Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 169 worden weergegeven.

Discussie: Van Leest

  1. #26

    Standaard

    Een aantal maanden geleden was ik bij een Van Leest filiaal de collectie DVD-aanbiedingen aan het doorkijken. Word ik opeens aangesproken door een medewerkster of ik daar mee wilde stoppen. Ze had ze namelijk net allemaal netjes recht gezet! LOL
    Over zoiets kan ik alleen maar hartelijk lachen. Ik kom en koop er nog steeds als ze goede aanbiedingen hebben.
    Die betreffende medewerkster heb ik er overigens nooit meer terug gezien (zal waarschijnlijk thuis haar DVD verzameling op orde aan het brengen zijn).

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Een aantal maanden geleden was ik bij een Van Leest filiaal de collectie DVD-aanbiedingen aan het doorkijken. Word ik opeens aangesproken door een medewerkster of ik daar mee wilde stoppen. Ze had ze namelijk net allemaal netjes recht gezet! LOL
    Over zoiets kan ik alleen maar hartelijk lachen. Ik kom en koop er nog steeds als ze goede aanbiedingen hebben.
    ROTFL , heb je een beetje een strak gezicht kunnen houden of barstte je echt in lachen uit na zo'n opmerking?
    Klik hier voor een lijst van mijn dvd's...

  3. #28

    Standaard

    Ik heb ergens in maart de dvd S.W.A.T. besteld.
    De release datum is 22 april en van pre-orders mag je verwachten dat je die voor of op de datum van release krijgt. Op 22 april lag die volgens mij overal wel in de winkel, maar ik heb em pas op 27 april ontvangen.
    Natuurlijk niet dat ik er slechter van wordt maar dit is dus duidelijk een MINPUNT te noemen!

    Op de site staat dat er een tegoed wordt gegeven als de prijs zakt t/m de release datum. Weet iemand misschien wanneer je die zou moeten ontvangen?
    En dan is het ook nog eens meer dan 2 weken terug dat ik mijn Wildcard heb aangevraagd waarvan ik nog niks gehoord heb!

  4. #29

    Standaard

    Ik vraag me altijd af waarom iemand een pre-order doet bij FRS of Van Leest.

    a. Je betaalt gewoon te veel.
    b. Je hebt de DVD altijd later dan deze in de winkel ligt.

    Dus waarom eigenlijk?
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    b. Je hebt de DVD altijd later dan deze in de winkel ligt.
    Niet dat ik me aangesproken voel ik of zo, maar dat heb je bij de meeste online winkels, niet alleen bij Van Leest.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    b. Je hebt de DVD altijd later dan deze in de winkel ligt.
    Niet dat ik me aangesproken voel ik of zo, maar dat heb je bij de meeste online winkels, niet alleen bij Van Leest.
    Het is de 1e keer dat ik een preorder bestel bij van Leest en deze was dus niet optijd binnengekomen.

    Bij DVD Outlet en Bseen DVD kreeg ik het wel op de dag zelf. Bij CD WOW kreeg ik er 1 een dag of 4 voor de datum en ik heb nu Love Actually besteld bij NLStore en die is gisteren verzonden.
    Dus bij andere winkels totaal geen problemen!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    b. Je hebt de DVD altijd later dan deze in de winkel ligt.
    Niet dat ik me aangesproken voel ik of zo, maar dat heb je bij de meeste online winkels, niet alleen bij Van Leest.
    Weet ik, maar dat is ook een ander verhaal. Je koopt via internet (ik tenminste) omdat het goedkoper is. Maar dat je bij DEZELFDE winkel gewoon langer moet wachten, dan dat je gewoon ffkes op je fiets stapt en in diezelfde winkel de film ook kan kopen... dat snap ik niet.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Weet ik, maar dat is ook een ander verhaal. Je koopt via internet (ik tenminste) omdat het goedkoper is. Maar dat je bij DEZELFDE winkel gewoon langer moet wachten, dan dat je gewoon ffkes op je fiets stapt en in diezelfde winkel de film ook kan kopen... dat snap ik niet.
    Ik woon in Hoorn dus dat is dan een aardig stuk fietsen naar een van Leest!

  9. #34

    Standaard

    ik vind het nu ookal belachelijk dat als je iets besteld bij van leest om later op te halen in de winkel nu ookal vooruit moet betalen...slaat echt nergens op!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    ik vind het nu ookal belachelijk dat als je iets besteld bij van leest om later op te halen in de winkel nu ookal vooruit moet betalen...slaat echt nergens op!!!
    Inderdaad dat vind ik ook nu een groot minpunt. Vroeger bestelde ik op internet dvd's die ik dan bij Van Leest op ging halen. Nu koop ik eigenlijk niet meer bij Van Leest. Tenzij er een aanbieding goedkoop is. Dan wil ik nog weleens vooruitbetalen, maar handig is anders. Dat internetkortingen niet in de winkel geven kan worden is overigens wel logisch. Er staat vaak ook op de site Internet Only. Zowel Van Leest en Free Record Shop hebben dat.
    In de winkel wordt ik altijd wel erg vriendelijk geholpen en heb zelfs eens met één van de medewerkers een kwartier staan praten over de DVD's die ik gekocht had. Gelukkig was het erg rustig.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    ik vind het nu ookal belachelijk dat als je iets besteld bij van leest om later op te halen in de winkel nu ookal vooruit moet betalen...slaat echt nergens op!!!
    en ze hebben groot gelijk :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  12. #37

    Standaard

    Dat van die internetprijzen heb ik ook nooit begrepen. Je bestelt de dvd via internet en komt 'm in de winkel afhalen (terwijl het vast gewoon één is die daar voor een hogere prijse heeft gestaan) voor een lagere prijs. Ik zie het nut daar niet echt van in en klantvriendelijk is het allerminst. Mensen zonder internet worden op die manier wel een beetje gediscrimineerd. Hou die prijzen lekker hetzelfde, want op deze manier krijg je soms wel een beetje zin om daar te gaan staan en elke klant er op te wijzen dat hij teveel betaald en gewoon lekker via internet moet bestellen.

    Vanleest en de FRS hebben wel vaker van dat soort dingen. Maar als je besteld via internet en het komt afhalen in de winkel dan is het gewoon allemaal niet zo'n probleem. Dan weet je ook wanneer je naar de winkel moet gaan en kan je in de winkel controleren of er geen krassen op zitten. Toch ben ik het met je eens, het blijft een zeer vreemde actie.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  13. #38

    Standaard

    Misschien dat ze daar een beetje mensenschuw zijn en hopen dat je de dvd's via internet bestelt en ook nog eens laat opsturen

    En misschien is het zo dat wanneer je bestelt over internet, ze bij Van Leest weten wat ze moeten bestellen. Als er alleen maar mensen in de winkel zouden zijn, is het niet direct bekend hoeveel exemplaren ze van een bepaalde titel moeten bestellen. Dus hebben ze dan wat teveel exemplaren die blijven liggen. Om die kans tegen te gaan, zijn de prijzen in de fysieke winkel iets hoger, zodat wanneer deze verkocht worden de 'schade' ietwat opvangt van het aantal dat is ingekocht tegen de 'normale' prijs en verkocht wordt voor een gereduceerd bedrag (danwel via internet of bij een of andere kortingsactie etc.)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    ik vind het nu ook al belachelijk dat als je iets besteld bij van leest om later op te halen in de winkel nu ookal vooruit moet betalen...slaat echt nergens op!!!
    Jij wil echt niet weten hoeveel procent van alle bestellingen blijft liggen.
    Tuurlijk is het zo dat dit ten koste gaat van alle consumenten die wel netjes hun bestellingen op komen halen.(maar dat is toch met alles,zie legitimatie-plicht)
    Ik ben het wel met je eens begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het belachelijk dat het NODIG is dat je vooraf moet betalen.
    Snap die mensen niet die voor de lol even een stapel dvd's bestellen om ze vervolgens niet op te halen.
    Zij zijn verantwoordelijk voor deze nieuwe procedures en Van Leest in mindere mate

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Dat van die internetprijzen heb ik ook nooit begrepen. Je bestelt de dvd via internet en komt 'm in de winkel afhalen (terwijl het vast gewoon één is die daar voor een hogere prijse heeft gestaan) voor een lagere prijs. Ik zie het nut daar niet echt van in en klantvriendelijk is het allerminst. Mensen zonder internet worden op die manier wel een beetje gediscrimineerd. Hou die prijzen lekker hetzelfde, want op deze manier krijg je soms wel een beetje zin om daar te gaan staan en elke klant er op te wijzen dat hij teveel betaald en gewoon lekker via internet moet bestellen.

    Vanleest en de FRS hebben wel vaker van dat soort dingen. Maar als je besteld via internet en het komt afhalen in de winkel dan is het gewoon allemaal niet zo'n probleem. Dan weet je ook wanneer je naar de winkel moet gaan en kan je in de winkel controleren of er geen krassen op zitten. Toch ben ik het met je eens, het blijft een zeer vreemde actie.
    Bij de FRS(volgens mij ook van Leest) zijn m.u.v. de 10 Internet only toppers(11 dvd's ) alle artikelen dezelfde prijs als die in de winkel zelf.
    Vaak worden omprijs-stickers niet helemaal verwerkt,waardoor de prijzen niet kloppen met die in het systeem.
    Gewoon even naar de kassa lopen en vragen of de prijs klopt.

  16. #41

    Standaard

    Ik werk zelf tegenwoordig in een winkel en dan heb je ook van die mensen, die maar roepen, dat ze eerst zijn en die niet kunnen wachten. Mensen die voordringen dus.
    [Wereldverbeterstand]Nou hebben we laatst die ramp in Azië gehad. Die ramp waarbij een hele hoop mensen zo ongeveer alles verloren hebben (inclusief winkels en rijen). En met die ramp in mijn achterhoofd heb ik bijna het volgende tegen een klant gezegd (ik kon me nog net inhouden): "je mag verdorie blij zijn, dat hier een winkel is met een rij waar je in moet wachten".[/Wereldverbeterstand]
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  17. #42

    Standaard

    Ik maak al tijden gebruik van mobiletopay,
    werkt perfect, gratis thuisbezorgd en geen
    last van lange rijen. Komt het een keer voor dat
    een dvd niet goed is ga ik ermee terug wanneer ik
    toch in de stad ben....
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  18. #43

    Standaard

    Volgens mij hoef je nu niet meer vooruit te betalen bij Van Leest.

    Weet iemand trouwens of je gesealde exemplaren krijgt als je ze op internet besteld en vervolgens in de winkel gaat ophalen?

  19. #44

    Standaard

    Verschilt per titel of de DVD verzegeld is of niet.
    Gemiddeld genomen zijn ze niet verzegeld, maar worden ze opnieuw verzegeld voor het versturen naar het filiaal. Deze DVD's worden dan bij andere van Leest's weggehaald. Gewoon nieuw en verzegeld is ongeveer zo'n 30 tot 50 % van de internetDVD's.
    Als je ongeluk hebt komt de DVD zelfs uit een filiaal van Free Record Shop: ongeseald (behalve de 'resealing'), bekrast en voorzien van de 6 prachtige actiestickers die ze er daar opplakken...
    Ik werk sinds kort bij een van Leest en dit laatste is het laatste half jaar gelukkig slechts 2 maal voorgekomen.

  20. #45

    Standaard

    sorry: dubbele posting

  21. #46

    Standaard

    Wanneer Free Record Shop en vanLeest (en ook Kruidvat?) hun internetprijzen en winkelprijzen strikt gescheiden wensen te houden, dan moeten ze dat ook duidelijk vermelden op hun site vind ik.

    Ik vind het maar normaal dat iemand denkt dat de prijs die je op de site ziet ook degene is die je in de winkel betaalt. Immers, via internet betaal je vaak (dure) verzendkosten die je niet hebt wanneer je je bestelling zelf afhaalt in de winkel.

    Het is wel zo dat wanneer je een DVD bestelt op de site van Free Record Shop je de mogelijkheid hebt om deze aan de prijs op de site af te halen in een filiaal. Dat zou ook zo moeten kunnen bij vanLeest.

    Persoonlijk heb ik het niet zo begrepen op online winkels. Hetgeen je uitspaart op de prijs van een DVD verlies je op de verzendkosten en als het even tegenzit krijg je je pre-order uiteindelijk later in de bus dan wanneer je hem in de winkel zou gaan halen op de release-dag.
    "To sin by silence when they should protest makes cowards of men."
    > Mijn DVD-collectie

  22. #47

    Standaard

    Godverdomme schijtwinkel!

    van mijn 6 dvd's waarvan de levertijd iets van 10 dagen was heb ik er nu 2 binnen maar de staat is bagger! Bij de videotheek zouden ze hem nog amper in het rek durven zetten! Van de andere 4 is er 1 'verzonden' en 1 'reeds eerder geleverd', maar gewoon niks in het filiaal dat wacht op mij.

    Bestelling was trouwens van 17-10.. hopelijk reageren de stakkers snel op mijn klachtenmail want ik vind het echt een schijtactie van hun. Fok het vooruitbetalen!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    *********** schijtwinkel!

    van mijn 6 dvd's waarvan de levertijd iets van 10 dagen was heb ik er nu 2 binnen maar de staat is bagger! Bij de videotheek zouden ze hem nog amper in het rek durven zetten! Van de andere 4 is er 1 'verzonden' en 1 'reeds eerder geleverd', maar gewoon niks in het filiaal dat wacht op mij.

    Bestelling was trouwens van 17-10.. hopelijk reageren de stakkers snel op mijn klachtenmail want ik vind het echt een schijtactie van hun. Fok het vooruitbetalen!
    Gewoon met z'n allen flink klagen over dat vooruit betalen!!
    Kan trouwens wel even duren voordat je antwoord krijgt, bij mij heeft het 5 dagen geduurd.
    Ik bestel er in ieder geval niks meer.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    *********** schijtwinkel!

    van mijn 6 dvd's waarvan de levertijd iets van 10 dagen was heb ik er nu 2 binnen maar de staat is bagger! Bij de videotheek zouden ze hem nog amper in het rek durven zetten! Van de andere 4 is er 1 'verzonden' en 1 'reeds eerder geleverd', maar gewoon niks in het filiaal dat wacht op mij.

    Bestelling was trouwens van 17-10.. hopelijk reageren de stakkers snel op mijn klachtenmail want ik vind het echt een schijtactie van hun. Fok het vooruitbetalen!
    Ik heb wel eens wat besteld bij FRS. Maar dat laat ik altijd naar de winkel sturen. Dan kan je het eerst nog zien voor je betaald.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    *********** schijtwinkel!

    van mijn 6 dvd's waarvan de levertijd iets van 10 dagen was heb ik er nu 2 binnen maar de staat is bagger! Bij de videotheek zouden ze hem nog amper in het rek durven zetten! Van de andere 4 is er 1 'verzonden' en 1 'reeds eerder geleverd', maar gewoon niks in het filiaal dat wacht op mij.

    Bestelling was trouwens van 17-10.. hopelijk reageren de stakkers snel op mijn klachtenmail want ik vind het echt een schijtactie van hun. Fok het vooruitbetalen!
    Ik heb wel eens wat besteld bij FRS. Maar dat laat ik altijd naar de winkel sturen. Dan kan je het eerst nog zien voor je betaald.
    Maar dat gaat bij de FRS dus ook niet meer!
    Daar is het ook voortaan eerst betalen en dan pas ophalen in de winkel!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •