Pagina 53 van 80 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 1980 worden weergegeven.

Discussie: Kijkachterstand

  1. #1301

    Standaard

    ik kom maar niet verder.... probleem is dat ik op mijn werk ook nog iets van 10.000 films heb staan...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #1302

    Standaard

    Uhm, sinds ik de seizoenen 24 aan het kijken ben stapelen de andere films zich op. Achterstand van een stuk of 40 denk ik.

  3. #1303

    Standaard

    Die van mij is ook weer wat opgelopen, stuk of 160 nu. Voornamelijk omdat ik laatste tijd weer wat meer series kijk.

  4. #1304

    Standaard

    Jezus! 170 of 160 stuks!! Dat is heavy! Eens een koopstop inlassen voor een jaar ?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #1305

    Standaard

    133 stuks...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Jezus! 170 of 160 stuks!! Dat is heavy! Eens een koopstop inlassen voor een jaar ?
    Verhoeven spant nog altijd de kroon hoor :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #1307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Verhoeven spant nog altijd de kroon hoor :wink:

    Inderdaad! 400+ films kijkachterstand!! Ik wil het woord ziek niet gebruiken, maar zo direct kan ik ook niet echt een andere benaming vinden.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #1308

    Standaard

    Ik zit momenteel op 135. Ik wil dat eerst onder de 100 krijgen, dus koop ik in mei geen nieuwe dvd´s.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #1309

  10. #1310

  11. #1311

    Standaard

    waarom lijkt mijn 20 me nu ineens heel weinig?
    maar dat wil ik graag zo houden...
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  12. #1312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Moment van schrijven 499... 8)
    Wees er trots op...

    Keuze hebben is goed, maar dit is gewoon...ehm...ziekelijk...dan koop je om het kopen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #1313

    Standaard

    125 Films
    118 Seizoenen...
    (op een collectie van +/- 1250 DVD's)

    (seizoenen lopen wel heel er op... maar heb er dit jaar veel gekocht voor heel er weinig geld... de prijzen op Amazon.com waren echt belachelijk laag...)
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  14. #1314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wees er trots op...

    Keuze hebben is goed, maar dit is gewoon...ehm...ziekelijk...dan koop je om het kopen...
    Naar eigen zeggen koopt hij zoveel zodat familie en vrienden de keuze hebben...

    Ik denk dan: Als je zelf ontieglijk veel films kijkt en al zo'n kijkachterstand hebt, dan hebben je familie en vrienden voor de rest van hun leven nog wel genoeg te zien.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #1315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Naar eigen zeggen koopt hij zoveel zodat familie en vrienden de keuze hebben...

    Ik denk dan: Als je zelf ontieglijk veel films kijkt en al zo'n kijkachterstand hebt, dan hebben je familie en vrienden voor de rest van hun leven nog wel genoeg te zien.
    Je opmerking over je hele level doorkijken was niet overdreven. Zolang hij door blijft kopen, komt hij er niet meer van af. Maar ja, ons probleem niet! Je kan er wel mee pronken in dit topic.

    Mijn achterstand is nu 15 films en 3 seizoenen van series. Meer dan genoeg voor nu.

  16. #1316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Je opmerking over je hele level doorkijken was niet overdreven. Zolang hij door blijft kopen, komt hij er niet meer van af. Maar ja, ons probleem niet! Je kan er wel mee pronken in dit topic.

    Mijn achterstand is nu 15 films en 3 seizoenen van series. Meer dan genoeg voor nu.
    Pronken? Ik zou me ervoor schamen. Ik heb ruim 50 titels kijkachterstand en vind dat eigenlijk al teveel. Het zelfs ooit een keer op 80 gestaan.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #1317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    125 Films
    118 Seizoenen...
    (op een collectie van +/- 1250 DVD's)

    (seizoenen lopen wel heel er op... maar heb er dit jaar veel gekocht voor heel er weinig geld... de prijzen op Amazon.com waren echt belachelijk laag...)
    Dit vind ook nogal "schokkend" 118 seizoenen en 125 films
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #1318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Dit vind ook nogal "schokkend" 118 seizoenen en 125 films
    Dat kan ik me voorstellen... ik kan er niet mee zitten.... maar ik kan het me wel voorstellen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  19. #1319

    Standaard

    Kijkachterstand iets uitgebreid.

    - The Grey Zone
    - Apocalypse Now
    - Dances With Wolves

    - Married With Children Season 4
    - Southpark Season 2
    - Simpsons Season 5
    - Simpsons Season 6
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  20. #1320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wees er trots op...

    Keuze hebben is goed, maar dit is gewoon...ehm...ziekelijk...dan koop je om het kopen...

    Dat is zo weg als het moet. Ik kijk tussen de 500 á 600 films per jaar. Dus reken maar uit als ik een jaartje geen titels koop dan moet het ver gedaan zijn.

    Ik verwacht voor 2010 nog minder achterstand te hebben dan jou, Coen.

  21. #1321

    Standaard

    ach, wie hou je voor de gek? 'een jaar geen films kopen...'

    probeer eerst maar eens een week geen films te kopen...

    bovendien kijk ik ook zo'n 300 a 400 films per jaar, dus zoveel loop je echt niet in...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #1322

    Standaard

    Op dit moment 127 films, meer dan ik had verwacht eigenlijk.

  23. #1323

    Standaard

    Eerlijk gezegd word ik niet goed als ik lees hoeveel films kijkachterstand sommigen (de meesten) hier hebben...ikzelf heb bijna nooit kijkachterstand (ik wil meestal de films die ik koop zo snel mogelijk in de speler steken), maar ik zit nu toch aan 11 films en 1 seizoen Vanished. Is de eerste keer dat ik meer dan 5 films heb liggen die nog bekeken moeten worden...

  24. #1324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ach, wie hou je voor de gek? 'een jaar geen films kopen...'

    probeer eerst maar eens een week geen films te kopen...

    bovendien kijk ik ook zo'n 300 a 400 films per jaar, dus zoveel loop je echt niet in...

    Heel Januari had ik niets gekocht.

    Ik wil bijna een wedje gaan bouwen. Durf je?

  25. #1325

    Standaard

    Heb nog een aantal films/serie's te gaan..

    -Castle in the sky
    -Spiderman 3
    -Hairspray
    -The last king of Scotland
    -en 2 boxen The O.C
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

Pagina 53 van 80 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •