Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 169 worden weergegeven.

Discussie: Van Leest

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    *********** schijtwinkel!

    van mijn 6 dvd's waarvan de levertijd iets van 10 dagen was heb ik er nu 2 binnen maar de staat is bagger! Bij de videotheek zouden ze hem nog amper in het rek durven zetten! Van de andere 4 is er 1 'verzonden' en 1 'reeds eerder geleverd', maar gewoon niks in het filiaal dat wacht op mij.

    Bestelling was trouwens van 17-10.. hopelijk reageren de stakkers snel op mijn klachtenmail want ik vind het echt een schijtactie van hun. Fok het vooruitbetalen!
    Ik heb wel eens wat besteld bij FRS. Maar dat laat ik altijd naar de winkel sturen. Dan kan je het eerst nog zien voor je betaald.
    toch niet nu je altijd vooruit moet betalen? dan heb je al betaald
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    *********** schijtwinkel!

    van mijn 6 dvd's waarvan de levertijd iets van 10 dagen was heb ik er nu 2 binnen maar de staat is bagger! Bij de videotheek zouden ze hem nog amper in het rek durven zetten! Van de andere 4 is er 1 'verzonden' en 1 'reeds eerder geleverd', maar gewoon niks in het filiaal dat wacht op mij.

    Bestelling was trouwens van 17-10.. hopelijk reageren de stakkers snel op mijn klachtenmail want ik vind het echt een schijtactie van hun. Fok het vooruitbetalen!
    Ik heb wel eens wat besteld bij FRS. Maar dat laat ik altijd naar de winkel sturen. Dan kan je het eerst nog zien voor je betaald.
    toch niet nu je altijd vooruit moet betalen? dan heb je al betaald
    Dat wist ik dus niet. Zullen ze wel gedaan hebben omdat veel mensen hun spullen niet kwamen ophalen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    *********** schijtwinkel!

    van mijn 6 dvd's waarvan de levertijd iets van 10 dagen was heb ik er nu 2 binnen maar de staat is bagger! Bij de videotheek zouden ze hem nog amper in het rek durven zetten! Van de andere 4 is er 1 'verzonden' en 1 'reeds eerder geleverd', maar gewoon niks in het filiaal dat wacht op mij.

    Bestelling was trouwens van 17-10.. hopelijk reageren de stakkers snel op mijn klachtenmail want ik vind het echt een schijtactie van hun. Fok het vooruitbetalen!
    Ik heb wel eens wat besteld bij FRS. Maar dat laat ik altijd naar de winkel sturen. Dan kan je het eerst nog zien voor je betaald.
    toch niet nu je altijd vooruit moet betalen? dan heb je al betaald
    Dat wist ik dus niet. Zullen ze wel gedaan hebben omdat veel mensen hun spullen niet kwamen ophalen.
    hebben ze idd daarom gedaan. Jammer dat anderen wederom het zakje zijn omdat er zoveel lui hun spullen niet komen ophalen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #54

    Standaard Van Leest

    Deze zomer (eind juli) 3 DVDs besteld. Eén ontvangen. We zijn begin december, en nog steeds wacht ik op 2 DVDs, waarvan ene nog steeds in hun catalogus te koop aangeboden staat...
    Heb al een paar keer een mailtje gestuurd. Kreeg een vriendelijk antwoord, maar de belofte werd niet nagekomen. En het bedrag van de DVDs werd wel van mijn VISA afgehouden begin augustus.
    Nu raakt mijn geduld toch wel op...

  5. #55

    Standaard Re: Van Leest

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mac Hammer Fan
    Deze zomer (eind juli) 3 DVDs besteld. Eén ontvangen. We zijn begin december, en nog steeds wacht ik op 2 DVDs, waarvan ene nog steeds in hun catalogus te koop aangeboden staat...
    Heb al een paar keer een mailtje gestuurd. Kreeg een vriendelijk antwoord, maar de belofte werd niet nagekomen. En het bedrag van de DVDs werd wel van mijn VISA afgehouden begin augustus.
    Nu raakt mijn geduld toch wel op...
    BELLEN : 010-2844770

  6. #56

    Standaard Re: Van Leest

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mac Hammer Fan
    Deze zomer (eind juli) 3 DVDs besteld. Eén ontvangen. We zijn begin december, en nog steeds wacht ik op 2 DVDs, waarvan ene nog steeds in hun catalogus te koop aangeboden staat...
    Heb al een paar keer een mailtje gestuurd. Kreeg een vriendelijk antwoord, maar de belofte werd niet nagekomen. En het bedrag van de DVDs werd wel van mijn VISA afgehouden begin augustus.
    Nu raakt mijn geduld toch wel op...
    BELLEN : 010-2844770
    Inderdaad, niet wachten bellen!

  7. #57

    Standaard

    bellen naar Nederland is voor een Belg wel duur, ik zal mijn order annuleren...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    En: veranderd moet met een 'd' :)
    rkrijger de spellingnazi verdient een fanclub!!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    En: veranderd moet met een 'd'
    rkrijger de spellingnazi verdient een fanclub!!
    En je moet absoluut een Gestapo-mentaliteit hebben om zo'n foute opmerking te maken naar aanleiding van zoiets onschuldigs (van zo lang geleden).

    Hier speciaal voor op het forum ingelogd kwibus?

  10. #60

    Standaard

    Que? Laten we ranten en flamen in een ander topic.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  11. #61

    Standaard

    Dit soort mailtjes heb ik nooit gehad:

    Beste klant,

    Onlangs heb je van ons een email gehad om je te laten weten dat (een gedeelte van) je bestelling naar je is verzonden.

    Helaas is je bestelling door een logistiek probleem nooit daadwerkelijk de deur uitgegaan. We zullen je bestelling opnieuw gaan verzenden en uiteraard krijg je weer per email bericht op de dag dat je bestelling is verzonden.

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik hoop je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest; mocht je nog vragen hebben dan verwijs ik je graag door naar de contact sectie op onze website (http://www.vanleest.nl/shop/content/contact/contact.asp) waar naast het contactformulier ook een antwoord op de meest gestelde vragen te vinden is.

    Met vriendelijke groet,

    vanLeest internet
    www.vanLeest.nl

    Had zelfs nog niet gevraagd waar mijn bestelling bleef dus dit vind ik zeer netjes. Jammer dat ik wat langer moet wachten. Alleen ben ik nu benieuwd wat het probleem was...

  12. #62

    Standaard Van Leest

    [quote="kruspe"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    *********** schijtwinkel!

    .......
    Kan trouwens wel even duren voordat je antwoord krijgt, bij mij heeft het 5 dagen geduurd.
    Ik bestel er in ieder geval niks meer.
    Wel, ik heb tien dagen geleden een bestelling geannuleerd, en nog steeds geen bevestiging gekregen. Blijkt nu dat ze vandaag een toch een deel hebben opgestuurd....
    In elk geval ben ik niet te spreken over de lange wachttijden, zowel bij e-mails als bij leveringen. Vier maand is momenteel hun record....
    Het is vijf jaar geleden dat ik nog zoiets heb meegemaakt, toen was het bij het beruchte Sazuma... (Oostenrijk)

  13. #63

    Standaard

    Geweldig dit:

    article number artist title items ordered order status
    480223 DVD Columbia Classics Collection Taxi Driver Deluxe Edition 1 verzonden
    480223 DVD Columbia Classics Collection Taxi Driver Deluxe Edition 1 reeds eerder geleverd
    538515 DVD Miami Vice - series 1 1 reeds eerder geleverd
    538515 DVD Miami Vice - series 1 1 in behandeling

    Ben benieuwd of ik hem nu ook echt daadwerkelijk krijg.

  14. #64

    Standaard

    Ha, een mooi topic.

    Ergens begin/half november Aladdin (2-disc) besteld voor 11,99, betaald en afleveren in de winkel aangevinkt (Mobile2pay werkte niet [zucht 1]), geschatte levertijd (volgens website) was 2 tot 5 werkdagen. Na 2 weken krijg je dan een mail dat het lanmger duurt, ok [zucht 2]. Dit herhaalt zich in de 5e week. De 6e week stuur ik een mail. Antwoord: "het ligt nou eenmaal aan onze leverancier" (Buena Vista? Haha, vasnie!) [zucht 3] Afgelopen dinsdag even bij de winkel langsgeweest "ja, die hebben we al 2 dagen liggen". Zucht [4 inmiddels]. Nog wel direct meegekregen.

    Uiteraard was ie niet gesealed, maar ook geen hoesje (zo ligt ie wel bij de Blokker o.a. [halve zucht]). In een glimp zag ik een veel hogere prijs staan op het etiket als die ik er voor betaald had, dus was al een exemplaar uit de winkel (mogelijk ander filiaal). Pas bij thuiskomst merk ik dat de achterzijde van de hoes ontzettend 'gerimpeld' is, alsof de hoes er uit is geweest of er water op is gekomen [zucht 5]. Een kort telefoongesprek (met een verhit ik-persoon) met VanLeest later levert niets op "kan gebeuren, kom maar terug als de schijf van slechte kwaliteit is".

    De film heb ik nog niet bekeken, maar ik hoop dat er wat aan mankeert! :wink:


    5½ zuchten en een reactie op het forum later weet ik het zeker: geen Van Leest meer online. En dat terwijl ik wel goede ervaringen heb met FRS online

  15. #65

    Standaard

    Wel, jij krijgt ten minste nog een antwoord. Mij geven ze zelfs na meer dan 10 dagen nog geen antwoord op mijn contactformulier. En ik wacht nu al weer twee maanden op niet geleverde (maar wel betaalde) DVDs...
    (die al maanden in de catalogus staan als leverbaar!)
    En zoals ik al eerder zei: de vorige keer was het zelfs vier maanden.

  16. #66

    Standaard

    Is het bij Van Leest niet mogelijk om het in de winkel op te halen? Heb ik bij FRS wel twee maal gedaan en dan kan je er in de winkel altijd nog onderuit. En vind je je artikel in de tussentijd ergens anders, dan kan je altijd je order nog cancellen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  17. #67

    Standaard

    Als je het artikel in de winkel laat afleveren dan moet je vantevoren betalen .

    Ik heb trouwens nog nooit problemen gehad met de Van Leest, ik koop er dan ook alleen maar dvd's in de winkel.

  18. #68

    Standaard

    Ik heb een keer online gekocht bij van leest online
    En dan in de winkel afhalen,
    Dat was taken om precies te zijn.
    €22 dus redelijk goedkoop
    Alleen toen ik thuis was zat er geen subtitel op! (UK)
    Voor mijn is dat geen probleem maar goed.
    Maar stel je voor als je die wel nodig hen dan heb je probleem,
    Die van leest makkelijk had kunnen voorkomen
    Of als je het toevallige cadeau wil geven aan iemand,
    Die geen engels kan sta je toch even voor ***.
    Dus ik mailde naar de online winkel om te zegen of ze dat niet kunnen veranderen
    maar op de site staat er nog steeds niks over de ondertiteling.
    Ik wacht nu nog op de reactie,
    Je zou zegen zo voorkom je problemen als je dat wel veranderd.
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Als je het artikel in de winkel laat afleveren dan moet je vantevoren betalen .

    Ik heb trouwens nog nooit problemen gehad met de Van Leest, ik koop er dan ook alleen maar dvd's in de winkel.
    Dat is dan nieuw tegenwoordig. Of is dat alleen bij Van Leest en niet bij FRS?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  20. #70

    Standaard

    Als je het laat opsturen naar huis moet je bij Van Leest ook van te voren betalen. En dit in tegenstelling tot de meeste andere online-bedrijven, waar je maar betaalt als het pakketje verzonden is. Loaded247 is ook zo'n bedrijf waar je vooraf moet betalen en soms heel lang moet wachten op de levering. SplashDVd in de tijd was nog zo'n geval, maar dit is nu failliet. Ik ga Axelmusic eens uitproberen.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mac Hammer Fan
    Als je het laat opsturen naar huis moet je bij Van Leest ook van te voren betalen. En dit in tegenstelling tot de meeste andere online-bedrijven, waar je maar betaalt als het pakketje verzonden is. Loaded247 is ook zo'n bedrijf waar je vooraf moet betalen en soms heel lang moet wachten op de levering. SplashDVd in de tijd was nog zo'n geval, maar dit is nu failliet. Ik ga Axelmusic eens uitproberen.
    Aha. Een reden waarom ik, als ik iets bestel bij FRS online (en dat is heel zelden als ik iets alleen daar kan vinden), het naar de winkel laat sturen, is omdat ik altijd een beetje huiverig ben voor het feit of het wel nieuw is en niet uit één van de winkels komt.
    Van Leest heb ik nog nooit geprobeerd en dat zal ik ook nooit doen ook naar aanleiding van dit topic. Terwijl ik met de winkels van Van Leest nog nooit een probleem heb gehad.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  22. #72

    Standaard

    Na lang wachten heb ik nu eindelijk mijn geld terug van VanLeest.
    Enfin nog niet alles, want de verzendingskosten hebben ze niet terugbetaald. Ik ben eens benieuwd of ik die nog zal krijgen. Blijkbaar werken Vanleest en Freerecordshop met hetzelfde online-bedrijf ORDERCENTER samen... Eens benieuwd of ze nog zo eerlijk zullen zijn van de resterende 5 EUR terug te betalen...
    Nooit eerder meegemaakt.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mac Hammer Fan
    Blijkbaar werken Vanleest en Freerecordshop met hetzelfde online-bedrijf ORDERCENTER samen...
    Van Leest en FRS is van dezelfde eigenaar, logisch dus dat ze het zelfde online-bedrijf hebben
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #74

    Standaard

    Inderdaad: NOOIT MEER VAN LEEST!!!!! Wat een ongelooflijke k..zaak en een klantonvriendelijk personeel.

    Vorig jaar mei bestelde ik in de pre-order Alias seizoen 4. Aangezien we in oktober verhuisd zijn, heb ik netjes in het profiel het adres aangepast. Vervolgens heb ik van Leest nog gebeld met de mededeling dat ik verhuisd was en dat de bestelling naar het nieuwe adres gestuurd moest worden. Een medewerker verzekerde mij dat dat voor elkaar zou komen en dat hij een en ander zou aanpassen in mijn bestelling. Deze maand voor alle zekerheid nog maar eens gebeld omdat ik in mijn orderprofiel nog steeds mijn oude adres zag staan. Wat blijkt nu? Het adres was niet aangepast en de dvd was reeds verstuurd naar mijn oude adres. Aangezien het pakje niet door de brievenbus gaat zal het naar alle waarschijnlijkheid bij een van de buren afgegeven zijn. De medewerker aan de telefoon vertelde mij dat dit mijn eigen verantwoordelijkheid was en dat ik (of ik de dvd nog kon bemachtigen of niet, waarschijnlijk dat laatste want mijn post wordt niet meer doorgestuurd) maar mooi de acceptgiro moest betalen. Ik vertelde hem dat ik dat niet ging doen omdat dit niet mijn fout was (ik was namelijk zo naief te veronderstellen dat van leest mijn gegevens zouden aanpassen). Zijn antwoord daarop was: "U kunt uw klacht indienen via een formulier op onze internetsite". Over klantvriendelijkheid en oplossingsgerichtheid gesproken
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  25. #75

    Standaard

    Kreeg als antwoord Van Vanleest dat ik de verzendingskosten niet terug krijg omdat de verzendingskosten voor twee DVDs minder hetzelfde is...
    Dan hebben ze me dat weer mooi gelapt. Mij lang laten wachten zodat ik tenslotte mijn order annuleer. Ik had hen toen nochtans voorgesteld van dan 2 andere DVDs op te sturen, maar dat hebben ze lekker niet gedaan...
    Een handige truuk van Ordercenter om je toch meer te laten betalen dan je voordien dacht...

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •