Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.

Discussie: Tweeling, De [DVD]

  1. #1

    Standaard Tweeling, De [DVD]

    Tweeling, De [DVD]

    Helaas greep De Tweeling net naast een Oscar dit jaar, maar dat maakt de film niet minder indrukwekkend.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De Tweeling lijkt me een interessante film. Met of zonder Oscar.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb het boek gelezen en ben benieuwd hoe de film is. Nou ja, zegt al genoeg dat de film genomineerd was voor een Oscar...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  4. #4

    Standaard

    Heb ook de film nogsteeds niet gezien, al staat ie al een tijdje op mijn verlanglijstje...
    Het boek was indrukwekkend en dat er een Oscar nominatie kwam zegt denk ook al wel genoeg over de film! Ga 'm toch maar aanschaffen of huren binnenkort!

  5. #5

    Standaard

    Jammer, jammer. Deze film had een Oscar moeten krijgen. Iig is deze film bij de 5 genomineerd. Maar toch.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  6. #6

    Standaard

    Heb hem wel gezien en boek nooit gelezen.
    één van de mooiste films die ik in 2003 heb gezien.

  7. #7

    Standaard

    wil hem nu toch wel eens gaan bekijken.. het boek was geweldig.. !
    ben daarom ook bang dat de film het boek niet kan overtreffen.
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  8. #8

    Standaard

    De film overtreft het boek inderdaad niet. Bij lange na niet zelfs, want het boek is werkelijk subliem. Toch is de film zeker niet verkeerd. Heb er erg van genoten.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  9. #9

    Standaard

    Ik zag de trailer, die was veelbelovend. Veel emotie...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    ik vond dit zeer goede film

  11. #11

    Standaard

    Het boek heb ik nooit gelezen, de film wel gezien.

    En het was een uitstekende film. Dus mensen, niet langer twijfelen: gewoon kijken.

    Was de film een Oscar waard? Chauvinisme dwingt me bijna om de vraag positief te beantwoorden. Maar eigenlijk kan ik het niet zeggen, want de andere nominaties heb ik niet kunnen bekijken.
    Daar komt nog bij dat ik al enige jaren prima kan genieten van het feestje in L.A. (zeker als Billy Crystal presenteert), maar tegelijkertijd hecht ik geen enkele waarde meer aan de Oscar zelf, in ieder geval niet als kwaliteitswaardering cq -stempel. De winnaars worden uitsluitend nog gekozen op commerciële belangen of omdat er iets rechtgezet moet worden.
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

  12. #12

    Standaard

    Ik vind het een goeie film maar er mist toch iets aan. Ik vond het niet echt een spannende film en het 'drama' voelde een beetje 'onaf'. Leuk om een keer te bekijken maar voor mij dan ook niet meer.

  13. #13

    Standaard

    Erg goede film. Beeldkwaliteit een beetje kielekiele (net een 7-tje wat mij betreft), maar van RCV heb ik ze ook wel eens slechter gezien.

    Aanradertje!

  14. #14

    Standaard

    ik vind het zeer vervelent dat het geluit zo wisselt

    verder een priema film

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik vind het een goeie film maar er mist toch iets aan. Ik vond het niet echt een spannende film en het 'drama' voelde een beetje 'onaf'.
    Ik vond het eind van deze film zelf too much, te dramatisch aangezet.
    [spoiler:0f31c64146]Duitse zus die 's nachts in een donker, verlaten bos sterft in de armen van haar zus na een verzoeningsscene.[/spoiler:0f31c64146]
    Verder niets dan lof voor deze film. Uitstekende verfilming van een goed boek met overtuigend acteerwerk.

  16. #16

    Standaard

    Het beeld is niet helemaal top, maar inderdaad dit is een pracht van een Nederlandse film. Kijken!


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Erg goede film. Beeldkwaliteit een beetje kielekiele (net een 7-tje wat mij betreft), maar van RCV heb ik ze ook wel eens slechter gezien.

    Aanradertje!
    Net wat je zegt nathan,
    beeld laat zo nu en dan wat te wensen over.
    verder kan ik deze film alleen maar aanraden. een van de beste films de laatste tijd. zeker voor een nederlandse film. :wink:

  18. #18

    Standaard

    lijkt me ook een mooie film
    komt nog wel een keer in de verzameling

  19. #19

    Standaard

    Hele mooie film
    Welcome to the L4YER CAKE son.

  20. #20

    Standaard

    Prachtige, ontroerende film. Zowel de jonge garde (met de mooie Thekla Reuten voorop) als de oude (Ellen Vogel en haar duitse 'zus') spelen verschrikkelijk goed.

  21. #21

    Standaard

    Met name nu we weer wat dichter bij 5 mei komen krijgt deze film een extra betekenis. :wink:

    waarschijnlijk dat ze Schindlers list ook in april als uitgifte datum hebben gepland, voor 5 mei. :wink:

  22. #22

    Standaard

    Aardige film

    In het begin een beetje saai maar als de film eenmaal op gang komt een hele goede film

    wel jammer van het geluid wat echt op sommige punten steken laat vallen

    vooral de eerste 15 min is het geluid gewoon onder de maat

    daarom 7/10

  23. #23

    Standaard

    Bij de Media Markt in Rijswijk ligt deze prachtige film nu voor € 6.99!!!
    Hans

  24. #24

    Standaard

    Echt een hele mooie film! Na het bekijken van deze film kan niemand meer zeggen dat Nederlanders alleen maar slechte films maken... :wink:

  25. #25

    Standaard

    ik moet nog kijken maar voor slechts 4,99 bij de vrije platenboer kan het missen.... :wink:
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •