De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Cold Creek Manor

  1. #1

    Standaard Cold Creek Manor

    Ziet er best spannend uit.
    Met Dennis Quaid en Sharon Stone.


    http://www.apple.com/trailers/touchs...d_creek_manor/

  2. #2
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Je kon m ook niet zo makkelijk vinden (staat niet in de titel). :wink:
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  5. #5

    Standaard

    Heb hem gisteravond eens gehuurd en ik moet zeggen een zeer aardige thriller! Vond het zelfs één van de beste van de laatste tijd. Een aardig verhaal met goede acteurs en dito prestaties.

    Valt me wel op dat zowat niemand hier een reactie heeft gegeven op deze film. Volgens mij is hij toch wat onbekend of vindt niemand er een bal aan?

    Wat mij betreft een goede huurtip!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  6. #6

    Standaard

    Nee ik heb hem zelfs gekocht, vind de film echt het retro gevoel hebben qua setting en geluid, echt wel een goede thriller!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    ik heb em laatst gekocht samen met unforgiven (se) en the bunker....moet em nog ff zien. had gelezen dat t niet echt veel aan was. standaard thriller enz.. zal me benieuwen!

  8. #8

    Standaard

    Acteursfilm

    Cold Creek Manor (2003) is hier nooit in de bioscoop uitgebracht; een lot dat wel meer Sharon-films trof de afgelopen jaren. Jammer, want het is geen dijk van een thriller vanwege de haperende spanning, maar wel goed geslaagd als acteursfilm.

    Heksenketel New York

    Sharon speelt een succesvolle zakenvrouw, die met echtgenoot Dennis Quaid twee kinderen heeft. Ze wonen in hartje New York: voor een businesslady een fijne stad, maar voor een rustige documentairemaker zoals haar man een heksenketel. En voor de kids is het al helemaal niks: zeker niet als een van de twee in het drukke verkeer op het nippertje een auto-ongeluk overleeft.

    Platteland-psycho

    Ze besluiten een huis in een rustige omgeving te vinden, en de statige residentie Cold Creek Manor lijkt aan al hun verwachtingen te voldoen. Totdat de zoon van de vorige eigenaar opduikt: een rare snuiter (Stephen Dorff) met strafblad, die uit geldgebrek de Manor moest verkopen. Hij wurmt zich hun leven in, en ontpopt zich in gaandeweg als psycho.

    Hechte gemeenschap

    Als Dorff komt opdraven, is de film op zijn best. Het keurige New-Yorkse koppel wil geen vijanden maken in de kleine, hechte gemeenschap, en laten zich door hem meer welgevallen dan hun lief is. Ze aarzelen tussen paal en perk stellen en hun pogingen om vrienden te blijven: maar als kijker voel je de bui al hangen.

    Eigen wetten

    Stone & Quaid & Dorff zijn alle drie prima. Het is spijtig dat die acties van Dorff om hen het leven zuur te maken, niet echt origineel zijn. Bij vlagen zelfs erg ongeloofwaardig. Maar die argwanende locals versus de vreemde eendjes in de bijt, dat is eng. Buitenstaanders botsen wel vaker met de wetten en geheimpjes die men in een afgelegen woongebied zelf op nahoudt. En Sharon kan er heel erg mooi bang bij kijken.

  9. #9

    Standaard

    Aantal maanden geleden gehuurd door een familielid. En dat was te merken, ik viel als een blok in slaap bij deze ontzettend saaie film. Zelfs Stone gaf mij niet genoeg motivatie om zelfs maar een poging te doen wakker te blijven
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  10. #10

    Standaard

    Ik dacht eerst dat het een heel ander soort film was, meer zo'n Rose Red/The Haunting achtig iets. Dus toen ik 'm gekeken had vond ik 'm niet leuk. Maar achteraf bekeek ik 'm van wat de film eigenlijk voor film is (geen horror dus). En toen vond ik 'm eigenlijk best goed. Alleen ze hadden Sharon Stone wel wat beter kunnen kleden en opmaken. Want het is best een knap mens, maar in CCM zag ze er niet echt knap uit. Maar behalve dat vond ik 't wel een goeie film.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •