Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 113 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A-Film: Return Of The King 27 mei op DVD

    A-Film: Return Of The King 27 mei op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hier ga ik weer in de rij voor staan.
    " George Lucas gonna sue somebody. "

  3. #3

    Standaard

    En ik wacht wel op de 4 disc versie, nog wel even wachten geblazen maar ach je krijgt er wel wat voor terug

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pierre
    En ik wacht wel op de 4 disc versie, nog wel even wachten geblazen maar ach je krijgt er wel wat voor terug
    Natuurlijk ga ik ook voor de Extended cut, maar dat duurt nog zo lang dus neem ik deze zodat het wachten wat makkelijker wordt.
    " George Lucas gonna sue somebody. "

  5. #5

    Standaard

    Ik zal gaan wachten op de EE. Die vind ik van de vorige 2 films ook de beste versie.
    Dus nog even wat langer geduld!

  6. #6

    Standaard

    verplichte aanschaf
    net zoals de EE

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Mjah ik hoop dat er nog een leuke aanbieding komt met alledrie de 2 disks in een pakket, heb tot nu toe nl alleen de Gift sets .
    Ondertussen is de illegale DVDrip er trouwens ook

  8. #8

    Standaard

    Ik ga ze weer alle 2 aanschaffen
    Nu maar hopen dat ze van de 2DVD ook een mooie versie maken weer (net zoals de R3 van Two Towers met het tinnen blik met elvenscript).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #9

    Standaard

    En de marketingafdeling ligt weer helemaal dubbel: 'wahaha moet je al die mensen zien, kopen ze de biosversie EN de extended cut wahaha $$ kassa!!!'.
    Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt zoals PJ & co het eigenlijk bedoelt hadden.
    Maar ja, in het kader van - laten we dit land es uit deze economische recessie halen - koop maar jongens, koop maar.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    En de marketingafdeling ligt weer helemaal dubbel: 'wahaha moet je al die mensen zien, kopen ze de biosversie EN de extended cut wahaha $$ kassa!!!'.
    Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt zoals PJ & co het eigenlijk bedoelt hadden.
    Maar ja, in het kader van - laten we dit land es uit deze economische recessie halen - koop maar jongens, koop maar.
    Wat is daar dom aan ? Iedereen mag toch kopen wat hij/zij leuk vindt ?
    Goed, dat jij daar geen geld aan wil uitgeven, dat is jouw probleem. Er zijn nu eenmaal mensen die deze film erg graag zien en dus beide versies aanschaffen. En aangezien beide versies verschillend zijn is er, als je het mij vraagt, niets aan de hand. Als het dezelfde versies waren geweest was het een ander verhaal geweest. Maar om mensen meteen dom te noemen...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #11

    Standaard

    Ik wacht ook lekker tot de EE. heb ik bij tTT ook uitgehouden, dus moet me wel een tweede keer lukken 8)

  12. #12

    Standaard

    Jammer dat deze vroeger uit komt dan de vorige delen, maar de EE is nog steeds wachten tot november
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  13. #13

    Standaard

    Ook ik ben één van de mensen die voor de EE gaat. Heb van de vorige 2 versies ook de EE, dus ik zal het nog even vol moeten houden
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    En de marketingafdeling ligt weer helemaal dubbel: 'wahaha moet je al die mensen zien, kopen ze de biosversie EN de extended cut wahaha $$ kassa!!!'.
    Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt zoals PJ & co het eigenlijk bedoelt hadden.
    Maar ja, in het kader van - laten we dit land es uit deze economische recessie halen - koop maar jongens, koop maar.
    Wat is daar dom aan ? Iedereen mag toch kopen wat hij/zij leuk vindt ?
    Goed, dat jij daar geen geld aan wil uitgeven, dat is jouw probleem. Er zijn nu eenmaal mensen die deze film erg graag zien en dus beide versies aanschaffen. En aangezien beide versies verschillend zijn is er, als je het mij vraagt, niets aan de hand. Als het dezelfde versies waren geweest was het een ander verhaal geweest. Maar om mensen meteen dom te noemen...
    Tja, jezelf Tuvok noemen en dan andere mensen betichten dat ze dom zijn, zucht.....
    Maar helemaal mee eens Mark, de twee versies zijn dermate verschillend (zeker qua extra's) dat ze elkaar mooi aanvullen.
    Is helemaal niets mis mee om ze beiden aan te schaffen, dus laat maar komen die 27e mei..... 8)
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    En de marketingafdeling ligt weer helemaal dubbel: 'wahaha moet je al die mensen zien, kopen ze de biosversie EN de extended cut wahaha $$ kassa!!!'.
    Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt zoals PJ & co het eigenlijk bedoelt hadden.
    Maar ja, in het kader van - laten we dit land es uit deze economische recessie halen - koop maar jongens, koop maar.
    Wat is daar dom aan ? Iedereen mag toch kopen wat hij/zij leuk vindt ?
    Goed, dat jij daar geen geld aan wil uitgeven, dat is jouw probleem. Er zijn nu eenmaal mensen die deze film erg graag zien en dus beide versies aanschaffen. En aangezien beide versies verschillend zijn is er, als je het mij vraagt, niets aan de hand. Als het dezelfde versies waren geweest was het een ander verhaal geweest. Maar om mensen meteen dom te noemen...
    Tja, jezelf Tuvok noemen en dan andere mensen betichten dat ze dom zijn, zucht.....
    Maar helemaal mee eens Mark, de twee versies zijn dermate verschillend (zeker qua extra's) dat ze elkaar mooi aanvullen.
    Is helemaal niets mis mee om ze beiden aan te schaffen, dus laat maar
    komen die 25e mei..... 8)
    Kijk, met jou kan ik tenminste praten 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #16

    Standaard

    Allebei kopen natuurlijk, stelletje orcs!!!

    Nee zonder gein, ook ik vind de 2disc en 4disc versie zo dermate verschillend dat ik ze echt allebei aanschaf...
    Komt er ooit een box met alle 3 de delen in een en die is dan verder kwa dvd's gelijk aan de losse 3 dan koop ik die niet hoor! Nee, dan probeer ik die niet te kopen, is beter gezegd... :wink:

  17. #17

    Standaard

    Geen muziekvideo van Annie Lennox?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Geen muziekvideo van Annie Lennox?
    Die komt gewoon op de EE.... :wink:
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  19. #19

    Standaard

    Lezen blijft erg moeilijk he? Nogmaals: 'PERSOONLIJK vind ik het nogal dom om ...' enz. Dat is dus een persoonlijke opvatting. Got it? Wat andere mensen doen dat moeten ze zelf weten, maar IKZELF (en das PERSOONLIJK) zou het dom vinden om beide versies te kopen. *zucht*

    En wat heeft de naam 'Tuvok' hier mee te maken? Of moeten we dit onder het kopje 'humor' plaatsen.

  20. #20

    Standaard

    De tweede disc bevat maar liefst drie BEHIND-THE-SCENES SPECIALS, zoals A QUEST FULLFILLED: A DIRECTOR’S VISION, FILMMAKER’S JOURNEY: THE RETURN OF THE KING en de NATIONAL GEOGRAPHIC SPECIAL.

    Betekent dit laatste dat het weinig zinvol is om de national geographic dvd die je nu los kan krijgen aan te schaffen? Of gaat dit om een andere special?
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Lezen blijft erg moeilijk he? Nogmaals: 'PERSOONLIJK vind ik het nogal dom om ...' enz. Dat is dus een persoonlijke opvatting. Got it? Wat andere mensen doen dat moeten ze zelf weten, maar IKZELF (en das PERSOONLIJK) zou het dom vinden om beide versies te kopen. *zucht*

    En wat heeft de naam 'Tuvok' hier mee te maken? Of moeten we dit onder het kopje 'humor' plaatsen.
    Begrijpen is ook moeilijk he ?
    Persoonlijk vind JIJ het dom zeg je, maar zover ik weet bedoel je dan toch echt dat JIJ mensen die de 2DVD versie kopen dom vindt. IK vraag: wat is daar dom aan ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #22

    Standaard

    Ik ga voor de EE en nog steeds benieuwd wat er nouw onder die doek zit

  23. #23

    Standaard

    Beste mensen,

    Gelieve te stoppen met welles/nietes discussies in deze thread, gebruik daarvoor aub de PM-functie van het forum.
    Eric van Ballegoie

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godbluff
    De tweede disc bevat maar liefst drie BEHIND-THE-SCENES SPECIALS, zoals A QUEST FULLFILLED: A DIRECTOR’S VISION, FILMMAKER’S JOURNEY: THE RETURN OF THE KING en de NATIONAL GEOGRAPHIC SPECIAL.

    Betekent dit laatste dat het weinig zinvol is om de national geographic dvd die je nu los kan krijgen aan te schaffen? Of gaat dit om een andere special?
    Ik denk dat het hier gaat om de reeds uitgebrachte documentaire.

  25. #25

    Standaard

    Hierbij even een plaatje van hoe de hoes er waarschijnlijk uit komt te zien


Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •