Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Saving Private Ryan D-Day 60th Anniversary Commemorative Ed.

    Dreamworks Home Entertainment have announced the Region 1 DVD release of Saving Private Ryan D-Day 60th Anniversary Commemorative Edition for 25th May 2004 with a retail price of $26.99. This new two-disc special edition will arrive in collectable packaging with the following features present:

    1.85:1 Anamorphic Widescreen
    English DTS 5.1, DD5.1 and DD2.0 Surround
    English, French and Spanish subtitles
    An Inside Look with the Filmmakers
    Looking into the Past: The Research, the Screenplay and the Vision
    The Making of a Platoon
    Boot Camp for the Cast
    Re-Creating D-Day: Omaha Beach
    And Much More!

    Here we have a look at the artwork followed by further WWII related DVD releases planned for the same day...



    On the same day Dreamworks will also release two documentaries on which Steven Spielberg (director of Saving Private Ryan) acted as Executive Producer. Retailing at $19.99 each are...

    Price for Peace is a 90-minute film documentary by James Moll, with executive producers Steven Spielberg and Stephen Ambrose, in association with The National D-Day Museum. This film beautifully depicts the events that transpired in the Pacific War theatre between the attack on Pearl Harbor (December 1941) and the bombing of Hiroshima (August 1945). Nathan Wang provides the background score and incorporates 12 period recordings into the soundtrack.
    1.78:1 Anamorphic Widescreen
    English DD5.1 & 2.0 Surround
    English, French and Spanish subtitles
    Shooting War - Tom Hanks narrates this 90 minute documentary on World War II Combat Photographers in Europe and the Pacific theater of war.
    1.33:1 Full Frame
    English Dolby Surround
    English, French and Spanish subtitles
    And finally The World War II Collection packs together all three of these releases for the retail price of $49.99 and throws in the added value Saving Private Ryan: The Mission and the Movie Collectible Book.

    Bron: DVDTimes

    Ziet er niet verkeerd uit!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

    Standaard

    Klinkt netjes, maar zou toch eerst graag zien hoe het eruit komt te zien
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #3

    Standaard

    Het is toch belachelijk dat ze nu al een derde versie hiervan gaan uitbrengen! Laat ze eerst eens wat oudere films oppoetsen ipv deze eeuwig durende uitmelkerij.

  4. #4

    Standaard

    update van het artikel
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #5

    Standaard

    ik heb sinds eind december the DTS uitvoering, in de hoop dat het een final version was, maar ik moet zeggen, het plaatje ziet er goed uit

  6. #6

    Standaard

    Ziet er mooi uit en is vast leuk om te hebben
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #7

    Standaard

    daar gaan we weer
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  8. #8

    Standaard

    Ik had paar maanden geleden de 1e versie gekocht, wist ik veel dat 2 weken erna de DTS versie uitkwam.
    Was dan ook van plan om de 2e versie te kopen.
    Ik ben blij dat ik gewacht heb, want deze box koop ik zeker.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    Ik had paar maanden geleden de 1e versie gekocht, wist ik veel dat 2 weken erna de DTS versie uitkwam.
    Was dan ook van plan om de 2e versie te kopen.
    Ik ben blij dat ik gewacht heb, want deze box koop ik zeker.

    Weet niet of je nederlandse ondertiteling belangrijk vind,want wees dan maar blij dat je de DTS versie niet hebt want daar staan de subs bijna in het midden van het beeld.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #10

    Standaard

    Ik ga deze wel een keertje aanschaffen als ik hem ergens goedkoop tegenkom.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  11. #11

    Standaard

    Nu te pre-orderen bij Amazon,DVDSOON,DVDPacific e.a. maar geen dts hoor !?


    Dushen

  12. #12

    Standaard

    We zullen zien
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  13. #13

    Standaard

    Maar, zover ik aanneem, is deze versie nog niet aangekondigd voor regio 2 toch?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Bolweg
    Maar, zover ik aanneem, is deze versie nog niet aangekondigd voor regio 2 toch?
    Neen, ook nog niet opgemerkt. Heb net een bericht achtergelaten via de Universal website, hopelijk krijg ik reactie :wink:

  15. #15
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Bolweg
    Maar, zover ik aanneem, is deze versie nog niet aangekondigd voor regio 2 toch?
    Neen, ook nog niet opgemerkt. Heb net een bericht achtergelaten via de Universal website, hopelijk krijg ik reactie :wink:
    Je kunt wellicht beter een berichtje achterlaten op de Paramount website :wink: .

  16. #16

    Standaard

    mmm we zullen het wel merken dan!

  17. #17

    Standaard

    Ik heb de eerste versie en die is prima.
    Ordinaire manier om na reeds 2 versies en 60 jaar na dato wederom commercieel gewin te doen uit het leed wat zich toen heeft afgespeeld. Bah!... Niet kopen dus.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Ik heb de eerste versie en die is prima.
    Ordinaire manier om na reeds 2 versies en 60 jaar na dato wederom commercieel gewin te doen uit het leed wat zich toen heeft afgespeeld. Bah!... Niet kopen dus.
    Mij hou je niet tegen :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Bolweg
    Maar, zover ik aanneem, is deze versie nog niet aangekondigd voor regio 2 toch?
    Neen, ook nog niet opgemerkt. Heb net een bericht achtergelaten via de Universal website, hopelijk krijg ik reactie :wink:
    lijkt me sterk dat zij van iets weten, daar de rechten hier bij Paramount liggen. Bovendien heeft Paramount hem net een re-release gegeven. Het niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk dat ze deze hier uitbrengen gezien het Paramount beleid.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Je kunt wellicht beter een berichtje achterlaten op de Paramount website :wink: .
    mmm, op http://www.dvd-plus.com/catalog_deta...recordno=20804 zag ik 't volgende :
    Studio: Universal
    Gaat dit dan over de originele en niet over de re-release?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers
    Nu te pre-orderen bij Amazon,DVDSOON,DVDPacific e.a. maar geen dts hoor !?


    Dushen
    Even wat extra info over wel/geen DTS op deze disc. Volgens mij (las het op amazon.com) zit er geen DTS track op de gewone commemorative edition. Er zit daarentegen wel een DTS track op de commemorative edition die deel uitmaakt van een WW II box die tegelijkertijd uitkomt. Daar zitten naast de film ook nog twee documentaires (zie ook eerste post) over WW II bijzitten.
    De DTS versie heb ik vooralsnog alleen kunnen vinden op amazon.com, niet op andere amazon websites.

    bron: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd
    en
    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Je kunt wellicht beter een berichtje achterlaten op de Paramount website :wink: .
    mmm, op http://www.dvd-plus.com/catalog_deta...recordno=20804 zag ik 't volgende :
    Studio: Universal
    Gaat dit dan over de originele en niet over de re-release?
    Dat gaat over de regio 1. Universal distribueert voor Dreamworks. De rechten voor regio 2 liggen bij Paramount.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    Dat gaat over de regio 1. Universal distribueert voor Dreamworks. De rechten voor regio 2 liggen bij Paramount.
    Ha, oei

  24. #24

    Standaard

    Heb bericht terug gehad van paramount :

    ...
    Helaas, maar er is bij ons tot op heden ook nog niets bekend rondom een
    release van Saving Private Ryan in R2.

    Zodra wij hierover op de hoogte worden gesteld, zal dit op onze
    internetsite (www.paramount.nl) bekend worden gemaakt.
    ...

    Niets boeiends dus.

  25. #25

    Standaard

    Menuschermen:
    http://www.dvdtown.com/menuscreens/S...ay_60th/11852/

    Specificaties:

    Disc Details
    Video: Widescreen 1.85:1 Color
    Anamorphic: Yes (Anamorphic)
    Audio: english in dts 5.1 surround
    Subtitles: English, Spanish, French
    Runtime: 169 mins
    Rating:
    Release date: May 25, 2004

    Production Year: 1998
    Price (SRP): $26.99
    Released by: DreamWorks Home Ent.


    Special Features
    An inside look with the Filmmakers
    Looking into the Past: The Research, the screenplay and the Vision
    The making of a Platoon
    Boot Camp for the cast
    Re-Creating D-Day: Omaha Beach
    Much more

    Voor mij zeker de moeite waard
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •