De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Robbie Williams

  1. #1

    Standaard Robbie Williams

    Swing when you're winning.
    Live at The Royal Abert Hall.

    Een heel andere Robbie Williams.
    In de sfeer van Sinatra, Martin en Davis j.r.
    Big-band music and swing dus.
    Wauw, die jongen is de pop-muziek ontgroeid.
    Wat een warme volle stem en wat een emotie.
    Gedurende de gehele show is hij bang dat het publiek deze enorme overgang niet zal slikken of pikken.
    Maar zijn droom komt uit.
    Met zichtbare souplesse als een volleerd entertainer houdt hij de show op een hoog peil vast. Groot orkest en een heuse swingband en prachtige dansmeiden.
    Aan het einde zit hij zelf helemaal stuk van de emoties. Hij is zichtbaar aangedaan van de reactie op zijn eenmalige show.
    MENSEN, KOPEN!!!!
    Dit is Robbie QWilliams die je waarschijnlijk nooit meer zult zien.
    Dit lukt je geen 2 keer.
    Een perfecte uitgeballanceerd geluid op de DVD. Dit is 5.1. surround zoals het moet klinken.
    Scherpe beelden en prachtige close-ups. Let op het strijklicht van rechts en dus de schaduwen op links. Kanp gedaan.
    Een prima cameraregistratie.
    Als je voor U-2 f 88 over hebt, schroom dan niet om deze DVD voor rond f 63 te kopen.
    Lang geleden dat ik zo'n fraai stuk muziek in huis haalde.
    Ben ik bevooroordeeld. Verre van dat. Ik liep nooit warm voor muziek uit de jaren '50. Ik liep evenmin warm voor ene Robbie Williams. Ik ben helemaal om. Stom, he, ik heb mee zitten janken en had kippevel op mijn armen.

  2. #2

    Standaard

    Goede tip. Vind wel vaker dvd's die in de Royal Albert Hall zijn opgenomen lekker klinken. Simpelweg mooie zaal. Als ik nieuwe speakers heb zal ik hem eens aanschaffen!

  3. #3

    Standaard

    De vorige DVD, "Where Egoes dare" van Robbie vond ik ook super! Dat was live @ Slane...

    Deze ga ik ook zeker aanschaffen!!

    Verder The Corrs in Royal Albert Hall is ook een gave! Deze is van super kwaliteit geluid en beeld!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  4. #4

    Standaard

    Ik vind de Corrs zowiezo goede opname's hebben, ook cd's van ze zijn goed. Maar die dvd is ook absoluut top. (heb hem laatst geleend, wilde hem graag houden maar dat was de eigenaar het niet mee eens)

  5. #5

    Standaard

    Haha...

    zou ik ook niet zomaar weg doen! Maja, 50 piek bij de MM!!
    Dat is die meeeeer dan waard!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  6. #6

    Standaard

    Sorry guy's maar robbie williams is het doodschoppen niet waardt, wat een kwijlebal gatverdamme, ze hadden deze DVD toevallig aanstaan bij correct vanmiddag, inderdaad allemaal covers van beroemde zangers.

    Nee sorry is voor mij niet weggelegd.

    Het doodknuppelen van zeehondjes vind ik zielig, maar het doodknuppelen van robbie williams "MOET KUNNEN".
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  7. #7

    Standaard

    Ik snap je volkomen, Martin. het is allemaal coveren, maar hij bedoelt het als een hommage aan Frank Sinatra, DeanMartin en Sammy Davis jr.
    Het is en soort museumconcert.
    Verder vergeleek ik het met zijn schreeuwerige gedoetje in Take That en zijn pop-allures als solist.
    En hij zet toch in the Albert Hall een voldrage show neer. Onze Nederlandse grootheden krijgen dat in Ahoy na al die jaren nog steeds niiet fiks. Dat zijn daarbij vergeleken floddershows.
    Dus je moet mijn recensie subjectief zien. Bekijk je het puur objectief dan is hij natuurlijk qua show, maar ook qua stem geen Sinatra of Davis JR of Dean Martin.
    Feit blijft dat een popster dit type muziek weer eens voor het voetlicht haalt en niet bang is zijn imago van popidool te verliezen.

  8. #8

    Standaard best leuk

    mijn vrouw riep mij en vroeg of ik Robbie Williams goed vond.
    nou nee, zei ik, dat doet me niet zoveel!
    zegt ze moet je toch even op de BBC kijken.
    Ik zet de TV aan en heb daar echt nog 3 kwartier zitten genieten, echt hardstikke leuk. Ik koop nooit muziek DVD's althans niet van concerten en zal dat van robbie williams ook niet doen. Maar de CD vind ik erg aardig. Goed gedaan
    (bel wel grote muziek fan heb meer dan 1100 ceedees, hoeft voor mij alleen niet op TV)
    muziek dvd die ik overigens graag zou bezitten is de anthology van de beatles


    en martin gewoon voor andere dingen open staan, anders mis je veel leuke dingen.

  9. #9

    Standaard

    Uhmm.....zomaar een vraagje hoor..maarre.....komt Nicole Kidman ook nog voor op de DVD ???
    "At last we will reveal ourselves to the Jedi"

  10. #10

    Standaard

    Nou, niet direct in het concert. Maar wel op een groot scherm op de achtergrond en op de video-clip. Sorry, maar Nicole Kidman is "ver" te zoeken op deze DVD.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Sorry guy's maar robbie williams is het doodschoppen niet waardt, wat een kwijlebal gatverdamme, ze hadden deze DVD toevallig aanstaan bij correct vanmiddag, inderdaad allemaal covers van beroemde zangers.

    Nee sorry is voor mij niet weggelegd.

    Het doodknuppelen van zeehondjes vind ik zielig, maar het doodknuppelen van robbie williams "MOET KUNNEN".

    Het doodknuppelen van jou zou ik ook nie om treuren anders...

    Mijn mening: Geweldige cd (dvd jammergenoeg ff geen geld voor), misschien mierzoet maar wel ongelooflijk leuk vooral voor de tijd van het jaar, kijk maar naar Somethin' Stupid.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDfreak



    Het doodknuppelen van jou zou ik ook nie om treuren anders..
    verklaar eens nader, we gaan toch hier niet personelijk worden toch ???
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  13. #13

    Standaard

    Nee ik wil hiermee zeggen dat je opmerking nergens op slaat. Sorry maar als ik jou berichten lees kan ik gewoon niet geloven dat een volwassen man dat schrijft, heel triest.

  14. #14

    Standaard

    Hoi.

    Oke oke ik was iets grof ( ik geef het toe), maar ik mag die knakker ( RW) gewoon niet, deze gast denkt dus echt dat de wereld aan zijn voeten ligt. Het is niet voorniks dat het jongens groepje waar hij mee begonnen is uit elkaar is ( was dat niet Take That ???) er was eens een optreden bij het programma Telekids ( ja ook ik heb hier naar gekeken) waarbij die gasten allemaal met een luxe Touringbus kwamen behalve RW die kwam appart met een limo, toen hij uitstapten, en die jonge fans stonden allemaal teschreeuwen naar hem, stond hij heel arrogant tekijken, Nou en op dat moment zakte bij mij me broek van me reet. Bah !!!!

    dus vandaar mijn iets tegrove opmerking.

    en henk bedankt voor je medeliefende opmerking, voor jou steek ik een kaarsje op met de kerst
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  15. #15

    Standaard

    Ach jeetje toch, nou ja weet je, meestal kan je niet ruiken aan een berichtje hoe iemand het bedoeld, tenzij er een "" bijstaat, maar goed, het is al in orde

  16. #16

    Standaard

    Voor de mensen die het concert eerst op tv willen zien alvorens de DVD te kopen. Het concert wordt op 25 december uitgezonden om van 22.15 t/m 23.25 op RTL4

  17. #17

    Standaard

    Vandaag aangeschaft....wat een topper zeg....HOOAAAH !!!
    (1994:) Bieralysten zijn onverzadigbaar op meerdere fronten.

  18. #18

    Standaard

    WAUW, een kaarsje speciaal voor mij.
    Leg je er een DVD'tje voor me naast?
    Maar even terzake. je mag best wel zeggen dat RW enigszins behoorlijk ernstig zelfingenomen is. Een vreemd imago, dat hij probeert hoog te houden, ja zelfs probeert op te schroeven.
    Ik waardeer het anderzijds weer wel dat hij dit type muziek voor het voetlicht heeft gebracht. Het dreigde in het museum terecht te komen.
    Overigens Martin, wat is de betere Sinatra-DVD. Ik zie er zo veel, maar weet de verschillen absoluut niet.

  19. #19

    Standaard

    Hoi Henk.

    Ik stond ook voor dit dilema van frankie, na enig speurwerk, neb ik The Main Event gekozen omdat op deze de meeste bekenste nummers stonden.

    PS ik heb wel net gezien dat er 2 pakjes onder de boom stonden die verdacht veel op een dvd leek
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •