Pagina 78 van 80 EersteEerste ... 286874757677787980 LaatsteLaatste
De resultaten 1.926 tot 1.950 van 1980 worden weergegeven.

Discussie: Kijkachterstand

  1. #1926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    kijkachterstand is 0
    herkijk achterstand is 600
    LOL!
    I Love My Sci-Fi

  2. #1927

    Standaard

    Kijkachterstand is voor mij ook dvd's van films of series die je nog niet bekeken hebt. Niet een dvd van een film die je bijvoorbeeld al in de cinema gezien hebt.

    Mijn achterstand:

    Films: 101
    Series (seizoenen): 88

    Verontrustend en confronterend .
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  3. #1928

    Standaard

    Zijn ALLE kijkachterstanden weggewerkt? Da's dan
    het enige voordeel van een crisis
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  4. #1929

    Standaard

    Sta nu op 254 (films en series samen) zowel blu ray als dvd. Ik weet niet hoe ik dat ooit moet gaan kijken. Ben begonnen aan de tv series die zich maar blijven opstaplen.

  5. #1930

    Standaard

    kijkachterstand zoals meestal 0,heb 1500 tal dvds ma heb alles al minstens 2 keer gezien en als ik wat nieuws bijkoop kijk ik het meestal in dezelfde week nog.
    heb het gekocht omdat ik het echt nog wil zien en dan kan ik ook niet wachten om het op te zetten

  6. #1931

    Standaard



    Ga ik de komende weken eens rustig voor zitten. En jullie?

  7. #1932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht


    Ga ik de komende weken eens rustig voor zitten. En jullie?
    Ik niet, ik ga hele andere films kijken.....

  8. #1933

    Standaard

    Mijn kijkachterstand is momenteel 113 titels op Blu-Rays. Een gedeelte van die 113 heb ik wel al ooit gezien op tv of had ik vroeger op dvd. Ik heb me nu voorgenomen om te proberen de komende maanden de stapel kijkachterstand wat te laten zakken en proberen even wat minder nieuwe titels aan te schaffen tot de stapel wat kleiner is geworden. Het eerste doel is de kijkachterstand al terug onder de 100 titels te brengen . Ik moet wel zeggen dat sinds ik een projector heb ik de afgelopen tijd ook heel wat andere films heb zitten herbekijken op het grote scherm. Dit helpt ook niet altijd mee om de stapel kijkachterstand weer wat lager te krijgen
    Laatst aangepast door bart22 : 16-09-2014 om 10:56

  9. #1934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Mijn kijkachterstand is momenteel 113 titels op Blu-Rays. Een gedeelte van die 113 heb ik wel al ooit gezien op tv of had ik vroeger op dvd. Ik heb me nu voorgenomen om te proberen de komende maanden de stapel kijkachterstand wat te laten zakken en proberen even wat minder nieuwe titels aan te schaffen tot de stapel wat kleiner is geworden. Het eerste doel is de kijkachterstand al terug onder de 100 titels te brengen . Ik moet wel zeggen dat sinds ik een projector heb ik de afgelopen tijd ook heel wat andere films heb zitten herbekijken op het grote scherm. Dit helpt ook niet altijd mee om de stapel kijkachterstand weer wat lager te krijgen
    Ondertussen is mijn kijkachterstand toch al gezakt naar nog 82 titels. Van deze 82 titels heb ik er 32 nog nooit gezien. Het eerste doel is dus al een tijdje bereikt. Het volgend doel is de kijkachterstand onder de 50 titels te brengen .

  10. #1935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ondertussen is mijn kijkachterstand toch al gezakt naar nog 82 titels. Van deze 82 titels heb ik er 32 nog nooit gezien. Het eerste doel is dus al een tijdje bereikt. Het volgend doel is de kijkachterstand onder de 50 titels te brengen .
    En ondertussen is het volgende doel ook bereikt. Men kijkachterstand op Blu-ray is nu nog 49 titels. Van deze 49 titels zijn er nog 8 die ik nog nooit gezien heb.

  11. #1936

    Standaard

    Kijkachterstand:

    36 TV seizoenen op DVD
    17 TV seizoenen op Blu-ray
    2 films op DVD
    14 films op Blu-ray

  12. #1937

    Standaard

    In mijn kijkachterstand zitten items die op de foto die ik 3 jaar geleden postte al te zien waren.

    Een paar dingen ga ik binnenkort gewoon wegdoen omdat ze weinig kijkprioriteit meer hebben. Bepaalde tv-serieboxen bijvoorbeeld: Nip/Tuck is een voorbeeld. Ik heb inmiddels weinig zin meer om dat te gaan bekijken.

  13. #1938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    In mijn kijkachterstand zitten items die op de foto die ik 3 jaar geleden postte al te zien waren.

    Een paar dingen ga ik binnenkort gewoon wegdoen omdat ze weinig kijkprioriteit meer hebben. Bepaalde tv-serieboxen bijvoorbeeld: Nip/Tuck is een voorbeeld. Ik heb inmiddels weinig zin meer om dat te gaan bekijken.
    Ik voel een streefbedrag veiling opkomen !

  14. #1939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik voel een streefbedrag veiling opkomen !
    Nou ik raak ze op een andere manier wel kwijt. Echt veel is dat spul ook niet meer waard.

  15. #1940

    Standaard

    Ik durf er niet aan te beginnen... met het tellen van mijn achterstand
    DVD & Blu-Ray collectie

  16. #1941

    Standaard

    322 films in bezit inclusief televisieseries. Kijkachterstand van 132 titels. http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=478
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  17. #1942

    Standaard

    Net mijn kijkachterstand even bekeken en ik ga t/m 31 mei maar even geen schijfjes meer kopen (op The Hobbit: TBotFA na dan, die komt er uiteraard zo snel mogelijk bij...)... 133 titels moeten nog voor het eerst mijn speler in...

    Ja, de maanden april en mei staan in het teken van het verkleinen van dat lijstje. Vanavond na de wedstrijd van m'n cluppie de eerste: "Låt den rätte komma in".

    EDIT: Prop ik nou gewoon drie topics in één post?
    Laatst aangepast door Dennis Oosterhuis : 11-04-2015 om 18:53
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #1943

    Standaard

    Aantal films: 2662
    Kijkachterstand: 1327

  19. #1944

    Standaard

    Voor de eerste keer sinds lang is mijn kijkachterstand volledig weggewerkt. Alle blu-rays in bezit heb ik momenteel gezien.

  20. #1945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Voor de eerste keer sinds lang is mijn kijkachterstand volledig weggewerkt. Alle blu-rays in bezit heb ik momenteel gezien.
    Een diepe buiging is op zijn plaats. Maar, over hoeveel Blu-rays hebben we het dan in totaal? En nu, ga je weer bij nr. 1 beginnen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #1946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Een diepe buiging is op zijn plaats. Maar, over hoeveel Blu-rays hebben we het dan in totaal? En nu, ga je weer bij nr. 1 beginnen?
    973 Blu-Rays (series als 1 geteld.) En dan zijn er ook nog 836 dvd's (hier zijn er de laatste jaren een heel deel van verkocht of weggegeven en zijn er zo goed als geen meer bijgekomen. Behalve af en toe een serie die niet op Blu-Ray is uitgekomen.)

    Ik heb sowieso de bedoeling om een heel deel titels eens opnieuw te gaan kijken nu. Er zijn titels bij die ik al jaren niet meer gezien heb. En sommige wil ik absoluut eens zien in de thuisbioscoop.

    En natuurlijk komen er sowieso ook constant want nieuwe titels bij. Maar dat tempo is momenteel iets minder hard dan de jaren voordien. Daardoor voor de eerste keer sinds lang eens alles kunnen bekijken wat ik heb

  22. #1947

    Standaard

    Knap hoor, ik ben het elke keer van plan, maar het lukt nooit, bij lange na niet zelfs.

  23. #1948

    Standaard

    Ik heb intussen op een totaal van 760 titels een kijkachterstand van 182 titels.

    Ik had ooit besloten nooit een kijkachterstand te willen. Dat voornemen is niet helemaal gelukt

    Het grootste nadeel van een kijkachterstand is dat ik minder geneigd ben om titels te herkijken als ik nog ongekeken titels heb.
    Laatst aangepast door Marcccc : 02-06-2019 om 14:31 Reden: Van 169 naar 168, van 168 naar 182

  24. #1949

    Standaard

    Op een totaal van 794 titels nu een kijkachterstand van 138. Van 24% naar 18%.

    Eens kijken of de Corona crisis de kijkachterstand gaat indammen.
    Laatst aangepast door Marcccc : 23-03-2020 om 00:41

  25. #1950

    Standaard

    Aantal films: 3757
    Kijkachterstand: 1818


Pagina 78 van 80 EersteEerste ... 286874757677787980 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •