Pagina 15 van 25 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 620 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Nee, een giftset kun je niet zelf maken, maar die koop ik DUS ook orgineel!!! En ik heb nooit beweerd dat het waarde heeft, die films die ik toch nooit zou kopen hebben voor mij toch al geen waarde al zou ik ze kopen. Daar vind ik ze niet speciaal genoeg voor.
    Je wilt ze zo in je kast wegzetten alsof ze niet van echt te onderscheiden zijn. Klinkt niet echt dat je er geen waarde aan hecht...
    Hmmm, dat is voormij meer het "als je het doet, doe het dan goed" princiepe. Het is gewoon genant om de meest lelijke hoesjes / doosjes in je rek te leggen. De DVDs die ik alleen huur hecht ik totaal geen waarde aan (die hoef ik niet, ook niet als copie) die copieen hebben ook geen waarde, ik vind het alleen leuk om de hoesjes te shoppen en te printen en om het zo goed mogelijk te doen. Als ik heel eerlijk ben vind ik het hoesje bij The Return of The King belangrijker dan de disk die erin zit, die is toch nep. Straks echter koop ik het orgineel in de winkel en dan heeft het WEL een verzamel waarde (en is de film uiteraard VEEL belangrijker dan het wikkeltje).
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  2. #352

    Standaard

    Ik koop alleen originele DVD's. Nooit eigenlijk bij me opgekomen om een kopie te kopen en heb daarvoor eigenlijk geen duidelijke reden/verklaring. Misschien gemakshalve - even naar de winkel lopen, kopen en geen problemen - goede kwaliteit met alle extra's (voor zover deze aanwezig zijn).

  3. #353

    Standaard

    gekopieerd? nee
    Heb er 1 (was ook 1 van me eerste dvd's en dat kwam omdat die dvd bij me oom en niet deed en bij mij wel anders had ik hem origineel gekocht) Bruce Almighty
    Maar voor de rest alleen legaal DVD'S kopen kost wat maar je krijgt er genoeg voor trug ten opzichte van gekopieerd
    Bezoek mijn Profiler!
    Laatste gezien : Monster's INC
    Laatste aangeschaft : Stigmata, Devil's Advocate

  4. #354

    Standaard

    Enkel originele dvd's voor mij. Gewoon uit principe en ook omdat ik alles origineel wil hebben.

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Enkel originele dvd's voor mij. Gewoon uit principe en ook omdat ik alles origineel wil hebben.
    Ja,same here.Het is nooit echt in me opgekomen om gebrande dvd's te sparen.Ik vind het ook niet mooi staan in mijn kast.Of ben ik dan een mierenneuker?

  6. #356

    Standaard

    [quote="Lethal Kees"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Ik vind het ook niet mooi staan in mijn kast.Of ben ik dan een mierenneuker?
    Helemaal mee eens. Het origineel is altijd zoveel mooier.

  7. #357

    Standaard

    Ik heb wel gekopieerde DVD's maar dat zijn bootlegs van de Stones die niet officieel te krijgen zijn Ik heb er iig wel een mooi voorkantje voor uitgeprint.
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  8. #358

    Standaard

    Gaat mij erom dat ik defilm gezien heb, vind ik het een goede film danga ik altijd voor het origineel.
    Sparen van kopieen vind ik niks....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  9. #359

    Standaard

    ik doe alleen aan legaal maar zodra ik een divx/xvid heb dan kopieer ik me eigen wel zeg maar naar divx/xvid om op 1 dvdtje te zetten :P

  10. #360
    robpleisters
    Guest

    Standaard

    Ik gebruik zelf www.usenext.nl om films te downloaden. Dat kost ook wel iets maar het is echt supersnel en je kunt er heel makkelijk mee downloaden; zo hoef je bijvoorbeeld niet alle losse file-delen bij elkaar te zoeken, maar kun je gewoon een bestand zoeken en het programma zoekt de losse files voor je en maakt er nadat je gedownload hebt één archief van. Ook worden de tekstberichten tot 1000 dagen bewaard en bestanden 80 dagen. Ik haal mijn volle downloadsnelheid terwijl bij kazaa of edonkey altijd armoede troef was met de download snelheid, daar kon je vaak dagen wachten totdat je een dvd'tje binnen had. Volgens mij kun je 150GB gratis proberen, waarvan 3GB op de volle snelheid die je normaal hebt, je moet maar even kijken. Zeker als je nog niet zo bekend bent met uit usenet downloaden of als je edonkey of kazaa gewend bent wil je denk ik niet meer anders.

  11. #361

    Standaard

    Mijn principe is alles origineel, maar het handige van downloads is wel dat je de film eerst kan kijken om daarna te besluiten de film te kopen. Ik vervang bijna altijd de kopie door het origineel.

  12. #362

    Standaard

    Mmh... Gekopieerd of origineel... Mmh...

    Moet ik dat ECHT nog zeggen?!?!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #363

    Standaard

    zucht, spam!

    kan iemand die robpleisters een ban geven?

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Enkel originele dvd's voor mij. Gewoon uit principe en ook omdat ik alles origineel wil hebben.
    Voor mij ook, heel af en toe brand ik nog welles een Hollywood film... Maar Nederlandse films en series koop ik altijd orgineel!

  15. #365

    Standaard

    Ik krijg soms wel een gecopieerde dvd te leen, en als het iets is dan koop ik de originele de dag erop...

    Soms wil ik een film heel graag zien, maar een blinde aankoop is me dan toch te eng, daar komt een kopie dan ook goed van pas. Hier dan ook weer: als het een goede film is, komt ie ook origineel in de collectie. Dat is gewoon het mooiste, originele verpakking, bedrukkig en extra's zijn van super grootte waarde voor me. Sommige films vind ik niet eens zo goed, maar als de verpakking mooi is komt ie er alsnog in...

    Ik spreek ook wel eens mensen die dan zeggen dat mijn collectie (200+) niet zo groot is. Dan zeggen ze vol trots dat hun collectie 2000 films groot is... copietjes blijkt dan vaak...

  16. #366

    Standaard

    Tsja, ik zal wel 1 van de uitzonderingen hier zijn, maar ik heb ook een behoorlijke stapel zelf gedownloadde dvd's liggen.
    Komt er eigenlijk op neer dat ik nooit een kale versie van een film koop, alleen mooie SE's of boxsets van trilogieën die ik al gezien heb en waar ik van weet dat ze goed zijn. Maar het meest nog tv-series. Ik vind het geen probleem om 40/50 euro te betalen voor een seizoen van 24x 40 minuten. Wat ik wel een probleem vind is 15 euro of zulk iets te dokken voor elke nieuwe film (van 90 minuten, of iets meer, weinig kijkplezier tov een tv seizoen) die ik wil zien.

    Het is niet zo dat ik alles download wat maar los en vast zit. Ik heb inmiddels honderden euro's uitgegeven aan orginele dvd's (denk dat het al aardig over de 1k zit). Films die ik goed vind koop ik een mooie uitvoering van, series die ik volg wil ik ook wel voor betalen. Alleen niet voor alles wat er maar uitkomt.

  17. #367

    Standaard

    Sinds een paar maanden koop ik alles, vroeger veel gekopierd. Nu download ik alleen soms nieuwe releases.

  18. #368

    Standaard

    Ik had ook veel kopieeen. Die nu langzaam de deur uit MOETEN. Wil alleen nog maar origineel. Maar dan wel alleen SE/LE en andere uitgaven, want een simpele 1-disc DVD-hoes kan je zelf ook maken.
    Maar nee origineel is nu wat ik wil!!

    Doe nog wel eens een nieuwe release downen en dan origineel kopen.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unstoppable
    Tsja, ik zal wel 1 van de uitzonderingen hier zijn, maar ik heb ook een behoorlijke stapel zelf gedownloadde dvd's liggen.
    Komt er eigenlijk op neer dat ik nooit een kale versie van een film koop, alleen mooie SE's of boxsets van trilogieën die ik al gezien heb en waar ik van weet dat ze goed zijn. Maar het meest nog tv-series. Ik vind het geen probleem om 40/50 euro te betalen voor een seizoen van 24x 40 minuten. Wat ik wel een probleem vind is 15 euro of zulk iets te dokken voor elke nieuwe film (van 90 minuten, of iets meer, weinig kijkplezier tov een tv seizoen) die ik wil zien.

    Het is niet zo dat ik alles download wat maar los en vast zit. Ik heb inmiddels honderden euro's uitgegeven aan orginele dvd's (denk dat het al aardig over de 1k zit). Films die ik goed vind koop ik een mooie uitvoering van, series die ik volg wil ik ook wel voor betalen. Alleen niet voor alles wat er maar uitkomt.
    Ik download ook DVDs omdat ik weet dat er van sommige dvds binnenkort al weer een betere versie uitkomt.
    En ik ga niet bij elke film double dippen, dus wacht ik gewoon tot er een versie uitkomt die ik de moeite waard vind.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  20. #370

    Standaard

    Ach zowel mijn dochter als ik sparen dvd's en kopen alles origineel (al gauw meer dan 700 inmiddels), maar van de titels die wij allebij mooi vinden heeft of ik of mijn dochter een kopietje. Om nu de titels die wij beiden leuk vinden ook nog eens dubbel te gaan kopen gaat ons te ver en zo fout zijn wij niet eens bezig aangezien ze mooi onder 1 dak staan... :wink:
    Komt bij dat de echte knallers wel degelijk dubbel in huis staan, helemaal met die lage prijzen. Wie daarvoor gaat branden is wel heel erg vind ik...
    Verder heb ik nog een honderd tal kopietjes staan van titels die langzaamaan vervangen worden door originelen. Tja, roomser dan de paus wordt ik niet hoor.... De industrie verdient meeeeer dan genoeg alleen al aan mij.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ach zowel mijn dochter als ik sparen dvd's en kopen alles origineel (al gauw meer dan 700 inmiddels), maar van de titels die wij allebij mooi vinden heeft of ik of mijn dochter een kopietje. Om nu de titels die wij beiden leuk vinden ook nog eens dubbel te gaan kopen gaat ons te ver en zo fout zijn wij niet eens bezig aangezien ze mooi onder 1 dak staan... :wink:
    Komt bij dat de echte knallers wel degelijk dubbel in huis staan, helemaal met die lage prijzen. Wie daarvoor gaat branden is wel heel erg vind ik...
    Verder heb ik nog een honderd tal kopietjes staan van titels die langzaamaan vervangen worden door originelen. Tja, roomser dan de paus wordt ik niet hoor.... De industrie verdient meeeeer dan genoeg alleen al aan mij.... :wink:
    Albert, Niet van je verwacht.. Maar je hebt wel helemaal gelijk en ik zit ook in zo'n categorie..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ach zowel mijn dochter als ik sparen dvd's en kopen alles origineel (al gauw meer dan 700 inmiddels), maar van de titels die wij allebij mooi vinden heeft of ik of mijn dochter een kopietje. Om nu de titels die wij beiden leuk vinden ook nog eens dubbel te gaan kopen gaat ons te ver en zo fout zijn wij niet eens bezig aangezien ze mooi onder 1 dak staan... :wink:
    Komt bij dat de echte knallers wel degelijk dubbel in huis staan, helemaal met die lage prijzen. Wie daarvoor gaat branden is wel heel erg vind ik...
    Verder heb ik nog een honderd tal kopietjes staan van titels die langzaamaan vervangen worden door originelen. Tja, roomser dan de paus wordt ik niet hoor.... De industrie verdient meeeeer dan genoeg alleen al aan mij.... :wink:
    Albert, Niet van je verwacht.. Maar je hebt wel helemaal gelijk en ik zit ook in zo'n categorie..
    Spaart jouw dochter ook dvd's?

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ach zowel mijn dochter als ik sparen dvd's en kopen alles origineel (al gauw meer dan 700 inmiddels), maar van de titels die wij allebij mooi vinden heeft of ik of mijn dochter een kopietje. Om nu de titels die wij beiden leuk vinden ook nog eens dubbel te gaan kopen gaat ons te ver en zo fout zijn wij niet eens bezig aangezien ze mooi onder 1 dak staan... :wink:
    Komt bij dat de echte knallers wel degelijk dubbel in huis staan, helemaal met die lage prijzen. Wie daarvoor gaat branden is wel heel erg vind ik...
    Verder heb ik nog een honderd tal kopietjes staan van titels die langzaamaan vervangen worden door originelen. Tja, roomser dan de paus wordt ik niet hoor.... De industrie verdient meeeeer dan genoeg alleen al aan mij.... :wink:
    Albert, Niet van je verwacht.. Maar je hebt wel helemaal gelijk en ik zit ook in zo'n categorie..
    Spaart jouw dochter ook dvd's?
    Ja, moeders wordt soms aardig tot wanhoop gedreven.... 8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ach zowel mijn dochter als ik sparen dvd's en kopen alles origineel (al gauw meer dan 700 inmiddels), maar van de titels die wij allebij mooi vinden heeft of ik of mijn dochter een kopietje. Om nu de titels die wij beiden leuk vinden ook nog eens dubbel te gaan kopen gaat ons te ver en zo fout zijn wij niet eens bezig aangezien ze mooi onder 1 dak staan... :wink:
    Komt bij dat de echte knallers wel degelijk dubbel in huis staan, helemaal met die lage prijzen. Wie daarvoor gaat branden is wel heel erg vind ik...
    Verder heb ik nog een honderd tal kopietjes staan van titels die langzaamaan vervangen worden door originelen. Tja, roomser dan de paus wordt ik niet hoor.... De industrie verdient meeeeer dan genoeg alleen al aan mij.... :wink:
    Albert, Niet van je verwacht.. Maar je hebt wel helemaal gelijk en ik zit ook in zo'n categorie..
    Spaart jouw dochter ook dvd's?
    Ja, moeders wordt soms aardig tot wanhoop gedreven.... 8)
    Ik had het eigenlijk tegen Joost maar als jouw dochter minimaal een jaar of 20 is mag je me best eens voorstellen.

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ach zowel mijn dochter als ik sparen dvd's en kopen alles origineel (al gauw meer dan 700 inmiddels), maar van de titels die wij allebij mooi vinden heeft of ik of mijn dochter een kopietje. Om nu de titels die wij beiden leuk vinden ook nog eens dubbel te gaan kopen gaat ons te ver en zo fout zijn wij niet eens bezig aangezien ze mooi onder 1 dak staan... :wink:
    Komt bij dat de echte knallers wel degelijk dubbel in huis staan, helemaal met die lage prijzen. Wie daarvoor gaat branden is wel heel erg vind ik...
    Verder heb ik nog een honderd tal kopietjes staan van titels die langzaamaan vervangen worden door originelen. Tja, roomser dan de paus wordt ik niet hoor.... De industrie verdient meeeeer dan genoeg alleen al aan mij.... :wink:
    Albert, Niet van je verwacht.. Maar je hebt wel helemaal gelijk en ik zit ook in zo'n categorie..
    Spaart jouw dochter ook dvd's?
    Ja, moeders wordt soms aardig tot wanhoop gedreven.... 8)
    Ik had het eigenlijk tegen Joost maar als jouw dochter minimaal een jaar of 20 is mag je me best eens voorstellen.
    Achter aansluiten a.u.b
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 15 van 25 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •