De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Splashdvd failliet?

  1. #1

    Standaard Splashdvd failliet?

    Je kan inmiddels niet meer bestellen en er staat een mededeling als je naar de site gaat.

    TOPPERS (C.I.) LIMITED

    We are sorry to report that, due to financial difficulties, it has proved necessary for the Company to cease trading with effect from noon on 9 March.

    We attach a notice of a forthcoming meeting of the creditors of the Company. This creditors' meeting is scheduled to take place immediately following a meeting of the Company's shareholders at which a resolution to wind up the Company is being proposed.

    It is hoped that any queries that you may have can be answered at the forthcoming creditors' meeting.

    Yours faithfully




    Director
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Dit is dus niet leuk ... vraag me af wat er van de bestellingen die nog openstonden (en bovendien al betaald waren) moet worden ?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Dit is dus niet leuk ... vraag me af wat er van de bestellingen die nog openstonden (en bovendien al betaald waren) moet worden ?
    Dat is waarschijnlijk echt niet leuk....dat geld ben je denk ik kwijt. De engelse wet zal niet zo heel afwijkend zijn van bv de Nederlandse hierin. Dat betekent dat alle schuldeisers eerst worden afbetaald en ze daarna pas kijken wat er met de consumenten gaat gebeuren. Kijk maar wat er de afgelopen jaren in NL is gebeurt met de verschillende keukenzaken die failliet gingen.

    De beste raad is denk ik je cc-maatschappij in te schakelen en de betaling ongedaan te maken. Maar ik vraag me af of zij dit nog kunnen doen in dit stadium.

  4. #4
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Ik veronderstel dat de CC maatschappij sowieso al schuldeiser zal zijn ... daar geld van terug krijgen zal denk ik niet direct een probleem zijn hoop ik. Het gaat wel om een pak geld

  5. #5
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    kheb geen id, gelukkig dat ik nog nooit iets heb besteld bij splash. vind het sowieso al een vage shop

    mja toch jammer dat ze falliet zijn.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb er zelf op 19 januari Once upon a time in America besteld en betaald met mijn cc. De film heb ik niet mogen ontvangen. Moeilijk te leveren, kreeg ik na drie weken te horen. Nu denk ik daar het mijne van. Anyway, ik ben al drie weken via e-mail aan het proberen om mijn geld terug te laten storten, maar ik heb tot op heden geen antwoord gekregen op mijn vier mailtjes. Nu begrijp ik ook waarom.

    Ik heb zojuist contact opgenomen met mijn cc-maatschappij contact, maar zij kunnen niets doen. Iedereen die daar iets besteld heeft en al betaald heeft, maar nog niets ontvangen heeft, is dus nu officieel een schuldeiser van Splash. Hij/zij is zelf verantwoordelijk om zich als schuldeiser aan te melden. Hoe dat moet en wanneer dat kan (als het al mogelijk is) wordt wellicht duidelijk na 24 maart. Dan staat er een vergadering / bijeenkomst op het programma, waarin o.a. de curator aangwezen wordt en wordt er besproken hoe men de zaken verder gaat aanpakken.

    Het is voor mij slechts een bedrag van €9,- dus ik bekijk wel of het de moeite loont om me als schuldeiser aan te melden. Houd er rekening mee dat je je geld kwijt bent, als je daar nog een bestelling open hebt staan.

    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  7. #7

    Standaard

    hmmm bij mij is het "slechts" €12,-

    en dan te bedenken dat het de eerste keer was dat ik daar iets deed bestellen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •