Pagina 13 van 25 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 601 worden weergegeven.

Discussie: The Shield

  1. #301

    Standaard

    Wat is het verschil tussen een Nederlandse versie en de import-versie?
    Bij BOL staat geschikt voor regio 2.
    Zit er verschil in beeldformaat of alleen de verpakking of zijn er meer verschillen.

  2. #302

    Standaard

    September S4?? Als dat zo is, is dat wel heel mooi nieuws!
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  3. #303

    Standaard

    seizoen 5 bijna afgekeken, wat is die kavanaugh toch een mofu
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #304

    Standaard

    Net The Shield Seizoen 3 afgekeken op dvd

    Wat een topseizoen zeg.
    Seizoen 1 was goed, Seizoen 2 vond ik beter maar seizoen 3 vind ik nog beter.
    Kijken hoe seizoen 4 is. Kijk er in ieder geval erg naar uit.:smile:
    Was seizoen 4 beter of minder dan seizoen 3?
    Dat wil ik graag weten.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steve88 Bekijk bericht
    Net The Shield Seizoen 3 afgekeken op dvd

    Wat een topseizoen zeg.
    Seizoen 1 was goed, Seizoen 2 vond ik beter maar seizoen 3 vind ik nog beter.
    Kijken hoe seizoen 4 is. Kijk er in ieder geval erg naar uit.:smile:
    Was seizoen 4 beter of minder dan seizoen 3?
    Dat wil ik graag weten.
    voor mij is seizoen 4 het minste van de serie, 5 daarentegen is weer killin' goed!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    voor mij is seizoen 4 het minste van de serie, 5 daarentegen is weer killin' goed!

    Sluit ik me helemaal bij aan, seizoen 6 hangt er een beetje tussenin.

  7. #307

    Standaard

    Nu staat er op bol.com dat The Shield op 2 Juli 2007 uitkomt. Dat zou helemaal mooi zijn. Misschien een stomme vraag maar het is import maar wel geschikt voor regio 2. Wat kan dan het verschil zijn tussen import en de "gewone" versie?

    Shield-Season 4 (Import)

    PAL
    Adviesprijs: € 62,49
    bol.com prijs: € 59,99
    U bespaart: </SPAN>4 %
    (Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 02.07.2007
    4 items
    Regio: 2 (geschikt voor Europa & Japan)
    Releasedatum: 02.07.2007
    EAN: 5035822219717

  8. #308
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #309

    Standaard

    Ik heb net seizoen 6 gekeken en om even te reageren op The Hulk. Seizoen 6 hoorde eigenlijk bij seizoen 5. Vandaar tot het een beetje slap was en erg kort. Het jammere vind ik alleen tot s. 7 de laatste wordt. (als ik het officiele forum mag geloven)

    Maar voor de gene die gewoon op de dvd's wachten vooral niet afhaken!! Ik vind het nog steeds de best lopende serie op tv en daar kan geen 24, prison break of the nine aan tippen.
    Laat nummertje 7 maar komen:razz:

  10. #310

    Standaard

    Ik heb pas het derde seizoen gekeken. Toch net even minder dan de eerste twee seizoenen en dan met name de eerste helft. Rommelig, veel nieuwe characters, veel nieuwe, naar mijn mening mindere verhoudingen tussen de verschillende characters. Het duurde me langer om er echt in te komen op die manier. Ook de uitgebreidere rol van Corrine Mackey vond ik niet veel soeps en erg geforceerd overkomen. De tweede helft maakt veel goed en het echte 'Shield gevoel' blijft. Ben uiteraard wel erg benieuwd naar seizoen 4!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    Ik heb pas het derde seizoen gekeken. Toch net even minder dan de eerste twee seizoenen en dan met name de eerste helft. Rommelig, veel nieuwe characters, veel nieuwe, naar mijn mening mindere verhoudingen tussen de verschillende characters. Het duurde me langer om er echt in te komen op die manier. Ook de uitgebreidere rol van Corrine Mackey vond ik niet veel soeps en erg geforceerd overkomen. De tweede helft maakt veel goed en het echte 'Shield gevoel' blijft. Ben uiteraard wel erg benieuwd naar seizoen 4!
    Ik had het ''Shield gevoel'' juist wel weer meteen te pakken. Leuke, nieuwe karakters en wel weer een goede verhaallijn. Ik vond dit seizoen niet minder als de eerste 2, maar gewoon anders (privé situatie van bepaalde mensen wordt intensiever ingebracht). Wat ik wel jammer vind, is dat Vic en zijn Strike Team niet echt achter 1 bad guy aanzitten gedurende het seizoen, zoals in s2 het geval was met Armadillo. Maar het is wel weer ouderwets genieten; Vic en zijn mannen zitten vaak weer op het randje qua geweld e.d. zoals in de eerste 2 seizoenen het geval was. Ik wacht met smart op s4 R2NL!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  12. #312

    Standaard

    Ik heb onlangs eens de eerste 2 afleveringen van The Shield bekeken. Het lijkt me wel een aardige serie en ooit begin ik nog wel eens aan de DVD's, maar voorlopig ben ik aan teveel andere series bezig.

  13. #313

    Standaard

    Ik heb op vakantie even op een Estlandse tv-zender toevallig al zappend een aflevering van seizoen 5 meegepikt, en dat zag er heel aardig uit met Forest Whitaker als de nieuwe baas van Mackey en co .
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik heb op vakantie even op een Estlandse tv-zender toevallig al zappend een aflevering van seizoen 5 meegepikt, en dat zag er heel aardig uit met knip .
    Klopt niet helemaal je spoiler Whitaker doet onderzoek naar het Strike Team van Mackey, hij is niet de baas van the Barn of dergelijk
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Klopt niet helemaal je spoiler XYZ
    Ja sorry, dat kan wel; er wordt soms zó ontzettend snel Engels gesproken in The Shield, en mijn Ests om ondertiteling te lezen is wat aan de roestige kant. Het ging in elk geval over de geschifte vrouw van zijn personage, Kavanaugh, gespeeld door Gina Torres, die aangifte komt doen voor een verkrachting maar uiteindelijk zelf tot over haar oren in de psychiatrie zit en een onschuldige aanwijst.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #316

    Standaard

    20 sep komt de N L release seizoen 4 uit !!! ik heb hem alvast in bezstelling geplaatst.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  17. #317

    Standaard

    Vond seizoen 4 niet erg sterk, nog steeds erg goed maar niet zo goed als seizoen 1 t/m 3. Maar daarna krijgen we seizoen 5 en dat is het beste seizoen. Seizoen 6 heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik geen oordeel over geven.

  18. #318

    Standaard

    20 september, is dit confirmed? Niet dat ik de 20e vrolijk in de winkel sta en dan krijg te horen.."nee, sorry ik heb nog niks binnen gekregen." Ik hoop het wel want deze serie rocks, kan ik weer een discussie winnen, The Shield of Alias, welke is beter? Ik heb de keus allang gemaakt
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje Bekijk bericht
    20 september, is dit confirmed? Niet dat ik de 20e vrolijk in de winkel sta en dan krijg te horen.."nee, sorry ik heb nog niks binnen gekregen." Ik hoop het wel want deze serie rocks, kan ik weer een discussie winnen, The Shield of Alias, welke is beter? Ik heb de keus allang gemaakt
    Volgens het Sony persbericht op DVD-Home verschijnt S4 inderdaad op 20 september.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  20. #320

    Standaard

    Yep het klopt.. hij ligt in de winkel en ik koop hem zaterdag want dan krijg ik nog een beetje discount .. Seizoen 4 kun je al zien op tv maar ik heb ze altijd gemist op 2 na.. nu kan ik ze eindlijk allemaal zien
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  21. #321

    Standaard

    Nu maar hopen dat Sony niet zo kinderachtig en van de schaar afblijft.

  22. #322

    Standaard

    Iemand een idee wanneer seizoen 6 op dvd (regio 1) uitkomt?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #323

    Standaard

    Weet iemand ook of seizoen 5 (regio 2) nog wordt uitgebracht?

  24. #324
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    heb season 4 gisteren bij de van leest zien liggen 39,99

  25. #325

    Standaard

    MM Antwerpen ligt' ie 33,90 naar 't schijnt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 13 van 25 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •