De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Invader Zim op DVD

  1. #1

    Standaard Invader Zim op DVD

    Voor de fans van de maker van "Johnny the Homocidal Maniac" komt er een leuke dvd aan

    http://tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=942

    hopelijk komt er ook een R2 versie.

  2. #2
    Phuncz
    Guest

    Standaard

    Sorry voor het topic omhoog te schoppen.

    Weet iemand of deze DVD ook in Europa te krijgen is binnenkort ? Of misschien een (online) import store (liefst België, of NL regio Limburg) ?
    Zoniet, als ik deze via Amazon.com bestel, waar moet ik op letten bij de aankoop ? Bedankt alvast !

  3. #3

    Standaard

    Goed om te zien dat hier ook fans van Invader Zim rondlopen.

    Ik heb deze boxset al een tijdje in bestelling staan en ik kreeg gisteren een mailtje dat hij verstuurd was.

    In de boxset zitten alle afleveringen van Invader Zim, plus de afleveringen die nooit zijn uitgezonden en een sloot aan extra's, plus een GIR-figuurtje.

    Ben benieuwd dus... en @ Phuncz: mocht je nog niks van Invader Zim op DVD hebben, dan is deze set een aanrader. Hij is wel regio 1 gecodeerd en in het NTSC TV-formaat, dus zorg dat je speler regiovrij is en je TV een 60Hz NTSC signaal aankan.

  4. #4

    Standaard

    Nathan,

    Zou je aan me willen doorgeven hoe de bonusdisc is van de boxset?
    De eerste 3 schijfjes heb ik al. Mijn vrouw wordt helemaal gek van het geschreeuw, maar voor mij is het genieten.
    Cd-wow verkoopt (voorlopig) niet de bonus-disc met huis, en aangezien ik geen cc heb dus even dikke pech.
    Ook een fan van de strips van Jhonen?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Schaik
    Nathan,

    Zou je aan me willen doorgeven hoe de bonusdisc is van de boxset?
    De eerste 3 schijfjes heb ik al. Mijn vrouw wordt helemaal gek van het geschreeuw, maar voor mij is het genieten.
    Cd-wow verkoopt (voorlopig) niet de bonus-disc met huis, en aangezien ik geen cc heb dus even dikke pech.
    Ook een fan van de strips van Jhonen?
    Zodra ik hem binnen heb zal ik er hier wel een stukje over neerpennen. Hij is onderweg, dus hopelijk issie deze week nog binnen.

    Over je laatste vraag, jazeker... natuurlijk Johnny the Homicidal Maniac en Squee, maar ook zijn wat vreemdere strips als Fillerbunny vind ik wel lachen.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Schaik
    Al iets ontvangen Nathan?
    Oh ja, oeps... hij is allang binnen.

    Erg mooie set uiteraard. Het GIR-beeldje heeft een hoge Happy Meal factor, beetje goedkopie dus, maar goed, daar heb ik de set natuurlijk niet in eerste instantie voor gekocht.

    Afgezien van wat compressiefouten en wat aliasing hier en daar is het beeld prima verzorgd en ook de geluidskwaliteit is prima voor een TV-serie.

    De extra's zijn erg de moeite waard voor de doorgewinterde ZIM-fan. Dus ik zou deze set over het algemeen een dikke 7,5 geven en zeker aanraden aan ZIM-fans.

    Non-fans, of mensen die de set te duur vinden raad ik aan om gewoon de losse DVD's te kopen.

  8. #8

    Standaard

    Sorry voor de kick, maar ik ken Invader Zim niet en ik ben er zeer benieuwd naar. Nu zag ik op Amazon.com 2 versies van de house box staan, namelijk deze en deze. Het prijsverschil doet vermoeden dat de 2 boxen nogal verschillend zijn maar ik zie zo gauw niet wat dan precies... Voor +/- $30 durf ik de gok wel te wagen, ruim $100 is me dan weer wat te gek

  9. #9

    Standaard

    Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij is de goedkope versie alleen het huis + bonusdisc, terwijl bij de dure versie wel de episodes erbij zitten (Vol 1-3).

  10. #10

    Standaard

    Hmm, ja dat klinkt wel aannemelijker dan dat die boxen gelijk zijn op de prijs na

    Tja, $100 is me toch wat te veel om zo blind uit te geven. Misschien eerst maar eens 'op zoek' om te kijken of de serie me aanspreekt dan.

  11. #11

    Standaard

    heb de volledige reeks bekeken, echt geniaal! Mijn 11 jarig broertje en ik zijn er grote fan van,vooral van GIR (het is echt vr alle leeftijden ).khad ze geleend,maar ik vind het spijtig dat ze hier (nog?) niet op tv verschenen is, ik denk dat het veel mensen wel zou aanspreken. Ben trouwens ook grote fan van de graphic novels van Jhonen Vasquez: JHTM, Squee. SUPER!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •