De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Runaway Train [DVD]

  1. #1

    Standaard Runaway Train [DVD]

    Runaway Train [DVD]

    Twee ontsnapte gevangenen op een onbestuurbare voortrazende trein in het besneeuwde Alaska.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heb deze op video gekocht vele jaren geleden

    Dat ze deze film op dvd uitbrengen is een raadsel wat een baggerfilm

    Al krijg ik hem kado in mijn dvd speler komt hij niet.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed van Reijswoud
    Heb deze op video gekocht vele jaren geleden

    Dat ze deze film op dvd uitbrengen is een raadsel wat een baggerfilm

    Al krijg ik hem kado in mijn dvd speler komt hij niet.
    Bij mij wel. Prachtige film, topamusement. Sterke rol van Voight en zelfs Roberts doet het niet slecht.

  4. #4

    Standaard

    Prachtige film die ik reeds jaren in mijn collectie heb. Op VHS althans de DVD moet er nog komen maar hij komt er zeker.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Destijds nog in de bioscoop gezien, met buiten 25 a 30 graden 8)
    Superfilm
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  7. #7

    Standaard

    Ik ben blij dat ze deze film eindelijk op DVD uit hebben gebracht , ik heb 2 jaar geleden nog contact opgenomen met WarnerHome (distributeur van Cannon) en deze vertelde mij dat het onwaarschijnlijk was dat hij op DVD zou verschijnen aangezien de bioscooprelease van 1985 en de videorelease van 1986 ver beneden de verwachting bleef.

    Wat ik erg jammer vind is dat het geluid niet onderhanden is genomen

  8. #8

    Standaard Runaway Treen

    ja, het geluid is waardeloos
    hm...mar ik heb em op video(opgenomen) met erg veel storingen enz

    vraagje: hoe doen jullie dat met die dvdprofiler als site hier opstellen in je berichtje

  9. #9

    Standaard Re: Runaway Treen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    ja, het geluid is waardeloos
    hm...mar ik heb em op video(opgenomen) met erg veel storingen enz

    vraagje: hoe doen jullie dat met die dvdprofiler als site hier opstellen in je berichtje
    In je profile als signature, waarschijnlijk.

  10. #10

    Standaard

    Na ongeveer tien jaar weer eens gezien, redelijk spannende film maar doet enigsinds gedateerd aan, hoeft normaal gesproken geen probleem te zijn maar had nu zoiets van hmmm.
    Roberts is naar mijn inzien verkeert gecast speelt erg slecht en overdreven, geen wonder dat hij nu vooral in het B film circuit rond dwarrelt, Voight is bij vlagen subliem maar af en toe zakt hij af naar het niveau van Roberts is erg jammer en Rabecca tja lijkt er letterlijk en figuurlijk bij de haren erbij gesleept om toch een vrouwelijke rol in de film te kunnen vervullen, een overbodige rol..........
    Leuk om weer eens te zien maar ook niet meer dan dat, sommige films kan je maar beter houden zoals ze in je herinnering waren :wink:

    Grtz Ron

  11. #11

    Standaard

    Deze film is ondertussen een klassieker geworden, dankzij de prima vertolkingen van Jon Voight en Rebecca De Mornay.
    De film bevat wellicht ook de beste prestatie van Eric Roberts, en goed is ze ook niet en dat wil al wat zeggen, want verder heeft deze acteur tot nu toe maar weinig goeds laten zien en dat zal ook niet meer veranderen vrees ik, want deze broer van Julia (Roberts) heeft niet het talent van zijn zusje en komt alleen nog maar aan de bak in B-films die ook al niet echt veel waard zijn.
    Als je je niet ergert aan Roberts dan is deze film wel meer het bekijken waard.
    Laatst aangepast door Tarkus : 29-07-2012 om 11:32

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •