Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 59 van 59 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Released op 06-09-2005,hopelijk komt er deze ook in Nederland uit.

    Fraggle Rock - Season 1 (5-DVD) regio 1
    24 episodes, + documentary, interviews
    Schermverhouding: 1.33
    Filmduur: 715 minuten
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #52

    Standaard

    De DVD-box van Bridge is blijkbaar opnieuw uitgegeven; klaarblijkelijk met dezelfde inhoud (maar wel minder mooie cover):



    http://www.bol.com/nl/p/dvd/freggels...product_images


    Voor de oude box staat op bol.com volgende gebruikerservaring:

    Zeer slechte DVDs. De kwailteit is bedroevend. De distributeur heeft geen moeite genomen om fatsoenlijke versies te vinden. (zit in het vak.. deze dvds zijn gemaakt van oude analoge banden)
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/freggels...716/index.html

    Is de kwaliteit werkelijk zo slecht dan?

  3. #53

    Standaard

    Welnee. Ik heb de eerdere versie gehad. Heb em aan mijn kleine neefje gegeven, maar die uitgave was echt niet zo slecht als die gebruiker je doet geloven. Goed het is al een oude serie en ja dat zie je aan het materiaal, maar wat verwacht je anders? Ze zullen die serie echt niet helemaal gaan oppoetsen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #54

    Standaard

    Ik zag dat er sinds kort WEER een nieuwe uitgave uit is (zie hieronder). En dit is een 4-disc ipv een 3-disc dus ik heb de hoop dat dit wel het volledige eerste seizoen is (dus: 24 afleveringen ipv de 17 uit de eerste 2 sets). Iemand een idee of dat inderdaad het geval is?



    EDIT: hmm.. Als ik de lengte van deze release vergelijk met de lengte van de voorgaande release dan scheelt het maar 20 minuten (660 minuten t.o.v. 640 minuten). Dat geeft weinig hoop op een volledig eerste seizoen.
    Laatst aangepast door Richard B. : 19-11-2012 om 22:17

  5. #55

    Standaard

    Nee, dat klopt niet. Ik heb de eerste dvd box nog liggen en die vermeld een runtime van 475 minuten (wat ongeveer neer komt op 8u).
    Nu zou, de 4 disc editie idd de volledige 1ste reeks aan boord moeten hebben.

  6. #56

    Standaard

    Je hebt gelijk. Mijn (1e uitgave) set heeft ook die lengte.

    Ik zag hem bij MM Zwolle liggen voor een tientje dus dat wordt dan een aantrekkelijke aanschaf.

  7. #57

    Standaard

    In Nederland is het bij een release van het eerste seizoen gebleven, maar in de VS is een boxset met alle afleveringen, de tekenfilmserie en een hoop extra's op blu-ray uitgebracht. Er is ook een wat beperktere dvd-release van de complete serie.

    De blu-ray-release:



    De DVD-release:



    Wees gewaarschuwd: de blu-ray is (in tegenstelling tot wat er op de verpakking staat) regio-gelocked op regio A. En al hoewel de serie er op die release zo goed uitziet als ik eruit kan zien moet je geen echte HD-kwaliteit verwachten. Ik ben evengoed blij om de serie nu in optimale kwaliteit te kunnen bekijken.

  8. #58

    Standaard

    Ik heb de regio A BR-versie. Ben er zeer blij mee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb de regio A BR-versie. Ben er zeer blij mee.
    Ja, het is een mooie set. Het is jammer dat er nooit een versie zal komen met de Nederlandstalige dub, maar als je fan bent van de serie dan is deze editie evengoed een must-buy. Alles zit erop en eraan.

    In antwoord op mijn eigen vraag van 6 jaar geleden ben ik er inmiddels trouwens achter dat enkel seizoenen 1 en 2 destijds Nederlandstalige nasynchronisatie hebben gehad. Voor zover ik weet zijn seizoenen 3 en 4 hier nooit uitgezonden, alhoewel het toenmalige Yorin blijkbaar wel afleveringen in het Engels heeft uitgezonden.

    EDIT: wat trouwens nog wel een interessant nieuwtje is is dat er een nieuwe serie van Fraggle Rock in de maak is! Die heeft de naam Fraggle Rock Rock On! gekregen en zal exclusief uitgezonden worden via Apple TV+.



    De Freggels zijn terug: de nieuwe serie is gefilmd op iPhones

    De poppenserie Fraggle Rock (De Freggels in Nederland) is door Apple nieuw leven in geblazen. Apple streamt nieuwe korte afleveringen gratis op Apple TV+. De makers filmden thuis met iPhone 11's.

    Alleen de eerste twee seizoenen van Fraggle Rock (48 afleveringen) werden in Nederland in de jaren 80 nagesynchroniseerd en onder de naam De Freggels door de KRO tussen 1983 en 1987 uitgezonden. De serie is bedacht door Jim Henson, de man achter The Muppet Show en Sesamstraat.

    De vrolijke grotwezentjes met hun kleurrijke vachten die er de hele dag lustig op los zongen, dansten en lachten zijn door Apple weer nieuw leven in geblazen in de vorm van mini-afleveringen van 5 minuten. Apple streamt 'Fraggle Rock: Rock On!' gratis op Apple TV+.

    De serie is vanwege de coronacrisis bij de producers en poppenspelers thuis geschoten, met iPhone 11's.

    Nieuwe afleveringen van Fraggle Rock: Rock On! verschijnen wereldwijd iedere dinsdag op Apple TV+.
    Bron: Bright

    Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden.
    Laatst aangepast door Richard B. : 10-05-2020 om 21:05

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •