De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Poltergeist... nieuwe release...?!

    Poltergeist heeft een nieuwe release zie ik... met 2:35 beeldverhouding en Dolby digital 5.1, regio 1

    En voor weinig bij dvdsoon, omgerekend een dikke 10 euro!!... en geen verzendkosten http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=33718 heb hem maar besteld...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #2

    Standaard

    Dit is geen nieuwe release hoor... gewoon een heruitgave van de oude versie.
    Er zijn al lang geruchten over een special edition maar tot nu toe is daar nog niets van in huis gekomen...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio
    Dit is geen nieuwe release hoor... gewoon een heruitgave van de oude versie.
    Er zijn al lang geruchten over een special edition maar tot nu toe is daar nog niets van in huis gekomen...
    Maar de oude versie heeft toch enkel 2.0 en deze dd5.1 ??
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Maar de oude versie heeft toch enkel 2.0 en deze dd5.1 ??
    De regio 1-versie heeft altijd al een Dolby Digital 5.1-track gehad, volgens recencies op internet. De versie in de overige regio's hebben echter alleen een Dolby Digital 2.0 Surround-track.

  5. #5

    Standaard

    Het ging mij enkel om de dolby digital track boven de 2.0. Dat ie regio 1 dat altijd al is geweest wist ik niet... Ik heb hem al besteld en zie of beter hoor het dan wel..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •