Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 113 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Benieuwd wat de kleur wordt van de Extended Edition, naast de reeds verschenen groene en rode boxen.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Benieuwd wat de kleur wordt van de Extended Edition, naast de reeds verschenen groene en rode boxen.
    De kleur van de EE wordt blauw :wink:

  3. #28

    Standaard

    Goed nieuws! 8) Is er ook een reden waarom deze eerder uitkomt op dvd dan de eerste twee delen?

  4. #29

    Standaard

    Natuurlijk wordt dit een verplichte aanschaf. Heb van de eerste twee zowel de 2 disc als EE.. nog een ronde dus...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #30
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Ik hou het mooi bij deze versie. Heb van I en II ook de 2-disc versie, de films zijn zo lang dat ik het extra beeldmateriaal toch niet mis en dat zou de enige reden zijn om de 4-disc te kopen. Is me echter de tijd en het geld extra niet waard (kijk de films max 1x per jaar, ben ik nu achter, dus das de moeite niet...)

  6. #31

    Standaard

    Ik ga voor de 2 disc, net als bij de twee vorige films.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Goed nieuws! 8) Is er ook een reden waarom deze eerder uitkomt op dvd dan de eerste twee delen?

    Er hoeft nu niet gehyped te worden voor een volgend deel in de bioscoop
    SafeTrader

  8. #33

    Standaard

    Ik ga tot november wachten

  9. #34

    Standaard

    Koop ze alletwee, 2-disc en EE. Extra's zijn compleet anders en ook de film is een stuk langer... Naargelang de tijd die je hebt, kies je dan maar een versie die erbij past.... :wink:

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt
    Bedankt voor het respect voor de mensen die allebei de versies willen hebben

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    En de marketingafdeling ligt weer helemaal dubbel: 'wahaha moet je al die mensen zien, kopen ze de biosversie EN de extended cut wahaha $$ kassa!!!'.
    Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt zoals PJ & co het eigenlijk bedoelt hadden.
    Maar ja, in het kader van - laten we dit land es uit deze economische recessie halen - koop maar jongens, koop maar.
    Wat is daar dom aan ? Iedereen mag toch kopen wat hij/zij leuk vindt ?
    Goed, dat jij daar geen geld aan wil uitgeven, dat is jouw probleem. Er zijn nu eenmaal mensen die deze film erg graag zien en dus beide versies aanschaffen. En aangezien beide versies verschillend zijn is er, als je het mij vraagt, niets aan de hand. Als het dezelfde versies waren geweest was het een ander verhaal geweest. Maar om mensen meteen dom te noemen...
    Tja, jezelf Tuvok noemen en dan andere mensen betichten dat ze dom zijn, zucht.....
    Maar helemaal mee eens Mark, de twee versies zijn dermate verschillend (zeker qua extra's) dat ze elkaar mooi aanvullen.
    Is helemaal niets mis mee om ze beiden aan te schaffen, dus laat maar
    komen die 25e mei..... 8)
    Kijk, met jou kan ik tenminste praten 8)
    En ik met allebei dus

  11. #36
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt
    Bedankt voor het respect voor de mensen die allebei de versies willen hebben
    Ik ben ook zo dom om ze beide te kopen terwijl ik ze niet eens beide wil hebben .
    Maar misschien dat het al ergens vermeld staat (in dat geval heb ik het altijd over het hoofd gezien) maar wat wordt het beeldje dat bij de EE versie/box komt ?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Maar misschien dat het al ergens vermeld staat (in dat geval heb ik het altijd over het hoofd gezien) maar wat wordt het beeldje dat bij de EE versie/box komt ?
    Volgens mij is dit nog niet bekend gemaakt

  13. #38

    Standaard

    Ik heb de DVD hier liggen maar das illegaal

    Ik koop em absoluut ook op 27 Mei want van deel 1 en 2 heb ik ook beide versies

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt
    Bedankt voor het respect voor de mensen die allebei de versies willen hebben

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    En de marketingafdeling ligt weer helemaal dubbel: 'wahaha moet je al die mensen zien, kopen ze de biosversie EN de extended cut wahaha $$ kassa!!!'.
    Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt zoals PJ & co het eigenlijk bedoelt hadden.
    Maar ja, in het kader van - laten we dit land es uit deze economische recessie halen - koop maar jongens, koop maar.
    Wat is daar dom aan ? Iedereen mag toch kopen wat hij/zij leuk vindt ?
    Goed, dat jij daar geen geld aan wil uitgeven, dat is jouw probleem. Er zijn nu eenmaal mensen die deze film erg graag zien en dus beide versies aanschaffen. En aangezien beide versies verschillend zijn is er, als je het mij vraagt, niets aan de hand. Als het dezelfde versies waren geweest was het een ander verhaal geweest. Maar om mensen meteen dom te noemen...
    Tja, jezelf Tuvok noemen en dan andere mensen betichten dat ze dom zijn, zucht.....
    Maar helemaal mee eens Mark, de twee versies zijn dermate verschillend (zeker qua extra's) dat ze elkaar mooi aanvullen.
    Is helemaal niets mis mee om ze beiden aan te schaffen, dus laat maar
    komen die 25e mei..... 8)
    Kijk, met jou kan ik tenminste praten 8)
    En ik met allebei dus
    En ik ook.

    Ik heb de film 4 keer in de bios gezien, dus reken maar dat ik hem zo snel mogelijk ook lekker thuis wil zien, en het gekrijs van de witch-king door mn speakers wil horen.

    Of ik de extra`s ga kijken weet ik niet, bij de meeste films kunnen de extra`s mij niet boeien. De EE`s zijn de enigste dvd`s waarbij ik alle extra`s al meerdere keren heb gezien.

    Dus laat de EE over een paar maand ook maar komen, ook al zit ik krap bij kas, dan beroof ik wel eerst een paar mensen.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  15. #40

    Standaard

    The SE versie huren en dan wachten op de EE versie, en die koop ik...de vorige twee delen heb ik ook EE, ken natuurlijk niet zo zijn dat ik in haastige spoed het laatste deel dan maal SE laat zijn.
    Mijn HT
    DVD's
    DON'T LET THAT MAN CRAWL....SOMEBODY HELP THAT MAN............LEAVE NO MAN BEHIND

  16. #41

    Standaard

    Heel goed nieuws .
    ik begin alvast met aftellen
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  17. #42

    Standaard

    Komt de 4 disc nu ook eerder? Of is dat wishfull thinking? Zou wel een goede marketingzet zijn, om dat te doen en dan rond de feestdagen de complete trilogie in één box.

  18. #43

    Standaard

    ik heb er nog geen LOTR gezien, wacht tot alle extended versies uit zijn en dan.................tenslotte is ie ook als een film gedraaid

    kreeg alle DVD's (inclusief trotk) al aangeboden, categorisch geweigerd ik wil het spektakel in een lange sessie uit zitten.

    wordt denk ik wel een rib uit mijn lijf
    The power of the three rings is ended. Now begins the dominion of Men

  19. #44

    Standaard

    Voor we volledig offtopic gaan, hier gaan we het bij laten.
    Afgezien hoe ik er over denk staat het uiteraard iedereen vrij om deze versie te kopen en die keuze respecteer ik (voor het geval weer wat mensen zich aangesproken voelen). Ikzelf doe dat niet en wacht op de EE. Even goeie vrienden.

    En dan nu weer ontopic

  20. #45

    Standaard

    Lijkt me een leuk verjaardagscadeau, zo vlak voor mijn verjaardag. Ik koop natuurlijk ook de EE! :P
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Sondagh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pierre
    En ik wacht wel op de 4 disc versie, nog wel even wachten geblazen maar ach je krijgt er wel wat voor terug
    Natuurlijk ga ik ook voor de Extended cut, maar dat duurt nog zo lang dus neem ik deze zodat het wachten wat makkelijker wordt.
    Denk dat het bij mij het zelfde zal zijn, dit verlicht het wachten op de extended versie naturlijk wel.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    Heel goed nieuws .
    ik begin alvast met aftellen
    Ik ben begonnen met optellen (m'n laatste centen) :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt
    Bedankt voor het respect voor de mensen die allebei de versies willen hebben
    Ik ben ook zo dom om ze beide te kopen terwijl ik ze niet eens beide wil hebben .
    Maar misschien dat het al ergens vermeld staat (in dat geval heb ik het altijd over het hoofd gezien) maar wat wordt het beeldje dat bij de EE versie/box komt ?
    Geen idee zelf, wat denken de anderen? 8) Is er nog een figuurtje dat nog nergens is uitgebracht? Ik gok voorlopig op een mooi exemplaar van het alziende oog.
    Heel fraai zou zijn om er een exemplaartje van het Narsilzwaard bij te doen, in hersmede vorm dan natuurlijk. :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Beste mensen,

    Gelieve te stoppen met welles/nietes discussies in deze thread, gebruik daarvoor aub de PM-functie van het forum.
    Ach dit onderwerp leidt nou eenmaal tot alle staten van opwinding, zelfs bij zo'n oudje als ikke
    Soms wou ik dat het met de vrouwtjes hetzelfde was
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  25. #50

    Standaard

    Dit is weer gewoon aftellen en kopen..
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •