De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: spoiler functie?

  1. #1

    Standaard spoiler functie?

    Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie momenteel vrij veel posts waarbij de spoiler functie het niet doet? Ik heb al zitten kijken of ik zag dat er wat fout in de tags stond, maar dat was meestal niet het geval. Kijk voor de grap maar eens in het "doodscene" gedeelte (of hoe die ook heet ). Daar viel het me gewoon op.

  2. #2

    Standaard Re: spoiler functie?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie momenteel vrij veel posts waarbij de spoiler functie het niet doet? Ik heb al zitten kijken of ik zag dat er wat fout in de tags stond, maar dat was meestal niet het geval. Kijk voor de grap maar eens in het "doodscene" gedeelte (of hoe die ook heet ). Daar viel het me gewoon op.
    Bedoel je de nieuwste posts ?
    Want posts van voor de switch naar de nieuwe software zijn inderdaad niet goed meevertaald, alsmede voor sommige smilies.
    [spoiler:9b4565b0a9]Deze werkt toch wel ?[/spoiler:9b4565b0a9]
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Het viel me pas in die post op Maar dat is dan toch een partij lastig. Doet iedereen zijn best om spoilers tussen de tags te plaatsen, en dan komt het niet door bij een omzetting .
    Ach ja. Maar dan weet ik weer wat het precies was Weer opgelost. Bedankt

  4. #4

    Standaard

    Kan me herinneren dat de spoiler functie een tijdje goed werkte bij het quoten. Nu echter niet meer. Je ziet in duidelijk witte letters de spoiler staan, bij het scrollen. Niet echt fijn.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Kan me herinneren dat de spoiler functie een tijdje goed werkte bij het quoten. Nu echter niet meer. Je ziet in duidelijk witte letters de spoiler staan, bij het scrollen. Niet echt fijn.
    Dat was mij inderdaad ook opgevallen, dacht al dat het aan mij lag

  6. #6

    Standaard

    Ik geef de gequote spoiler altijd een wit kleurtje, zodat hij minder opvalt, bij mij op m'n scherm althans, de gequote kleur is duidelijker leesbaar bij mij dan wit.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •