Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 169 van 169 worden weergegeven.

Discussie: Van Leest

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Bovendien is dat een veel te krappe winkel waar je niet lekker kunt rondkijken zonder continu iemand in de weg te staan.
    Daar komt hopelijk verandering in als Plein '44 een keertje "verbouwd" wordt. Free zou daar dan tijdelijk weg moeten, om vervolgens terug te keren naar een winkel die 2x zo breed is. Tenminste, dat is mijn droomsituatie als betreffende manager

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Daar komt hopelijk verandering in als Plein '44 een keertje "verbouwd" wordt.
    Dat zou niet alleen voor de FRS een goed idee zijn
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #153

    Standaard

    effe beetje offtopic maar was bij de music store waar ook dvds verkocht worden. Das nog steeds 1 van de duurderde variantend van winkels terwijl het een ala van leest is. Vind dat de van "lees"t eigenlijk ook wel wat meer mag gaan neigen naar film boeken etc omdat deze toch een "wat" andere uitstraling als winkel biedt dan dr frs.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Vind dat de van "lees"t eigenlijk ook wel wat meer mag gaan neigen naar film boeken etc
    Ik denk dat de markt daarvoor nog kleiner is dan voor DVD en CD's.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #155

    Standaard

    Moet de titel eigenlijk niet aangepast worden in alleen Van Leest? Dit is toch geen anti van leest topic meer.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  6. #156

    Standaard

    De VanLeest in Helmond is verleden tijd. De winkel is al bijna omgebouwd tot Free Record Shop zag ik vandaag.

  7. #157

    Standaard

    Ik heb twee nachten terug een bestelling geplaatst voor het eerst. Zag er wel betrouwbaar uit en heb direct betaald via iDeal. Nu twee dagen verder nog geen bevestiging van de hele bestelling. En in mijn account is onder 'mijn bestellingen' ook steeds geen order te bekennen.. Wat gebeurt hier. Mensen met een soortgelijke ervaring?

    De telefenische hulp die blijkt ook maar steeds afwezig.. Ik sta nu al tien minuten in de wacht.

    -EDIT-

    VanLeest wordt overgenomen door FRS. Vandaag alvast 3 discs binnengehad. Maar.. Verkoopt van leest tweedehands DVD's ofzo. Want de dics die ik kreeg die leken wel tweedehands, niet verpakt alsof ze uit de schappen van een uitverkoop kwamen..
    Laatst aangepast door KILLER : 16-10-2009 om 18:02

  8. #158
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En vandaag een mailtje gehad, "Sluiting webshop vanLeest.nl" . Er wordt verder
    verwezen naar freerecordshop.nl ( het moederbedrijf van van Leest ? )
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #159
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En vandaag een mailtje gehad, "Sluiting webshop vanLeest.nl" . Er wordt verder
    verwezen naar freerecordshop.nl ( het moederbedrijf van van Leest ? )
    FRS & van Leest zijn één pot nat. Qua prijzen qua alles. Lijkt me een goede keuze.
    Laatst aangepast door Pieter V : 03-11-2010 om 18:38

  10. #160

    Standaard

    Inmiddels is de website uit de lucht. Als je naar www.vanleest.nl gaat dan krijg je de website van de Free Record Shop te zien met een mededeling dat de website van VanLeest gesloten is.

  11. #161
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Inmiddels is de website uit de lucht. Als je naar www.vanleest.nl gaat dan krijg je de website van de Free Record Shop te zien met een mededeling dat de website van VanLeest gesloten is.
    Zal het met de fysieke winkels ook wel gebeuren.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Ik heb twee nachten terug een bestelling geplaatst voor het eerst. Zag er wel betrouwbaar uit en heb direct betaald via iDeal. Nu twee dagen verder nog geen bevestiging van de hele bestelling. En in mijn account is onder 'mijn bestellingen' ook steeds geen order te bekennen.. Wat gebeurt hier. Mensen met een soortgelijke ervaring?

    De telefenische hulp die blijkt ook maar steeds afwezig.. Ik sta nu al tien minuten in de wacht.

    -EDIT-

    VanLeest wordt overgenomen door FRS. Vandaag alvast 3 discs binnengehad. Maar.. Verkoopt van leest tweedehands DVD's ofzo. Want de dics die ik kreeg die leken wel tweedehands, niet verpakt alsof ze uit de schappen van een uitverkoop kwamen..
    het personeel mag de DVD's thuis meenemen, dus krassen en vlekkenn zijn vaak heel gewoon bij Van Leest en FRS

    Na gebruik worden ze wer geseald, soms pas als de klant erbij staat

  13. #163

    Standaard

    Je weet dat je op een bericht reageert uit oktober 2009?

  14. #164

    Standaard

    Van leest apeldoorn is inmiddels opgegaan in de ook aanwezige FRS.

  15. #165

    Standaard Re:

    Van Leest Den Bosch (Hinthamerstraat) gaat per 20 februari sluiten. Dat kreeg ik vorig weekeinde te horen toen ik er iets kocht. Vanaf 20 februari kan je alleen bij FRS terecht. Jammer, was een mooi oud gebouw met een aardige TV-hoek achterin.

  16. #166

    Standaard

    Ik zag gisteren dat de VanLeest-vestiging in de Hermanus Boexstraat is gesloten. Ik wist niet dat deze dicht zou gaan, maar blijkbaar heeft het wel in de krant gestaan. Jammer.

  17. #167

    Standaard

    Ook van Leest in de Kalver Toren in Amsterdam is een outlet van FRS geworden.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Ook van Leest in de Kalver Toren in Amsterdam is een outlet van FRS geworden.
    Wat moet ik mij bij het woord 'outlet' voorstellen in relatie tot CD's, DVD's, Blu-rays? Oude, overtollige voorraad tegen dumpprijzen?

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat moet ik mij bij het woord 'outlet' voorstellen in relatie tot CD's, DVD's, Blu-rays? Oude, overtollige voorraad tegen dumpprijzen?
    Nee, gewone prijzen voor alle normale dvd's en blurays maar met veel meer van de €2 rotzooibakken die je in normale FRS ook vindt, en dan in een rommelige winkelruimte

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •