Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.

Discussie: Heat [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Degene die Heat heeft gezien en aan het eind zegt dat het geen goede film is, hoort echt in een inrichting thuis want wat is dit een TOPFILM echt waar. Al Pacino en Robert DeNiro in één film het kan niet beter.
    Nou Nou Nou, jullie moeten allemaal niet zo overdrijven, zo geweldig was die film nou ook niet, zeker niet omdat het maar om een remake gaat (en daarom kan de film al niet geweldig zijn).. Hij was leuk, maar niet geweldig..

  2. #27
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Ik heb net zitten kijken en ik heb me kapot zitten ergeren aan het beeld. De hoofden zijn te smal/uitgerekt. Erg slordig!
    En de Nederlandse ondertiteling is ook best irritant: slecht vertaald en vaak als er iets gezegd wordt staat er geen tekst onder in beeld. Niet alles is dus vertaald.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre


    Nou Nou Nou, jullie moeten allemaal niet zo overdrijven, zo geweldig was die film nou ook niet, zeker niet omdat het maar om een remake gaat (en daarom kan de film al niet geweldig zijn).. Hij was leuk, maar niet geweldig..

    Overdrijven doen we niet hoor,alleen de koffieshop scene is al
    een classic scene,daar praat men over 30 jaar nog over!!!!
    deze film is gewoon in een woord geweldig,maar ja over
    smaak valt niet te twisten,maar remake wil niet zeggen dat het niet beter kan,voor my wel hoor,kyk maar naar Cape Fear.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #29

    Standaard

    Een goede film die een betere uitgave qua beeld en extra's zeker verdient: 2 disk SE bijv.

  5. #30

    Standaard

    Ik zag hem vanavond weer eens op tv en ik vroeg me af: hoe populair zou deze film zijn als Pachino en De Niro er NIET in zouden meespelen. Ik heb zo m'n twijfels.

    Toch vind ik de film nog steeds wel amusant. Geen topper in mijn lijst maar ook zeker geen slechte film.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre


    Nou Nou Nou, jullie moeten allemaal niet zo overdrijven, zo geweldig was die film nou ook niet, zeker niet omdat het maar om een remake gaat (en daarom kan de film al niet geweldig zijn).. Hij was leuk, maar niet geweldig..

    Overdrijven doen we niet hoor,alleen de koffieshop scene is al
    een classic scene,daar praat men over 30 jaar nog over!!!!
    deze film is gewoon in een woord geweldig,maar ja over
    smaak valt niet te twisten,maar remake wil niet zeggen dat het niet beter kan,voor my wel hoor,kyk maar naar Cape Fear.
    De koffieshopscène werd door de meeste critici (terecht overigens) afgedaan als een beetje een afknapper. De vonken springen er wat mij betreft ook niet vanaf. Je bleef een beetje op je honger zitten...

    Het goeie aan Heat is dat het een actiefilm met brains is. Een intelligent verhaal, met een duidelijke structuur en enkele meesterlijk gestuurde scènes, die door de "uitdieping" van de personages aan kracht winnen.

    Voorbeeld: één van de companen van de Niro met zelf een gezin (gespeeld door Tom Sizemore) met kleine kinderen deinst er niet voor terug om bij het verlaten van een bankgebouw waarbij ze onder vuur worden genomen (een overdonderende scène en neen ik ben géén actiefilmliefhebber), een kind als schild te gebruiken.

    Het is trouwens niet echt een remake, maar een film die veel gelijkenis vertoont met een vroegere film van Mann ("Thief" uit 1981 met James Caan).
    It's hard to be a Saint in the City

  7. #32
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Ik vind HEAT mede ook door het meespelen van de kanjers de Niro en Pacino (plus kilmer) een beregoede film. Een prima plot.
    Ik bekijk de film nog regelmatig en zou graag zien dat deze in DTS versie zou worden uitgebracht!!
    I'll be back!!

  8. #33

    Standaard

    Net deze film voor de eerste keer gezien, ik had de DVD al reeds een maand of 2-3 in mijn bezit
    Een echte topfilm, prachtig plot, cast en acteerwerk. Hopelijk komt de SE vlug uit, want deze schaf ik zeker aan 9/10

  9. #34

    Standaard

    Super film! Goed verhaal,vette actie,goed acteerwerk,meer kan ik er niet over zeggen!
    No one understands the demons world

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Ik versta de film niet zo goed 8) Zal hem nog eens moeten bekijken want vond hem wat saai... maar ga hem vlug opnieuw bekijken, was wat moe en misschien dat dat ook een rol speelde...
    BD (1243) What i Watch

  12. #37

    Standaard

    Zeker 1 van de beste actie-thrillers ooit gemaakt!!!

  13. #38

    Standaard

    Zojuist gekeken en inderdaad een goeie film, ik zal hem niet het predikaat topper willen geven, daar vind ik met name het eind te voorspelbaar voor, beetje anticlimax van de film, maar voor de rest een goeie prestatie van alle acteurs.

    Heb hem bij de MM voor ik dacht 8 of 9 eurie meegenomen dus dik waar voor je geld..........
    Grtz Ron

  14. #39

    Standaard

    Vette film, DeNiro en Pacino in één film! Maarre het gerucht schijnt dat geen enkele scene met beide acteurs is opgenomen... Wie weet of dat zo is?
    "Is this your homework, Larry?"

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Olaf
    Vette film, DeNiro en Pacino in één film! Maarre het gerucht schijnt dat geen enkele scene met beide acteurs is opgenomen... Wie weet of dat zo is?
    Lijkt me sterk aangezien ze samen wel scenes hebben, zoals bijvoorbeeld in het restaurant. Veel zijn het er overigens niet.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Olaf
    Vette film, DeNiro en Pacino in één film! Maarre het gerucht schijnt dat geen enkele scene met beide acteurs is opgenomen... Wie weet of dat zo is?
    dit is niet waar, in een andere thread over deze film zijn foto's van achter de schermen waar je kan zien dat ze weldegelijk samen in die scene zitten

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Olaf
    Vette film, DeNiro en Pacino in één film! Maarre het gerucht schijnt dat geen enkele scene met beide acteurs is opgenomen... Wie weet of dat zo is?
    dit is niet waar, in een andere thread over deze film zijn foto's van achter de schermen waar je kan zien dat ze weldegelijk samen in die scene zitten
    Mkay! Dan zal het wel weer zo'n Hollywood roddel zijn. Leek me ook vrij sterk idd.
    "Is this your homework, Larry?"

  18. #43

    Standaard TOP

    Echte top!

    Als je veel tijd hebt kijk je bijv. als opwarming naar Ronin en erna naar Heat. (maar erna mag je niet meer met de auto gaan rijden )

    Koen 8)
    DVD's worden geschat op een levensduur van 50 jaar en da's lang genoeg voor mij.
    Dan zie ik toch geen 'steek' meer!

  19. #44
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Olaf
    Vette film, DeNiro en Pacino in één film! Maarre het gerucht schijnt dat geen enkele scene met beide acteurs is opgenomen... Wie weet of dat zo is?
    dit is niet waar, in een andere thread over deze film zijn foto's van achter de schermen waar je kan zien dat ze weldegelijk samen in die scene zitten
    En wat is de reden waarom ze niet beide in één en dezelfde scene te zien zouden zijn.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •