 50 euro armer, hadden ze ook direct kunnen doen lijkt me

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twc02
    pfffff, weer 50 euro armer, hadden ze ook direct kunnen doen lijkt me
    50 euro? Voor alleen deel 1 Het nieuws betreft alleen een re-release van deel 1. Dus niet de hele boxset. Zal dus stukken goedkoper zijn. Echter dacht ik dat de huidige versie al opgeknapt was... En nieuwe opgeknapte versies hoeven ook niet altijd beter te zijn, zie Planet of the Apes. Wacht daarom eerst wel de recencies af.
    Mijn DVD's
    StarTrader

  4. #4

    Standaard

    An offer one definitely can refuse, if you ask me.
    It's hard to be a Saint in the City

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingo Deswert
    An offer one definitely can refuse, if you ask me.
    Tenzij je de box nog niet hebt natuurlijk

  6. #6

    Standaard

    Ik ga die losse delen toch echt niet aanschaffen. Mn Godfather box is wel mijn beste film (box), maar ik ga daar geen losse delen van kopen.
    Maar de films worden dus digitaal opgepoetst, maar naar mijn ID had men dat ook al bij de box gedaan.
    Ach de Godfather gaat meer om het verhaal dan een picco bello beeld, bij Indiana Jones is dat toch weer ff anders.

  7. #7

    Standaard

    Zoals de eerste commentator bij het originele artikel al zegt: hadden ze het niet gelijk de eerste keer GOED kunnen doen? Ik herinner me dat er destijds, toen ie uitkwam, wel wat discussie was over de kwaliteit van de transfer (die dus niet zo goed was als ie had kunnen zijn).

    Nou ja, dat zijn dus mooi weer inkomsten voor Paramount. Alleen niet van mij want ik hoef deze niet.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingo Deswert
    An offer one definitely can refuse, if you ask me.
    Tenzij je de box nog niet hebt natuurlijk
    Waarom? want dan heb je deel 2 en 3 ook niet.... :wink:
    Mijn DVD's
    StarTrader

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingo Deswert
    An offer one definitely can refuse, if you ask me.
    Tenzij je de box nog niet hebt natuurlijk
    Waarom? want dan heb je deel 2 en 3 ook niet.... :wink:
    Mijn inschatting is dat die snel zullen volgen en misschien daarna nog een keer in box vorm... Reden voor mij om iig te wachten met de aanschaf van de (huidige) Godfather box.

  10. #10

    Standaard

    Ik denk dat de meeste Godfather fans de film al hebben en echt niet de losse delen gaan kopen. Althans ik niet, ik ben ook niet echt een verzamelaar (kijk dan lijkt het me nuttig).
    Maar als Paramount het met The Godfather doet kan zoiets misschien ook nog gebeuren met Indiana Jones???

  11. #11

    Standaard

    Kunnen ze dan niet beter even wachten en het dadelijk op Blue-Ray doen anders moet het dan weer want dan nemen ze dan ook weer niet geneog als ze dat nu al niet doen..
    StarTrader

  12. #12

    Standaard

    Blue Ray...............dat zal nog wel even opzich laten wachten. De technologie zal wel niet zo heel snel gaan. (zijn al wat discussies op dit forum gaande).

    Oja en dan zou Paramount natuurlijk weer kunnen cashen!! Ja ze zijn niet dom daar in Hollywood

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door twc02
    pfffff, weer 50 euro armer, hadden ze ook direct kunnen doen lijkt me
    50 euro? Voor alleen deel 1 Het nieuws betreft alleen een re-release van deel 1. Dus niet de hele boxset. Zal dus stukken goedkoper zijn. Echter dacht ik dat de huidige versie al opgeknapt was... En nieuwe opgeknapte versies hoeven ook niet altijd beter te zijn, zie Planet of the Apes. Wacht daarom eerst wel de recencies af.
    Ik heb de box en vind de kwaliteit prima. Het zal altijd wel beter kunnen, maar ik geloof dat ze heel erg lang bezig zijn geweest met de Trilogy Box en ik heb in ieder geval van de films genoten. Er zijn altijd mensen die nooit tevreden zijn, maar als je gewoon naar een film kijkt en je zit constant op kleine dingetjes als een beetje filmgrain of weetikwat te kijken, heb je toch een probleem... Het gaat toch om de film? Zo erg kan de 'oude' release niet zijn geweest.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door twc02
    pfffff, weer 50 euro armer, hadden ze ook direct kunnen doen lijkt me
    50 euro? Voor alleen deel 1 Het nieuws betreft alleen een re-release van deel 1. Dus niet de hele boxset. Zal dus stukken goedkoper zijn. Echter dacht ik dat de huidige versie al opgeknapt was... En nieuwe opgeknapte versies hoeven ook niet altijd beter te zijn, zie Planet of the Apes. Wacht daarom eerst wel de recencies af.
    my bad!!! but still....

  15. #15

    Standaard

    Aan het beeld valt zeker nog wel het een en ander te verbeteren hoor. De box is dacht ik al in 2001 op de markt gebracht. Wellicht dat de restauratietechnieken inmiddels weer beter zijn geworden ? Lowry heeft in ieder geval een goede naam op dit gebied. Als de nieuwe uitgave een duidelijke verbetering is ten opzichte van de huidige, dan zal ik hem misschien wel kopen. Ik ben dan ook een grote fan van de eerste twee delen. Voor het derde deel en de extra's houd ik mijn box dan wel.

  16. #16

    Standaard

    Martin Blythe van Paramount ontkent op Home Theater Forum dat Lowry de nieuwe versies heeft opgeknapt:

    To respond to a number of posts, the discs are exactly the same as the ones in the box set. There was discussion of having them pass through Lowry Digital but it never got past the discussion stage.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lodi
    Aan het beeld valt zeker nog wel het een en ander te verbeteren hoor. De box is dacht ik al in 2001 op de markt gebracht. Wellicht dat de restauratietechnieken inmiddels weer beter zijn geworden ?
    Als ik het goed heb zijn ze 2 jaar bezig geweest. Uiteraard kan het altijd beter. Vraag is of het nodig is. Is de beeldkwaliteit van de Trilogy Box slecht of matig? Ik dacht het niet.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thedigitalbits.com
    ... and Paramount's forthcoming movie-only release of The Godfather (street date TBA, due this spring). Note that the film is the exact same version as the one that appeared in The Godfather DVD Collection.
    http://www.thedigitalbits.com/#mytwocents


  19. #19

    Standaard

    Voor de DIE-Hard fans die naast de box ook nog deze uitgave willen. Of als je de box nog niet heb kan dit een goeie aanschaf zijn.
    Ik vind de beeldkwaliteit van The Godfather Collection zeker goed genoeg en het stoort me niet.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Voor de DIE-Hard fans die naast de box ook nog deze uitgave willen. Of als je de box nog niet heb kan dit een goeie aanschaf zijn.
    Ik vind de beeldkwaliteit van The Godfather Collection zeker goed genoeg en het stoort me niet.
    Het is exact dezelfde versie, dus het beeld is helemaal niet opgeknapt.

  21. #21

    Standaard

    First up, The Godfather movie-only re-release will street on May 11th. We have officially confirmed with Paramount that it's the same anamorphic widescreen transfer that appeared in The Godfather DVD Collection - literally it's the exact same disc that was in the box set, just released as a single for those who want only the film. There had been talk of additional digital clean-up passes by the folks at Lowry Digital, but it didn't happen and the studio is not commenting further on the subject at this time.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •