Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 601 worden weergegeven.

Discussie: The Shield

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aemir
    weet iemand wanneer serie 5 op dvd regio 1 uitkomt is toch altijd net voor kerst?
    Ze hebben de seizoenen op dvd uitgebracht vlak voordat een nieuw seizoen op tv komt. Dus deze keer moeten we waarschijnlijk tot februari/maart wachten.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    rights issues with the music on these particular seasons
    Hmm... Ik vraag me toch af hoe ze het dan voor elkaar gekregen hebben om deze "rights issues" wel op te lossen voor wat betreft de TV-uitzendingen in Nederland. Veronica heeft de seizoenen 3 en 4 inmiddels immers wel uitgezonden, meen ik (of seizoen 4 loopt nog, dat weet ik niet precies).
    En blijkbaar waren de "rights issues" ook geen "issue" voor wat betreft de release van de DVD's in Regio 1? Ik snap er niks van. O well, they don't call me stupid for nothing, I guess.
    De rechten van tv series op tv en dvd zijn natuurlijk wel wat anders.
    Blijkbaar gaat het om sommige muziek die in de serie zit, waarschijnlijk liggen de rechten van deze nummers bij verschillende platenmaatschappijen en kunnen ze het niet eens worden met hun, oftewel ze willen niet genoeg betalen. Dat hij al wel op Regio 1 uitgekomen betekent dat ze het in Amerika dus wel voor elkaar gekregen hebben met de rechten.

    Maar ik denk niet dat het voorlopig nog iets wordt met The Shield op R2.
    Des te dommer is het dat Sony wel promotiemateriaal heeft vrijgegeven over een aankomende release van The Shield seizoen 3, wat zelfs nog toegevoegd was aan sets die in 2006 zijn verschenen.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door aemir
    weet iemand wanneer serie 5 op dvd regio 1 uitkomt is toch altijd net voor kerst?
    Ze hebben de seizoenen op dvd uitgebracht vlak voordat een nieuw seizoen op tv komt. Dus deze keer moeten we waarschijnlijk tot februari/maart wachten.
    Seizoen 5 komt op 27 februari 2007 uit op R1.

    Bron:tvshowsondvd
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  4. #154

    Standaard

    Inderdaad dus vlak voordat seizoen 6 begint. Weer lekker veel audio commetaren.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnnie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    rights issues with the music on these particular seasons
    Hmm... Ik vraag me toch af hoe ze het dan voor elkaar gekregen hebben om deze "rights issues" wel op te lossen voor wat betreft de TV-uitzendingen in Nederland. Veronica heeft de seizoenen 3 en 4 inmiddels immers wel uitgezonden, meen ik (of seizoen 4 loopt nog, dat weet ik niet precies).
    En blijkbaar waren de "rights issues" ook geen "issue" voor wat betreft de release van de DVD's in Regio 1? Ik snap er niks van. O well, they don't call me stupid for nothing, I guess.
    De rechten van tv series op tv en dvd zijn natuurlijk wel wat anders.
    Blijkbaar gaat het om sommige muziek die in de serie zit, waarschijnlijk liggen de rechten van deze nummers bij verschillende platenmaatschappijen en kunnen ze het niet eens worden met hun, oftewel ze willen niet genoeg betalen. Dat hij al wel op Regio 1 uitgekomen betekent dat ze het in Amerika dus wel voor elkaar gekregen hebben met de rechten.

    Maar ik denk niet dat het voorlopig nog iets wordt met The Shield op R2.
    Des te dommer is het dat Sony wel promotiemateriaal heeft vrijgegeven over een aankomende release van The Shield seizoen 3, wat zelfs nog toegevoegd was aan sets die in 2006 zijn verschenen.
    Als dat waar is da lijkt het er toch verdacht veel op dat S3 en volgende toch nog uitgegeven gaan worden op R2/NL, toch? Welke idioot gaat nu promotiemateriaal maken om het vervolgens te laten zitten?

  6. #156

    Standaard

    Die promotieblaadjes zijn toch heel oud. Zijn het die blaadjes waar seizoen 4 van Seinfeld ook gepromoot word?

  7. #157

    Standaard

    Hier een kleine promo voor het nieuwe seizoen:

    Promo
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  8. #158

    Standaard

    Officiële aankondiging seizoen 5:

    Fox Home Entertainment have announced the Region 1 DVD release of The Shield: Season 5 for 27th March 2007 priced at $59.98 SRP. Four discs hold the complete fifth season of this gritty crime drama which continues to win well deserved critical acclaim.

    Features include:

    * 1.33:1 Full Frame
    * English Dolby Surround
    * English and Spanish subtitles
    * All Episodes Have The Option To Play With Or Without Recaps
    * Commentary on 10 of the 11 episodes:
    -“Extraction” - Commentary by DJ Caruso, Michael Chiklis, Walton Goggins, Kenneth Johnson, David Rees Snell & Kurt Sutter
    -“Enemy of Good” - Commentary by Catherine Dent, Guy Ferland, Paula Garces & Michael Jaces
    -“Jailbait” - Commentary by Michael Chiklis, Walton Goggins, Kenneth Johnson, Scott Rosenbaum & David Rees Snell
    -“Tapa Boca” - Commentary by Liz Craft, Sarah Fain, Paula Garces, Laura Harring & Jay Karnes
    -“Trophy” - Commentary by Catherine Dent, Laura Harring, Benito Martinez & CCH Pounder
    -“Man Inside” - Commentary by Adam Fierro, Jay Karnes, Emily Lewis, CCH Pounder & Cathy Cahlin Ryan
    -“Kavanuagh” - Commentary by Jay Karnes and Shawn Ryan
    -“Smoked” - Commentary by David Marciano, Glen Mazzara, Cathy Cahlin Ryan & David Rees Snell
    -“Of Mice & Lem” - Commentary by Anthony Anderson, Gwenyth Horder-Payton, Michael Jace, Kenneth Johnson, Benito Martinez & CCH Pounder
    -“Post Partum” - Commentary by Walton Goggins, Kenneth Johnson & Shawn Ryan
    * 25 Deleted Scenes w/ Optional Commentary by Shawn Ryan
    * Season 6 Prequel
    * Delivering the Baby: Making of Episode 511
    * The Shield Television Academy Panel
    * I.A.D
    * Fox Movie Channel Presents: Making A Scene
    * Scott Brazil Tribute
    * Music Video
    * Promos

    Artwork:


    Bron: DVDtimes
    Vind het op zich wel mooi de kleur wit, maar het staat niet zo mooi naast de andere seizoenen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #159

    Standaard

    Ik heb weleens wat afleveringen bekeken, en ik kan gewoon niet wennen aan dat zenuwachtige zoom-in zoom-uit, draai overal heen effect in de serie, gatverdamme.
    Jammer van het camera werk anders had ik de serie wel willen volgen.
    Voeg niet echt waarde toe aan het topic maar wou ff me gal spuwe.

  10. #160
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Vreselijke artwork zeg, past totaal niet bij de vorigen.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V
    Vreselijke artwork zeg, past totaal niet bij de vorigen.
    Helemaal mee eens! Snap ook niet waarom ze zoiets doen (totaal ander artwork dan de andere seizoenen).

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Hier een kleine promo voor het nieuwe seizoen:

    Promo
    Ziet er goed uit! Hier nog een Promo

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fokky
    Ik heb weleens wat afleveringen bekeken, en ik kan gewoon niet wennen aan dat zenuwachtige zoom-in zoom-uit, draai overal heen effect in de serie, gatverdamme.
    Jammer van het camera werk anders had ik de serie wel willen volgen.
    Voeg niet echt waarde toe aan het topic maar wou ff me gal spuwe.
    Als dat een van je criteria is voor het volgen van een serie zal jij een hoop goeds op de tv missen. Your loss.

    Wat betreft de box art: Ik vind de box-art goed omdat dit de officiele poster van het vijfde seizoen was. Met andere woorden, ik wist wat mij te wachten stond. En eerlijk gezegd had het mij weinig geboeid waar ze die DVDs in hadden gestopt. Het vijfde seizoen moet ik gewoon hebben. Werkelijk waar briljant.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door fokky
    Ik heb weleens wat afleveringen bekeken, en ik kan gewoon niet wennen aan dat zenuwachtige zoom-in zoom-uit, draai overal heen effect in de serie, gatverdamme.
    Jammer van het camera werk anders had ik de serie wel willen volgen.
    Voeg niet echt waarde toe aan het topic maar wou ff me gal spuwe.
    Als dat een van je criteria is voor het volgen van een serie zal jij een hoop goeds op de tv missen. Your loss.
    Ja als je er echt niet tegen kan is het inderdaar jammer voor je, want dan mis je inderdaad zoals Digi-gek al zei een hoop leuke series. Zelf vind ik het helemaal passen bij deze serie.

  15. #165

    Standaard

    iemand zei dat ze bu met seizoen 6 bezig zijn klopt dat en er komt ook een nieuwe serie DIRT with Courtney Cox
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    iemand zei dat ze bu met seizoen 6 bezig zijn klopt dat en er komt ook een nieuwe serie DIRT with Courtney Cox
    Het vijfde seizoen zou eigenlijk het laatste zijn en zou uit 20 -22 episodes bestaan. Op het laatste moment is hier verandering in gekomen en FX besloot het vijfde seizoen in tweeen te spliten, zodat er 2 seizoenen ontstonden. Het zesde seizoen gaat in maart in premiere wat volgend jaar gevolgd wordt door het 7de en laatste seizoen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  17. #167

    Standaard

    thx man !
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    iemand zei dat ze bu met seizoen 6 bezig zijn klopt dat en er komt ook een nieuwe serie DIRT with Courtney Cox
    Het vijfde seizoen zou eigenlijk het laatste zijn en zou uit 20 -22 episodes bestaan. Op het laatste moment is hier verandering in gekomen en FX besloot het vijfde seizoen in tweeen te spliten, zodat er 2 seizoenen ontstonden. Het zesde seizoen gaat in maart in premiere wat volgend jaar gevolgd wordt door het 7de en laatste seizoen.
    Die nieuwe serie DIRT is op dit moment bezig op FX en The Shield begint inderdaad in maart als DIRT afgelopen is. Vandaar dat het wat langer duurt voordat het weer begint.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  19. #169

    Standaard

    vond dit nog

    FX has picked up a seventh and final season of The Shield. Thirteen new hour-long episodes are scheduled for late 2007 or early 2008. The series’ sixth season, 10 episodes long, begins in early 2007.

    Shield creator, executive producer and writer Shawn Ryan will continue in those roles for the last two seasons, which will bring the series’ episode total to 88.



    The provocative show, FX’s first original drama, has been one of basic cable’s biggest hits since its debut in 2002, becoming ad-supported cable’s first series to win a Golden Globe for Best Drama.

    FX also confirmed it had picked up 13 episodes of Dirt, a new original hour drama about a tabloid magazine and starring Courteney Cox.

    The series was created by Matthew Carnahan and will be co-produced by FX, Touchstone Television and Coquette, Cox and husband David Arquette’s production company.


    Bron
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  20. #170

    Standaard

    Zie ook dat er een PC & PS2 spel komt van The Shield:

    http://www.aspyr.com/product/info/64

    Lijkt me op zich wel leuk om een keertje te spelen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnnie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    rights issues with the music on these particular seasons
    Hmm... Ik vraag me toch af hoe ze het dan voor elkaar gekregen hebben om deze "rights issues" wel op te lossen voor wat betreft de TV-uitzendingen in Nederland. Veronica heeft de seizoenen 3 en 4 inmiddels immers wel uitgezonden, meen ik (of seizoen 4 loopt nog, dat weet ik niet precies).
    En blijkbaar waren de "rights issues" ook geen "issue" voor wat betreft de release van de DVD's in Regio 1? Ik snap er niks van. O well, they don't call me stupid for nothing, I guess.
    De rechten van tv series op tv en dvd zijn natuurlijk wel wat anders.
    Blijkbaar gaat het om sommige muziek die in de serie zit, waarschijnlijk liggen de rechten van deze nummers bij verschillende platenmaatschappijen en kunnen ze het niet eens worden met hun, oftewel ze willen niet genoeg betalen. Dat hij al wel op Regio 1 uitgekomen betekent dat ze het in Amerika dus wel voor elkaar gekregen hebben met de rechten.

    Maar ik denk niet dat het voorlopig nog iets wordt met The Shield op R2.
    Des te dommer is het dat Sony wel promotiemateriaal heeft vrijgegeven over een aankomende release van The Shield seizoen 3, wat zelfs nog toegevoegd was aan sets die in 2006 zijn verschenen.
    Ik heb net in de releaselijsten van Sony gezien dat The Shield Seizoen 3 op 5 april zou moeten uitkomen.

    Het vervolg komt er eindelijk aan in de Benelux.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnnie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    rights issues with the music on these particular seasons
    Hmm... Ik vraag me toch af hoe ze het dan voor elkaar gekregen hebben om deze "rights issues" wel op te lossen voor wat betreft de TV-uitzendingen in Nederland. Veronica heeft de seizoenen 3 en 4 inmiddels immers wel uitgezonden, meen ik (of seizoen 4 loopt nog, dat weet ik niet precies).
    En blijkbaar waren de "rights issues" ook geen "issue" voor wat betreft de release van de DVD's in Regio 1? Ik snap er niks van. O well, they don't call me stupid for nothing, I guess.
    De rechten van tv series op tv en dvd zijn natuurlijk wel wat anders.
    Blijkbaar gaat het om sommige muziek die in de serie zit, waarschijnlijk liggen de rechten van deze nummers bij verschillende platenmaatschappijen en kunnen ze het niet eens worden met hun, oftewel ze willen niet genoeg betalen. Dat hij al wel op Regio 1 uitgekomen betekent dat ze het in Amerika dus wel voor elkaar gekregen hebben met de rechten.

    Maar ik denk niet dat het voorlopig nog iets wordt met The Shield op R2.
    Des te dommer is het dat Sony wel promotiemateriaal heeft vrijgegeven over een aankomende release van The Shield seizoen 3, wat zelfs nog toegevoegd was aan sets die in 2006 zijn verschenen.
    Ik heb net in de releaselijsten van Sony gezien dat The Shield Seizoen 3 op 5 april zou moeten uitkomen.

    Het vervolg komt er eindelijk aan in de Benelux.
    Eindelijk. Ik heb zelf de R1 al van S3&4 maar wellicht dat ik de R2 toch nog ff aanschaf als ik hem voor een mooi prijsje zie liggen. En als hij net als S1 & 2 breedbeeld is ipv 4:3.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Ik heb net in de releaselijsten van Sony gezien dat The Shield Seizoen 3 op 5 april zou moeten uitkomen.

    Het vervolg komt er eindelijk aan in de Benelux.
    Dat is geweldig nieuws! Het zou GVD tijd worden zeg... Is het wachten en negeren van de R1-versie hopelijk toch niet voor niets geweest. Toch verheug ik me nog niet te hard, voor het geval hij weer geannuleerd wordt. April duurt nog even.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra

    Eindelijk. Ik heb zelf de R1 al van S3&4 maar wellicht dat ik de R2 toch nog ff aanschaf als ik hem voor een mooi prijsje zie liggen. En als hij net als S1 & 2 breedbeeld is ipv 4:3.
    Tja, breedbeeld is toch wel fijn. Ik zie wel als ie werkelijk uitkom of ik um koop.

  25. #175

    Standaard

    Zo het gaat me allemaal wel erg snel zeg...

    :wink: Anyway, misschien toch maar de eerste twee seizoenen houden voorlopig
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •