Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 59 worden weergegeven.
  1. #26
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Natascha kootstra
    freggels opgelet is ook liedje van maar zal ik hier maar niet gaan zingen maar erg leuk ook fie freggels :wink:
    Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag.
    Zingen doen we vlot, in de FreggelGrot.

    Werk je zorgen weg, anders heb je morgen pech
    Freggels opgelet in de FreggelGrot.

    :P
    Ik denk dat Natascha de 'andere' versie bedoelt (weet nie meer hoe die precies ging, maar was nogal schunnig

  2. #27

    Standaard

    zo eindelijk zijn mijn gebeden gehoord

    eindelijk een leuke dvd box ben benieuwd!
    weet je wat het is ik denk te veel

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Keep us posted
    Ik heb vandaag een e-mail gekregen van Bridge. Ze schreven:

    Die kans is er zeker!

    De release staat (onder voorbehoud) gepland voor oktober 2004. De dvd bevat alle afleveringen in zowel de Nederlands als Engels gesproken versie.
    Ook zullen die maand de beste afleveringen uit de Muppet Show worden uitgebracht.

    Nog even geduld dus, maar het komt eraan!


    De Freggels komen dus ook in Nederland uit op DVD (alle afleveringen! ) evenals afleveringen van The Muppet Show. Goed nieuws! Hopelijk maken ze er een mooie release van (zonder ingebrande ondertiteling, zoals bij The Storyteller).

  4. #29

    Standaard

    Volgens de officiele website van Columbia TriStar (www.cthe.co.uk) bevat de DVD die onlangs in Engeland is uitgebracht 2 discs met 12 afleveringen en de documentaire 'Down at Fraggle Rock' als extra en is de totale speelduur 312 mintuten (ruim 5 uur).

    Afleveringen:
    - The Secret of Convincing John
    - Capture The Moon
    - Boober's Dream
    - Mokey & The Minstrels
    - The Day The Music Died
    - Boober's Quiet Day
    - Invasion of the Toe Ticklers
    - A Friend In Need
    - Booberock
    - Red's Club
    - The Doomsday Soup
    - Junior Sells The Farm

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Volgens de officiele website van Columbia TriStar (www.cthe.co.uk) bevat de DVD die onlangs in Engeland is uitgebracht 2 discs met 12 afleveringen en de documentaire 'Down at Fraggle Rock' als extra en is de totale speelduur 312 mintuten (ruim 5 uur).

    Afleveringen:
    - The Secret of Convincing John
    - Capture The Moon
    - Boober's Dream
    - Mokey & The Minstrels
    - The Day The Music Died
    - Boober's Quiet Day
    - Invasion of the Toe Ticklers
    - A Friend In Need
    - Booberock
    - Red's Club
    - The Doomsday Soup
    - Junior Sells The Farm
    Daz duz f*ck; niet in de juiste volgorde, maar een Best-Of DVD

  6. #31

    Standaard

    ah! zou helemaal top zijn als de NL'se versie ook uitkwam.. dat heeft voor mij persoonlijk veel meer sentiment dan de engelse.. veel meer

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    ah! zou helemaal top zijn als de NL'se versie ook uitkwam.. dat heeft voor mij persoonlijk veel meer sentiment dan de engelse.. veel meer
    Inderdaad, tegenwoordig heb ik bij een teken- of animatiefilm altijd liever de originele (en dus vaak Engelse) stemmen maar bij tekenfilmseries van vroeger is het juist weer andersom

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    ah! zou helemaal top zijn als de NL'se versie ook uitkwam.. dat heeft voor mij persoonlijk veel meer sentiment dan de engelse.. veel meer
    Inderdaad, tegenwoordig heb ik bij een teken- of animatiefilm altijd liever de originele (en dus vaak Engelse) stemmen maar bij tekenfilmseries van vroeger is het juist weer andersom
    In oktober komen de Freggels ook in Nederland op DVD, zoals je misschien al gelezen hebt in een van mijn eerdere posts in deze thread.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    ah! zou helemaal top zijn als de NL'se versie ook uitkwam.. dat heeft voor mij persoonlijk veel meer sentiment dan de engelse.. veel meer
    Inderdaad, tegenwoordig heb ik bij een teken- of animatiefilm altijd liever de originele (en dus vaak Engelse) stemmen maar bij tekenfilmseries van vroeger is het juist weer andersom
    hehe ja goed he?

  10. #35
    FreeFreggel
    Guest

    Standaard

    Deze eerste DVD bestaat uit afleveringen van seizoen 1 en 2.
    2 uit seizoen 1 en 10 uit seizoen 2.

    Nu de rest nog, dus dat worden er nog wel een paar !!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    ah! zou helemaal top zijn als de NL'se versie ook uitkwam.. dat heeft voor mij persoonlijk veel meer sentiment dan de engelse.. veel meer
    Inderdaad, tegenwoordig heb ik bij een teken- of animatiefilm altijd liever de originele (en dus vaak Engelse) stemmen maar bij tekenfilmseries van vroeger is het juist weer andersom
    In oktober komen de Freggels ook in Nederland op DVD, zoals je misschien al gelezen hebt in een van mijn eerdere posts in deze thread.
    ....."De storthoop heeft gesproken" :wink:

  12. #37

    Standaard

    Volgens de R2 Database van DVD-Home brengt Bridge op 5 oktober a.s. een DVD uit van De Freggels. Inhoud is vooralsnog onbekend.

    Ook een DVD van The Muppet Show komt op die datum uit. Inhoud ook nog onbekend.

  13. #38

    Standaard

    Dit is echt cool!!! die ga ik zeker aanschaffen.
    Fraggles rulen :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #39

    Standaard

    De DVD die op 5 oktober uitkomt bevat drie discs met daarop seizoen 1.

    Bron: www.vanleest.nl.

  15. #40
    Megje
    Guest

    Standaard

    Hier heb ik hem alvast besteld, komt idd op 5 oktober uit
    http://www.ceedeeveedee.nl/Artikel.p...971&JumpBack=1

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Megje
    Hier heb ik hem alvast besteld, komt idd op 5 oktober uit
    http://www.ceedeeveedee.nl/Artikel.p...971&JumpBack=1
    Ik ook de fraggle rock 3 dvd en muppetshow 3 dvd,per stuk 19,99 euro.

  17. #42

    Standaard

    In de nieuwe DVD Valley (met Darth Vader op de cover) staat een korte recensie van De Freggels-DVD.

    Op de DVD's, drie in totaal, staan 17 afleveringen in zowel het Engels als het Nederlands. De totale speelduur is 425 minuten.

  18. #43

    Standaard

    Ik heb Bridge een e-mail gestuurd met de vraag of de box complete seizoenen bevat of, net als bij The Muppet Show, geselecteerde afleveringen. Ik heb in de mail aangegeven dat ik van mening ben dat er meer vraag is naar complete seizoenen dan naar geselecteerde afleveringen.

  19. #44

    Standaard

    Hij ligt NU in de winkel. Ik heb hem gekocht bij MM Zwolle. 17 afleveringen en een documentaire van 50 minuten op 3 schijven in een mooie digipack-verpakking. Een prima uitgave van Bridge.

    Ik ben hem nu aan het bekijken trouwens en de beeld en geluidskwaliteit zijn redelijk voor zo'n goedkope uitgave. Een leuke aanwinst.

    Oh ja: zijn die 17 afleveringen het totale eerste seizoen?

    EDIT: zo te zien zijn deze 17 afleveringen INDERDAAD de eerste 17 afleveringen van het eerste seizoen (wat er overigens in totaal wel 24 waren). Volgens deze episode guide zijn de 16e en 17e aflevering 'Capture the moon' en 'Marooned' en de laatste twee afleveringen op de derde schijf heetten 'Vang de maan' en 'Afgesloten'. Nou hoop ik wel dat die 7 overgelbleven afleveringen ook nog uitgebracht gaan worden. Misschien op een set van seizoen 2 ofzo?

  20. #45

    Standaard

    Het is nog niet duidelijk of Bridge meerdere afleveringen van De Freggels gaat uitbrengen. Dat hebben ze mij medegedeeld. Van The Muppet Show staat wel een tweede box in de planning voor volgend jaar (ook met geselecteerde afleveringen).

  21. #46

    Standaard

    Weet iemand trouwens of alle 96 afleveringen in het Nederlands zijn nagesynchroniseerd? Dit is nou een van de weinige series waarbij ik de NL-track beter vind dan de Engelse.

    Enne.. ik hoop natuurlijk dat ze met meer Freggel-boxen komen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Megje
    Hier heb ik hem alvast besteld, komt idd op 5 oktober uit
    http://www.ceedeeveedee.nl/Artikel.p...971&JumpBack=1
    Ik ook de fraggle rock 3 dvd en muppetshow 3 dvd,per stuk 19,99 euro.
    Consumentenadviesprijs is 14,99 volgens www.dvd-home.nl

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Megje
    Hier heb ik hem alvast besteld, komt idd op 5 oktober uit
    http://www.ceedeeveedee.nl/Artikel.p...971&JumpBack=1
    Ik ook de fraggle rock 3 dvd en muppetshow 3 dvd,per stuk 19,99 euro.
    Consumentenadviesprijs is 14,99 volgens www.dvd-home.nl
    ach ja ik vindt 19,99 per stuk ook een mooie prijs voor deze mooie uitgaves.

    No Problem.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Consumentenadviesprijs is 14,99 volgens www.dvd-home.nl
    Ik heb begrepen dat de adviesprijs van 14,99 niet correct is, deze moet 19,99 zijn. Bovendien is het een adviesprijs, geen prijs waar de winkeliers zich aan hoeven te houden, volgens mij.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Consumentenadviesprijs is 14,99 volgens www.dvd-home.nl
    Ik heb begrepen dat de adviesprijs van 14,99 niet correct is, deze moet 19,99 zijn. Bovendien is het een adviesprijs, geen prijs waar de winkeliers zich aan hoeven te houden, volgens mij.
    Ook in het nieuwsbericht van www.dvd.nl staat te lezen: 14.99

    Alhoewel 19.99 ook een billijke prijs is.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •