Pagina 80 van 80 EersteEerste ... 30707677787980
De resultaten 1.976 tot 1.980 van 1980 worden weergegeven.

Discussie: Kijkachterstand

  1. #1976

    Standaard

    heb nog tig blu rays en 4k discs geseald liggen. Denk zelfs wel dvd's.

    Hebben jullie het probleem trouwens dat je gesealde films hebt maar om een of andere rede een film pakt die je al meerdere keren gezien hebt om te kijken? Geen idee waarom. Of ben ik gewoon raar.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #1977

    Standaard

    Raar weet ik niet, maar ik heb het omgekeerde probleem. Ik wil films pas herkijken als ik alle gekochte films een keer gekeken heb. Dus zolang mijn kijkachterstand niet op 0 komt, kan ik films niet herkijken

    First World Problems...

  3. #1978

    Standaard

    Ik denk dat ik de komende tijd eerst maar eens wat seizoenen van TV-series ga kijken, want daar gaat best wel wat tijd in zitten. Kijk, een seizoen van "Game of Thrones" ben je zo doorheen, maar andere series met 22 afleveringen per seizoen, zoals "The Blacklist", dat kost wat meer tijd. Van de films die ik in bezit heb, heb ik 65% minimaal 1x gezien, maar bij de TV-series zit ik nog maar op 34%. Werk aan de winkel, dus.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #1979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    heb nog tig blu rays en 4k discs geseald liggen. Denk zelfs wel dvd's.

    Hebben jullie het probleem trouwens dat je gesealde films hebt maar om een of andere rede een film pakt die je al meerdere keren gezien hebt om te kijken? Geen idee waarom. Of ben ik gewoon raar.
    Ik heb hetzelfde. Vreemd maar waar. In ieder geval ben je niet alleen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #1980

    Standaard

    271 van de 951, aardig percentage wel :P

Pagina 80 van 80 EersteEerste ... 30707677787980

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •