Pagina 6 van 80 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1980 worden weergegeven.

Discussie: Kijkachterstand

  1. #126

    Standaard

    Ik heb er wel een paar liggen die nog gekeken moeten worden. De achterstand zit hem voornamelijk in TV series, ik heb de films toch wel tot tegen de 90-95% aan bekeken. Maar met TV series weet ik zowieso wel dat ik die wil hebben, die kijk ik echt wel een keer. Ik ben nu bijna klaar met Friends bijvoorbeeld.

    En filmreeksen als LOTR kijken ik ook niet los, Indiana Jones is nders, maar hier wordt echt een doorlopend verhaal verteld, ik ga niet zomaar ineens het verhaal halverwege opzetten of zo. Ik ga ook niet 12 uur achter elkaar zitten, althans, niet iedere keer .... maar kijk ze wel op volgorde.
    I find your lack of faith disturbing

  2. #127

    Standaard

    heb er ook nog een aantal tussenzitten die ik nog niet heb gezien (zo`n 25% van me collectie denk ik)

  3. #128

    Standaard Nog niet gezien

    Deze film moet ik nog zien (sommige zijn nog niet binnen):

    Power of Attorney
    Hoffa
    Traffic
    The Outfit
    The last days of Franky the Fly
    Boondock Saints II
    Angels with Dirty Faces
    Civility
    Incident on a dark street
    City of God
    Dick Tracy
    Fugitive Rage
    When the sky falls
    Betrayal
    Crying Freeman
    Mob War
    Octopus Prequel
    The Kray's: "When people are afraid of you ... you can do anything, remember that!"
    Alles over de maffia!

  4. #129

    Standaard

    De meeste van dit zooitje hier onder heb ik al lang gezien op tv/gehuurde-geleende dvd, maar nog niet op mijn gekochte dvds!

    The Shawshank Redemption
    Harry Potter En De Steen Der Wijzen W.S. L.E.: Limited Edition
    Kill Bill: Volume 1 (Ltd. 5000) (R3)
    Jaws: Collector's Edition
    Orange County
    Irreversible
    Donnie Darko Tin
    Platoon: Special Edition
    Schindler's List: Collector's Gift Set
    The Simpsons: The Complete Third Season: Collector's Edition
    The Simpsons: The Complete Second Season: Collector's Edition
    The Simpsons: The Complete First Season: Collector's Edition
    Kill Bill: Vol. 1 Premium Box: Limited Edition
    Jackie Brown: Collector's Edition
    Road to Perdition
    Pi
    Fight Club: Collector's Edition
    Finding Nemo: Special Edition
    The Last Samurai

  5. #130

    Standaard

    Mijn kijkachterstand per 14 juni 2004:
    -
    -
    -
    -

    Dat valt dus mee. 'k Heb nooit en te nimmer kijkachterstand. Wat ik thuis krijg gaat meteen in de speller. Bij BOB leverde dat bijna mijn ontslag op. Moest ruim 10 uren kijken, kwam de volgende morgen wel erg duf op m'n werk dus Kocht 'm op een koopavond
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  6. #131

    Standaard

    Dat zal wat worden als je nog nooit X-Files gezien hebt, en je zou 9 boxjes krijgen

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Dat zal wat worden als je nog nooit X-Files gezien hebt, en je zou 9 boxjes krijgen
    Eh, ik heb dus de Alienbox ooit aangeschaft en een snipperdag genomen.
    Hetzelfde met de extended versies van LOTRr FOTR en LOTR TTT. Echt donderdagavond gekocht, vrijdag vrij genomen en zaterdag en zondag vrijgehouden om alles te kunnen kijken. :P :P
    Ben 'k verslaafd??? :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  8. #133

    Standaard

    'k Zal 't nog erreger maken.
    Als ik naar een MM ga neem ik m'n laptop mee in de trein. Kan ik onderweg naar huis vast alles bekijken en beluisteren wa'k heb gekocht. 8)
    Ben ik verslaafd?
    Zie je iemand in de trein zitten met laptop op schoot en grote surroundkoptelefoon op z'n kop. Kans 1 op 1 da's Henk. :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Dat zal wat worden als je nog nooit X-Files gezien hebt, en je zou 9 boxjes krijgen
    Eh, ik heb dus de Alienbox ooit aangeschaft en een snipperdag genomen.
    Hetzelfde met de extended versies van LOTRr FOTR en LOTR TTT. Echt donderdagavond gekocht, vrijdag vrij genomen en zaterdag en zondag vrijgehouden om alles te kunnen kijken. :P :P
    Ben 'k verslaafd??? :wink:
    Lol hahahhahaha
    Dan ben je wel freak jah. Ikzelf vind het juist fijn dat ik altijd nog wel iets te kijken heb... en ik moet zoiets ook niet forceren.. ik kijk wanneer ik wil.. bij jou is het geen willen meer, maar obsessie !

  10. #135

    Standaard

    Het grootste gedeelte van mijn collectie moet ik nog bekijken... maargoed ben pas in maart begonnen dus het is nog wel bij te houden

    (tja, maart begonnen en toen kreeg ik drukke periode van school dus het is niet verwonderlijk dat ik nog veel moet )
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  11. #136

    Standaard

    Ik heb altijd wel wat films die ik nog moet zien, of zelfs niet eens wil zien maar voor/van mijn vriendin zijn.

    Altijd fijn om af en toe zomaar een filmpje te pakken die je nog niet gezien hebt. Lijkt het net of je een eigen videoitheek hebt
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  12. #137

    Standaard

    Een stuk of 10 nog :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  13. #138

    Standaard

    Vandaag ook nog The Matrix Revolutions en The Bourne Identity erbij gehad. Pff.... Gelukkig is het volgende week vakantie. Hoera!

    Oh ja, ik heb ook nog wat films opgenomen van TV die ik nog moet kijken: Apocalypse Now! Redux en Scarface geloof ik.
    En The X-Files van zaterdag, maar dat is niet zo'n probleem.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  14. #139

    Standaard

    Ik ben net jarig geweest. Heb behoorlijk wat dvd's gekregen (waaronder een doos met 20 films; ik hoop dat dat wel wat kwaliteitsspul is). Mijn kijkachterstand is nu opgelopen naar zo'n 25 films.

  15. #140

    Standaard

    Heb 't de laatste tijd zo voor elkaar dat ik niets meer koop voordat ik alles heb gezien (inclusief interessante extra's). Is eigenlijk geboren uit noodzaak - woon sinds 'n aantal maanden op kamers, en in plaats van geld een aantal DVD's overhouden aan het eind van de maand is niet prettig.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adehaas
    Ik ben net jarig geweest. Heb behoorlijk wat dvd's gekregen (waaronder een doos met 20 films; ik hoop dat dat wel wat kwaliteitsspul is). Mijn kijkachterstand is nu opgelopen naar zo'n 25 films.
    Ja verjaardagen is altijd een ellende. Loop je altijd enorme achterstanden op. :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  17. #142

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Heb 't de laatste tijd zo voor elkaar dat ik niets meer koop voordat ik alles heb gezien (inclusief interessante extra's). Is eigenlijk geboren uit noodzaak - woon sinds 'n aantal maanden op kamers, en in plaats van geld een aantal DVD's overhouden aan het eind van de maand is niet prettig.
    IK heb aan het eind van de maand ook altijd nog veel dagen over
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  19. #144

    Standaard

    Lol, hier heb ik met vrienden een oplossing voor gemaakt me ouders van de zomer op vakantie: Hier misbruik/gebruik van ouders HT set door een marathon uit te zenden kijken of we dat Guinness Book of Records voor filmkijken kunnen verbreken 8) zonder gein.... dit is echt een serieuze poging. Hij staat op 70 uur toch?

  20. #145

    Standaard

    Heb een achterstand van zo'n 11 films....
    Maar nog een maandje en dan heb ik vakantie , dus dan kan ik even in lopen!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  21. #146

    Standaard

    heb geen kijkachterstand, omdat ik alles gelijk kijk
    follow the white rabbit

  22. #147

    Standaard

    Ik zat op 3, maar heb die dit weekend mooi naar 0 gebracht.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Lol, hier heb ik met vrienden een oplossing voor gemaakt me ouders van de zomer op vakantie: Hier misbruik/gebruik van ouders HT set door een marathon uit te zenden
    Uitzenden nog wel... Zozo. Is dat niet illegaal?

    (Ja, ik weet 't, dat was heel erg flauw. )

    Ik denk dat ik misschien deze vakantie, of anders volgend jaar, elk weekend met wat vrienden een trilogie back-to-back ga kijken. Er zijn er genoeg:
    Back to the Future
    Star Wars
    Lord of the Rings
    Jurassic Park
    Godfather
    Indiana Jones
    etc...
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  24. #149

    Standaard

    Qua series loop ik wat achter (X-Files, Friends dadelijk). Qua films niet; misschien enkele. Komt allemaal goed
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #150

    Standaard

    ik heb de one flew over the coocoo's nest SE al een paar maanden geleden gekocht en nog steeds niet gekeken terwijl iedereen steeds blijft zeggen hoe goed die is. dat ding heeft in mijn hoofd al een speciaal plaatsje omdat ik het zo grappig vind omdat ik hem maar niet kijk. eens kijken hoe lang ik dat ga volhouden.

Pagina 6 van 80 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •