Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lord Of The Rings deel drie wint 11 Oscars

    Lord Of The Rings deel drie wint 11 Oscars



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    PJ heeft een hele koffer gouden beeldjes mee naar Nieuw Zeeland genomen. Ik ga er vanuit dat dit waardering is voor de gehele trilogie en niet voor het deel ROTK alleen. Ik vond ROTK persoonlijk iets minder dan TTT, maar de gehele trilogie is zeker een fantastisch meesterwerk!!
    Zeker verdiend al die Oscars. Jammer dat Johnny Depp geen Oscar kreeg voor zijn rol in POTC, de film vond ik niet super (maar wel goed en entertaining) maar Johnny Depp speelt echt geweldig!

  3. #3

    Standaard

    Ik heb maar 1 commentaar op de 11 oscars voor ROTK: EN TERECHT!!!!!
    Zo'n trilogie wordt de eerste 100 jaar niet meer gemaakt.
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  4. #4

    Standaard

    Ik vind The Lord of the Rings ook een terecht winnaar. Geweldig films!

  5. #5

    Standaard

    Jammer van Master en Commander, dat vond ik ook leuke film, hoewel ze met twee oscars vind ik niet kunnen klagen. Om ze nou grote verliezer te noemen... Op twee films na hebben alle andere genomineerden helemaal niets gewonnen, haha.
    Lord of the Rings heeft ongetwijfeld al deze Oscars gekregen als trilogie en niet zozeer voor het laatste deel specifiek.

    ZEER TERECHT! Jammer voor de anderen, die hadden slechte timing met het uitbrengen van hun film zal ik maar zeggen :wink:

  6. #6

    Standaard

    11 oscars toevallig voor LOTR ?

    Elf :wink:

  7. #7

    Standaard

    Zeer terecht dat LOTR zoveel gouden beeldjes kreeg. Jammer alleen dat Johnny Depp er geeneen mee naar huis mocht nemen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Ik ga er vanuit dat dit waardering is voor de gehele trilogie en niet voor het deel ROTK alleen.
    Helaas wel alleen voor ROTK en niet voor de gehele trilogie. 8) Er staat niets over de vorige delen vermeld. En nu nog wachten op de 4 disk box. 8)
    It's A Good Day To Die.

    Mijn Collectie
    MegaStarTrader/Safetrader

  9. #9

    Standaard

    ik vind het een terechte winnaar en voor peter jackson die zo lang aan deze film heb gewerkt dit is ook na mijn zin de beste uit de trilogy en dan the fellowship of the ring.

    the is only one peter jackson

  10. #10

    Standaard

    Er is nog gerechtigheid in Hollywood.. ELF oscars.... toch elfen gauw 10000 euro's a piece.....

    Ik vind het ook heel mooi dat Tim Robbins een oscar heeft gekregen.. klasse acteur!! :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door worfsonofmogh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Ik ga er vanuit dat dit waardering is voor de gehele trilogie en niet voor het deel ROTK alleen.
    Helaas wel alleen voor ROTK en niet voor de gehele trilogie. 8) Er staat niets over de vorige delen vermeld. En nu nog wachten op de 4 disk box. 8)
    Je mag alleen maar Oscars voor 1 film geven, maar deze kun je beter zien als waardering voor de gehele trilogie! Ikvind ROTK zeker NIET de sterkste van de 3.

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Hoewel LOTR de elf verdient is het spijtig dat een aantal zere goede produkties terzijde werden geschoven door deze juggernaut. De overige oscars waren ook terecht de enige waarover gepraat kan worden is of Sean Penn (verdient voor deze film maar al veel eerder genegeerd voor andere super werk) of Bill Murray. Johnny Depp was weliswaar genomineerd maar zijn winnen zou een belediging zijn voor de eerder genoemde twee, JD amusante rol maar niet voor een oscar (mijn nederige opinie).
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  13. #13

    Standaard

    Hoewel de waardering voor de hele LOTR trilogie volledig terecht is, blijft m.i. de beste film van het jaar Lost in Translation, die dan ook de Oscar voor beste film had moeten winnen. Maar ja, wie ben ik?

    Marcel
    Well "Sinead O'Rebellion." Shock me shock me shock me with that deviant behavior.

  14. #14

    Standaard

    Ik zou graag de uitslag weten zoals die zou geweest zijn zonder LotR
    Terecht dat ze veel Oscar's kregen, jammer voor de andere films, de meesten daarvan waren zeker ook wel een paar prijzen waard.
    Ik ben blij dat Sean Penn gewonnen heeft, en niet Bill Muray. Het was duidelijk dat ze hen beiden graag een Oscar gaven, maar ik vond Sean Penn toch echt wel sterker, ook over zijn hele cariere. Ik denk wel dat het nipt was bij de stemming!
    Over het algemeen vond ik de show nogal zwak. Billy Crystal zong wel mooi, en zijn teksten waren knap gevonden, maar ik vond het over het algemeen toch eens stuk minder sterk dan vorig jaar. Ook bij de speaches. Niemand die er echt uit schoot of iets verassends zei, over het algemeen bijna allemaal ellenlange lijstjes met namen waar niemand iets aan heeft...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  15. #15

    Standaard

    Volledig terecht! The Return of The King is by far de beste film van dit jaar en een van de beste allertijden. De gehele trilogie is en zal nooit overtroffen worden. Petje af voor PJ & co! Ze hebben het verdiend!
    Jammer dat Johnny Depp de oscar niet kreeg, zijn rol als Captain Jack Sparrow is uitzonderlijk en zeker oscar-waardig.

  16. #16

    Standaard

    Het leukste aan de oscaruitreiking vond ik de introductie met Billy Crystal. Even was ik bang dat 'Lost in Translation' de oscar voor beste film zou krijgen, maar dat is gelukkig niet gebeurd. Begrijp me niet verkeerd het is een goede film, maar echt "entertaining" vond ik hem niet. Jammer dat Bill Murray de oscar niet won, want die vind ik een stuk sympatieker dan Sean Penn (maar ja dat telt niet). Johnny Depp is natuurlijk een fantastisch persoon, maar z'n rol was beslist niet serieus te nemen. De Tweeling heeft geen oscar gewonnen. Maar goed ook, want dat tweede wereldoorlogboek mag nu zo langzamerhand ook wel dicht.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    De Tweeling heeft geen oscar gewonnen. Maar goed ook, want dat tweede wereldoorlogboek mag nu zo langzamerhand ook wel dicht.
    Ik dacht dat de Oscar bedoeld was als erkenning voor de kwaliteit van een film, niet voor het genre...

    Marcel
    Well "Sinead O'Rebellion." Shock me shock me shock me with that deviant behavior.

  18. #18

    Standaard

    Eindelijk Oscar (h)erkenning voor PJ.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  19. #19

    Standaard

    Geweldig 11 oscars

  20. #20
    Henk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    De Tweeling heeft geen oscar gewonnen. Maar goed ook, want dat tweede wereldoorlogboek mag nu zo langzamerhand ook wel dicht. :x
    Vind ik een kortzichtige opmerking.
    De zwaarste perioden uit de geschiedenis leveren vaak de mooiste films op. Geven op deze manier ook aandacht aan dingen die feitelijk nooit vergeten mogen worden.

    sorry... moest ik effe kwijt.

  21. #21

    Standaard

    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  22. #22

    Standaard

    Iedereen heeft er nu wel over dat de overige films nu een beetje opzij zijn geschoven ,maar de voorgaande twee uitreikingen was het steeds PJ die opzij werd geschoven en een paar oscars in de technische hoek mocht mee nemen en stelt op zo'n avond niet veel voor .
    Ik kan dus ook niets anders zeggen dat ik het superterecht vind wat er de afgelopen nacht heeft afgespeeld!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  23. #23

    Standaard

    Finding Nemo was te verwachten. LOTR: absoluut verdiend.

  24. #24

    Standaard

    Eindelijk gerechtigheid!
    Ik denk ook dat het een beloning is voor de gehele trilogie, met name dan voor Best Picture en Best Directing.
    Vond het ook jammer voor Depp dat ie niet won, maar hij leek wel opgelucht dat hij niet won had ik de indruk.
    Billy Crystal deed het leuk, veel woordspelingen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #25

    Standaard

    Absoluuuuuuuuut verdiend als je het mij vraagt!!! Toch nog gerechtigheid! Ze konden er ook gewoon niet meer omheen om ze alleen maar met een paar "pruts" Oscars naar huis te sturen. Het is een immense klus geweest die z`n weerga niet kent en zal zeker niet snel geevenaard worden. Het werd tijd dat dit ook eens écht gewaardeerd werd. P.J. en de rest: VAN HARTE!!!

    P.S.: Wordt de uitreiking nog ergens samengevat uitgezonden?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •