De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: +/, -?

  1. #1

    Standaard +/, -?

    Ik wordt gek!
    Ik heb een Sony DVD brander (DVDRW DRU-510A) en ik zou + en - dvd's moeten kunnen gebruiken.
    Niet dus. Als ik op een dvd - een copie wil branden van een film (helemaal legaal! een familievakantie ding) wordt het branden in het midden van het brand proces onderbroken en weer een dvd verknald.
    Brand ik hetzelfde proces op een DVD + dan heb ik helemaal geen problemen.
    Ik brand met Nero.
    Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
    Laat ik meteen zeggen dat ik geen nerd ben dus als iemand het me kan uitleggen in simpel Nederlands dan HEEL graag!

  2. #2

    Standaard

    Probeer eens een ander merk minnetje, er is een hoop troep op de markt en dan met name aan de minkant....
    T ligt een beetje aan de winkel waar je ze gehaald hebt, maar vaak kan je de rest gewoon teruggeven omdat ze op jouw brander blijkbaar niet werken.

  3. #3

    Standaard

    Gebruik je de laatste firmware voor je brander? Dit wil ook nog wel eens media problemen verhelpen.
    Pioneer KRP-500M, Pioneer SC-LX81, Pioneer BDP-LX71, Canton Karat M80 DC, Canton Karat CS4, Canton Karat S1,

    Mijn Blu-ray’s

  4. #4

    Standaard

    Krijg je ook nog een foutmelding als het misgaat? Zoja, welke?

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Of hou het anders gewoon bij de +.
    Of geef dat dan weer andere problemen ??

  6. #6

    Standaard

    Bedankt! Volgende x maar beter 1 DVD'tje kopen van een bepaald merk en proberen ipv een doos van 5!

  7. #7

    Standaard

    Firmware Ik ben naar de Sony site geweest maar niets over firmware te vinden ook niet bij de downloads. Ook geen email adres voor evt support dus ik ben bang dat ik ze morgen maar eens ga bellen.

  8. #8

    Standaard

    De ene x krijg ik de melding dat het schrijfproces mislukt is en de andere x ummmmmmmmmm iets met dat het einde van niet vastgesteld kan worden.

  9. #9

    Standaard

    Nee dat geeft geen problemen eerlijk gezegd maar het blijft wel raar dat alleen - problemen opleverd. Dat zou niet mogen.

  10. #10

    Standaard

    Nero gaat eigelijk pas goed met de DVD's aan het werk vanaf versie 6.2.0.0
    Als je die dus niet gebruikt zou ik even updaten en het dan weer eens proberen.
    Kwam dit op een forum tegen en er hadden veel mensen last van..
    Succes.
    StarTrader

  11. #11

    Standaard

    Ik gebruik Nero Express. Ik neem morgen kontakt op met Sony om te vragen naar Firmware (tip van iemand hier) en ik kijk dan ook even naar 6.2.0.0.
    Op dit moment ben ik in staat om al mn dvd -'s het raam uit te gooien uit pure frustratie!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Petra Geurts
    Ik gebruik Nero Express. Ik neem morgen kontakt op met Sony om te vragen naar Firmware (tip van iemand hier) en ik kijk dan ook even naar 6.2.0.0.
    Op dit moment ben ik in staat om al mn dvd -'s het raam uit te gooien uit pure frustratie!
    Hmmm, da's heel min......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #13

    Standaard

    Ik weet het Ik weet het. Pure frustratie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •