Pagina 8 van 25 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 601 worden weergegeven.

Discussie: The Shield

  1. #176

    Standaard

    Op ebay hebben ze me toch genept met seizoen 3(bootleg). Dus kan eindelijk seizoen 3 toegevoegd worden aan mijn collectie met NL subs... maar het heeft wel lang geduurd zeg, pfff.

  2. #177

    Standaard Releaselijst Sony

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnnie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    rights issues with the music on these particular seasons
    Hmm... Ik vraag me toch af hoe ze het dan voor elkaar gekregen hebben om deze "rights issues" wel op te lossen voor wat betreft de TV-uitzendingen in Nederland. Veronica heeft de seizoenen 3 en 4 inmiddels immers wel uitgezonden, meen ik (of seizoen 4 loopt nog, dat weet ik niet precies).
    En blijkbaar waren de "rights issues" ook geen "issue" voor wat betreft de release van de DVD's in Regio 1? Ik snap er niks van. O well, they don't call me stupid for nothing, I guess.
    De rechten van tv series op tv en dvd zijn natuurlijk wel wat anders.
    Blijkbaar gaat het om sommige muziek die in de serie zit, waarschijnlijk liggen de rechten van deze nummers bij verschillende platenmaatschappijen en kunnen ze het niet eens worden met hun, oftewel ze willen niet genoeg betalen. Dat hij al wel op Regio 1 uitgekomen betekent dat ze het in Amerika dus wel voor elkaar gekregen hebben met de rechten.

    Maar ik denk niet dat het voorlopig nog iets wordt met The Shield op R2.
    Des te dommer is het dat Sony wel promotiemateriaal heeft vrijgegeven over een aankomende release van The Shield seizoen 3, wat zelfs nog toegevoegd was aan sets die in 2006 zijn verschenen.
    Ik heb net in de releaselijsten van Sony gezien dat The Shield Seizoen 3 op 5 april zou moeten uitkomen.

    Het vervolg komt er eindelijk aan in de Benelux.


    Waar kan ik deze releaselijst vinden?
    Zou het ook wel eens met eigen ogen willen zien, wacht zoals zo velen ook al zo lang op deze release!!

  3. #178

    Standaard Re: Releaselijst Sony

    Citaat Oorspronkelijk gepost door makiri
    Waar kan ik deze releaselijst vinden?
    Zou het ook wel eens met eigen ogen willen zien, wacht zoals zo velen ook al zo lang op deze release!!
    Weldra op mijn website. Ik ga daar een releaselijst zetten waarvan de informatie rechtstreeks komt van een groothandel.

    Het is in die lijst dat ik gezien heb dat Seizoen 3 er eindelijk gaat komen.

  4. #179

    Standaard Re: Releaselijst Sony

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door makiri
    Waar kan ik deze releaselijst vinden?
    Zou het ook wel eens met eigen ogen willen zien, wacht zoals zo velen ook al zo lang op deze release!!
    Weldra op mijn website. Ik ga daar een releaselijst zetten waarvan de informatie rechtstreeks komt van een groothandel.

    Het is in die lijst dat ik gezien heb dat Seizoen 3 er eindelijk gaat komen.
    O.K. ik hoop het deze keer ook echt eindelijk zo is.

  5. #180

    Standaard

    Vandaag zag ik dat hij zou zijn verschoven naar 3 mei.

    We zullen nog een extra maandje geduld moeten hebben.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Vandaag zag ik dat hij zou zijn verschoven naar 3 mei.

    We zullen nog een extra maandje geduld moeten hebben.
    Maakt niet uit, ben al blij genoeg dat-ie eindelijk uitkomt!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  7. #182

    Standaard

    En over 2 weken kan je zien dat ie pas in juli uitkomt en over 6 weken kan je zien dat ie in september uitkomt :P

  8. #183

    Standaard

    Pfff, ben blij ik seizoen 3 en 4 al gezien heb op regio één.
    Handig dat mijn neef het wachten zat was en ze in Amerika kocht. 8)

  9. #184

    Standaard

    Ik denk dat er nog maar weinig liefhebbers van deze serie te vinden zijn die de seizoenen 3, 4 en 5 nog niet gezien hebben. Ik vind dit nu typisch zo'n geval waarin downloaden moreel gezien volstrekt aanvaardbaar is. Ik bedoel, dan hadden ze ze maar eerder moeten uitbrengen.

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    Ik denk dat er nog maar weinig liefhebbers van deze serie te vinden zijn die de seizoenen 3, 4 en 5 nog niet gezien hebben. Ik vind dit nu typisch zo'n geval waarin downloaden moreel gezien volstrekt aanvaardbaar is. Ik bedoel, dan hadden ze ze maar eerder moeten uitbrengen.
    ik heb seizoen 3, 4 en 5 niet gezien dit omdat ik wilde wachten en vervolgens mijn interesse heb verlegt naar andere series. dus van mij mag ie wel komen.

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    Ik denk dat er nog maar weinig liefhebbers van deze serie te vinden zijn die de seizoenen 3, 4 en 5 nog niet gezien hebben. Ik vind dit nu typisch zo'n geval waarin downloaden moreel gezien volstrekt aanvaardbaar is. Ik bedoel, dan hadden ze ze maar eerder moeten uitbrengen.
    ik heb seizoen 3, 4 en 5 niet gezien dit omdat ik wilde wachten en vervolgens mijn interesse heb verlegt naar andere series. dus van mij mag ie wel komen.
    Precies hetzelfde hier. Heb in de tussentijd The Wire en Rescue Me opgepakt, waardoor ik op de The Shield kon wachten.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  12. #187

    Standaard

    Nou, the Shield seizoen 3 staat dus gepland voor 18 juni in de UK. Maar helaas wel 4:3 fullscreen:
    http://www.play.com/DVD/DVD/CART/3-/...t.html?cur=258

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    Nou, the Shield seizoen 3 staat dus gepland voor 18 juni in de UK. Maar helaas wel 4:3 fullscreen:
    http://www.play.com/DVD/DVD/CART/3-/...t.html?cur=258
    Nou ja dan hoef ik hem niet te hebben.
    Hou ik gewoon mijn R1.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    Nou, the Shield seizoen 3 staat dus gepland voor 18 juni in de UK. Maar helaas wel 4:3 fullscreen:
    http://www.play.com/DVD/DVD/CART/3-/...t.html?cur=258
    krijgt ie nl subs ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  15. #190

    Standaard

    Zoals het er nu staat zit er geen ondertiteling op (geen NL, maar ook geen engelse, dus) en is 'ie fullscreen 4:3. Maar die info kan natuurlijk nog veranderen, dat gebeurt wel vaker bij pre-orders.

  16. #191

    Standaard

    SOms vraag ik me echt af of bedrijven wel kwaliteitseisen hanteren t.a.v. hun producten. 4:3 zeg, daar kan je toch niet meer mee aan komen zetten in 2007 als het origineel gewoon breedbeeld is?!?!

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    SOms vraag ik me echt af of bedrijven wel kwaliteitseisen hanteren t.a.v. hun producten. 4:3 zeg, daar kan je toch niet meer mee aan komen zetten in 2007 als het origineel gewoon breedbeeld is?!?!
    De OAR van The Shield is 4:3.
    Alleen de 1e 2 seizoenen hebben ze in breedbeeld uitgegeven op R2.
    Blijkbaar hebben ze geen zin om dit weer te doen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  18. #193

    Standaard

    Ok, maar in dat geval onbreekt het ze aan consistentie. Ook een gebrek aan kwaliteitseisen.

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    De OAR van The Shield is 4:3.
    Alleen de 1e 2 seizoenen hebben ze in breedbeeld uitgegeven op R2.
    Weliswaar met goedkeuring van regisseur Shawn Ryan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    De OAR van The Shield is 4:3.
    Alleen de 1e 2 seizoenen hebben ze in breedbeeld uitgegeven op R2.
    Weliswaar met goedkeuring van regisseur Shawn Ryan.
    Betekent dat trouwens dat ze boven en onder wat van het beeld hebben afgesneden om er breedbeeld van te maken?

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Weliswaar met goedkeuring van regisseur Shawn Ryan.
    Betekent dat trouwens dat ze boven en onder wat van het beeld hebben afgesneden om er breedbeeld van te maken?
    Ik dacht het niet, maar ik ben er niet zeker van.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Weliswaar met goedkeuring van regisseur Shawn Ryan.
    Betekent dat trouwens dat ze boven en onder wat van het beeld hebben afgesneden om er breedbeeld van te maken?
    Ik dacht het niet, maar ik ben er niet zeker van.
    Ja, at is wel het geval. Er werd eerst gedacht dat de serie "open matte" werd gefilmd en dat de R2 versies de OAR hadden, en de R1 de "open matte" versie. Het is chter zo dat de 4:3 verhouding de OAR is en dat de R2 versies gewoon zijn ingeknipt.

  23. #198

    Standaard

    Wij krijgen extra beeld aan de zijkanten. Zelfs bij de menu's zit extra beeld.

    Seizoen 1:
    R1

    R2


    Seizoen 2:
    R1

    R2

  24. #199

    Standaard

    Kijk, daar is geen speld tussen te krijgen.

    Ik las trouwens op het andere forum dat in het nieuwe "branchemagazine DVD-bizz" vermeld staat dat seizoen 3 in Nederland toch in april gaat verschijnen, en wel met een aspect ratio van 16:9. Ik hoop maar dat het waar is.

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    Kijk, daar is geen speld tussen te krijgen.

    Ik las trouwens op het andere forum dat in het nieuwe "branchemagazine DVD-bizz" vermeld staat dat seizoen 3 in Nederland toch in april gaat verschijnen, en wel met een aspect ratio van 16:9. Ik hoop maar dat het waar is.
    laat het inderdaad zo zijn dat hij in april uitkomt. Ik ben volgens mij een van de weinigen op dit forum die niet verder heeft gezien dan s2 en wacht op de dvd box :P

Pagina 8 van 25 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •