Pagina 68 van 80 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 1980 worden weergegeven.

Discussie: Kijkachterstand

  1. #1676

  2. #1677

    Standaard

    De films lijken me allemaal prima (met een paar uitzonderingen die ertussen zitten die wat minder zijn) maar ik ben atm meer bezig met series.
    De complete Six Feet Under collectie is ook nog voor me gereserveerd (met dank aan Coen voor de tip ) en ik ben van plan eerst die allemaal te kijken
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  3. #1678

    Standaard

    1000? 1500? een pak in ieder geval

  4. #1679

    Standaard

    Six Feet Under is geweldig
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #1680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Six Feet Under is geweldig
    Ja. De beste serie die ik de laatste 10 jaar gezien heb.

  6. #1681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ja. De beste serie die ik de laatste 10 jaar gezien heb.
    heb ik ook nog steeds liggen; ben nu bezig met South Park seizoen 8; heb 9-11 nog liggen maar als ik die heb afgerond ga ik met 6 feet beginnen


    kijkachterstand is enorm >1000 denk ik (op een collectie van 4200)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #1682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb ik ook nog steeds liggen; ben nu bezig met South Park seizoen 8; heb 9-11 nog liggen maar als ik die heb afgerond ga ik met 6 feet beginnen


    kijkachterstand is enorm >1000 denk ik (op een collectie van 4200)
    En ik maakte me al zorgen over een kijkachterstand van 20 op 1600...

  8. #1683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb ik ook nog steeds liggen; ben nu bezig met South Park seizoen 8; heb 9-11 nog liggen maar als ik die heb afgerond ga ik met 6 feet beginnen


    kijkachterstand is enorm >1000 denk ik (op een collectie van 4200)
    Dat is veel 1/4e

    Zit zelf op ongeveer 1/7e
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #1684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Dat is veel 1/4e

    Zit zelf op ongeveer 1/7e
    I know, en dan willen ze ook nog dat ik tot m'n 67ste door blijf werken.... denk dat ik maar paar uur minder ga slapen per dag (of gewoon minder kopen maar dat is lastig; onderdrukt Tamiflu ook het koopvirus ?)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #1685

    Standaard

    Ben gisteren met "24" begonnen. Heb een box met seizoen 1+2. Top serie

    Daarna liggen deze films er nog:

    - Nixon
    - Gone with the Wind
    - Ben Hur
    - Clean

    En dan heb ik volgens mij alles gezien. Moet daarna alleen nog ff kijken of ik alle James Bond films wel gezien heb. Maar aangezien ik die toch weer een keer wilde kijken ga ik daar mee beginnen als ik het bovenstaande allemaal gezien heb.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #1686

    Standaard

    41 van 421 titels. Best wel veel, eigenlijk. Zeker als je nagaat dat een paar van die titels boxsets met meerdere films erin bevat. Ik denk dat het beter is dat ik die achterstand even weg ga werken en de komende maanden even geen dvd's of Blu-ray's (op misschien een paar kleine uitzonderingen) meer koop. Ik wil ook nog genoeg titels nog een keertje zien, en zo komt daar helemaal niets van.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #1687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    41 van 421 titels. Best wel veel, eigenlijk. Zeker als je nagaat dat een paar van die titels boxsets met meerdere films erin bevat. Ik denk dat het beter is dat ik die achterstand even weg ga werken en de komende maanden even geen dvd's of Blu-ray's (op misschien een paar kleine uitzonderingen) meer koop. Ik wil ook nog genoeg titels nog een keertje zien, en zo komt daar helemaal niets van.
    Ik heb de afgelopen periode gemerkt, dat dat inderdaad het beste werkt. Ik heb de laatste tijd (bijna) niks gekocht en heb in die tijd gewoon rustig de laatste films bekeken. Ik ben er nu dus bijna doorheen. Maar goed, het is maar net of je een kijkachterstand wilt hebben of niet.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #1688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik heb de afgelopen periode gemerkt, dat dat inderdaad het beste werkt. Ik heb de laatste tijd (bijna) niks gekocht en heb in die tijd gewoon rustig de laatste films bekeken. Ik ben er nu dus bijna doorheen. Maar goed, het is maar net of je een kijkachterstand wilt hebben of niet.
    Nou ja, op zich vind ik een kijkachterstand helemaal niet erg, maar ik heb bovenop die dvd's en BD's ook nog een behoorlijk aantal opgenomen films van televisie te kijken en boeken te lezen en ook daar gaat veel tijd in zitten als je het alleen maar koopt en er maar niet aan toekomt. Ook wordt die kijkachterstand echt veel te groot naar mijn mening. Dus ik denk dat een kleine pauze voorlopig even het beste lijkt, ja. Zal m'n rekening ook erg blij mee zijn .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #1689

    Standaard

    avatar seizoen 1 tm 3
    transformers:beast machines seizoen 1 en 2
    transmorphers: fall of men (transformers ripp-off direct to dvd)
    the terminators (terminator ripp off direct to dvd)
    Netforce

  15. #1690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Mijn kijk achterstand is in EEN maand tijd opgelopen van 120 dvd's, naar 195 dvd'sBol.com, wat doe je met me Heb alweer heel wat op me bol.com verlanglijstje staan ook
    inmiddels 10 dvds gezien, en 21dvd's gekocht deze week, waarvan 1 dvd 4 films bevat, dus in totaal 25 films in een week.

    heb young guns met Kiefter sutherland
    Hard country met Kim basinger
    End of innocence met Amy Irving
    The long kill
    Speed
    Running scared
    The talented Mister ripley
    9Th company
    Dresden
    Man-thing
    Babylon a.d
    A knights tale
    Insideman
    The prestige
    The Edge met Anthony Hopkins
    Alexander(The Great)
    No country for old men
    Bandidas met Salma Hayek
    Appaloosa met Vigo Mortensen
    The exorcism of Emily Rose
    Hotshots
    The Curiosity of Chance(Gay comedy)
    Timboektoe
    American pie presents Beta house
    Annie
    My fair Lady Met Audrey Hepburn
    Laatst aangepast door Robbie-x : 27-09-2009 om 00:44
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  16. #1691

    Standaard

    mijn kijkachterstand op dit moment:

    DVD: 20
    Blu-Ray: 9

    en nog Seizoen 1 van Hotel Babylon en The Wire + Seizoen 5-8 van That 70's Show
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  17. #1692

    Standaard

    3 dvds en een herman finkers box...
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  18. #1693

    Standaard

    15 . Vind dat wel een lekker buffertje. Als ik om één of andere reden en tijd geen DVD's/ Blu-Ray's kan kopen heb ik in ieder geval wat te kijken.

    Wat wel schandalig is, is dat Band of Brothers op Blu-Ray ook bij die 15 zit, dat ik die nog niet gekeken heb is me een raadsel...

  19. #1694

    Standaard

    Six feet under ligt momenteel in de speler, na alle goede verhalen naar de voorkant van de achterstands-stapel overgeheveld . Ik moet zeggen, de eerste paar afleveringen zijn zeer veelbelovend, de serie pakt je vanaf het eerste moment. Na six feet under heb ik nog een slordige 35 seizoenen van verschillende series liggen, en een 25-30 blu-rays die liggen te wachten tot ze aan de beurt komen. Ik hoef me voorlopig niet te vervelen iig
    Who buys DVD's anyway? :)

  20. #1695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door E@gle Bekijk bericht
    Six feet under ligt momenteel in de speler, na alle goede verhalen naar de voorkant van de achterstands-stapel overgeheveld . Ik moet zeggen, de eerste paar afleveringen zijn zeer veelbelovend, de serie pakt je vanaf het eerste moment. Na six feet under heb ik nog een slordige 35 seizoenen van verschillende series liggen, en een 25-30 blu-rays die liggen te wachten tot ze aan de beurt komen. Ik hoef me voorlopig niet te vervelen iig
    Ja six feet under is een goede serie al vind ik m vanaf seizoen 3 een heel stuk minder.

    Ik weet niet hoe groot mijn kijkachterstand is het zijn er iig erg veel.
    Ik hoop ooit eens de tijd te kunnen nemen om alleen mn dvds al te kunnen tellen

  21. #1696

    Standaard

    Ben klaar met 24 seizoen 1+2. Heb nu nog de volgende films nog liggen:

    - Nixon
    - Clean
    - Ben Hur
    - Gone With the Wind
    - Wanted
    - El Orfanato
    - Death Race
    - Taken
    - Burn After Reading
    - Changeling
    - Cars (Bluray)
    - Ratatouille (Bluray)

    Dus over een week of 2 heb ik alles gezien wat ik in de kast heb staan........
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  22. #1697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Dus over een week of 2 heb ik alles gezien wat ik in de kast heb staan........
    Ai ai, alarmfase rood....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #1698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ai ai, alarmfase rood....
    Ja man, gauw weer wat shit bestellen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #1699

    Standaard

    Nu nog liggen:

    The Passion Of The Christ
    Librarian III
    Dark City
    Murphy's Law: Season 1-5
    55 Degrees North: Season 1-2
    Nip/Tuck: Season 2
    The 4400: Season 2
    Homeboy
    Levity
    Une Femme Est Une Femme
    La Scoumoune
    Cartouche
    L' Alpageuer
    Le Guignolo
    The Chorus
    Voetbalvrouwen: Seizoen 1
    Burn After Reading
    Sweeny Todd
    In Bruges
    The Air I Breathe
    Pride And Glory
    Jade Warrior
    Body Of Lies

  25. #1700

    Standaard

    13.

Pagina 68 van 80 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •