Pagina 15 van 25 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 601 worden weergegeven.

Discussie: The Shield

  1. #351

    Standaard

    Het duurde inderdaad heel erg lang voordat seizoen 3 en 4 hier uitkwamen... De laatste tijd blijft nederland best goed bij met America, Lost Seizoen 3 was hier zelfs eerder uit... zelf importeer ik verreweg het merendeel van mijn series. Over het algemeen heb je ze dan sneller en goedkoper. Daarnaast vind ik vaak de kwalteit van de hoesjes (Digipacks ipv Slimcases enz) in America vaak beter...

    Maar zoals ik al zei... Helaas nog geen release date van The Shield Seizoen 6... voorlopig nog wel genoeg te kopen... seizoen 9 en 10 van ER, seizoen 6.2 van the Sopranos... en in januari zullen ze bij Play.com ook wel weer gaan stunten met seizoen 6 van 24 (voor 27,99 euro... )

  2. #352

    Standaard

    Ik heb seizoen 6 afgekeken. Geen explosieve cliffhanger, maar op zich wel benieuwd makend naar seizoen 7 die helaas pas in april 2008 wordt verwacht.
    Alhoewel men al zei dat seizoen 6 de laatste zou worden is er toch nog besloten 1 seizoen erachter te plakken.
    Seizoen 7 is dus toch de laatste.....

  3. #353
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Ik lig zelf veel achter met de meeste series omdat ik ze op dvd koop, ik ben nu begonnen met het 4de seizoen

    Is er een reden dat het opeens full screen is?

    Ik vind de pilot van het 4de seizoen echt ongelooflijk tegenvallen trouwens in vergelijking met de pilots van eerdere seizoenen.
    Ik hoop niet dat de rest van het seizoen van dezelfde droevige kwaliteit is...

  4. #354

    Standaard

    wie weet er dan wanneer in nederland seizoen 5 in de winkel ligt...

    ps : echt een topserie

  5. #355

    Standaard

    even over seizoen 3: is de OAR 4:3 ? als dit zo is lijkt me de regio 1 versie het beste (ook al omdat ie uncut is) maar zie dat deze RCE encoded is; betekent dit dat ik 'm niet op m'n regiovrij gemaakte dvd-speler kan afspelen ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #356

    Standaard

    Alle seizoenen zijn OAR 4:3. Maar het is wel zo gefilmd dat de 16:9 ook mogelijk was. Het is wel de vraag of dit blijft. Fox heeft de R1-rechten niet meer van de serie, Sony is nu eigenaar. Aangezien Sony hier ook in 16:9 de dvds op de markt heeft gebracht, kan het zo zijn dat de nieuwe versies van The Shield ook in de VS 16:9 uitgebracht worden. Lijkt me een slimme zet, om eventueel nieuwe kopers aan te trekken.

    Meer info over de rechten: http://www.tvshowsondvd.com/news/Shi...6-to-Sony/8703

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    even over seizoen 3: is de OAR 4:3 ? als dit zo is lijkt me de regio 1 versie het beste (ook al omdat ie uncut is) maar zie dat deze RCE encoded is; betekent dit dat ik 'm niet op m'n regiovrij gemaakte dvd-speler kan afspelen ?
    Seizoen 3 is inderdaad RCE encoded. Als jou speler niet RCE-vrij is dan heb je inderdaad pech.
    Laatst aangepast door HiddeV : 04-01-2008 om 19:38

  7. #357
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Alle seizoenen recentelijk voor de derde maal gezien. Blijft een geweldige serie. Kan niet wachten op seizoen 5
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  8. #358
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Nog 4 afleveringen en dan zit ik door Seizoen 4 heen.
    Gelukkig is het inderdaad beter geworden, die hele Situatie tussen Antwon Mitchell,Army en Shane, en Monica Rawling die eindelijk Vic over het algemeen goed zijn werk laat doen is prachtig!

    Het is echt een pracht serie.
    Ik heb inmiddels Seizoen 5 ook gekocht (ook region 1, seizoen 1/2/3 heb ik in region 2) en van wat ik daar van gehoord heb tot nu toe, is seizoen 5 helemaal geweldig)

  9. #359

    Standaard

    Seizoen 6 komt 24 maart uit in de UK.

  10. #360

    Standaard

    Bij Play is 'ie al te bestellen:
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/34359...6/Product.html

    Maar het ziet ernaar uit dat er geen NL ondertiteling op de Engelse uitgave van seizoen 6 staat. Bij seizoen 5 staat er wel NL ondertiteling op, dus die heb ik alvast besteld. En als ze in Nederland niet gaan opschieten bestel ik seizoen 6 eind maart ook in Engeland. Dan maar Engelse ondertiteling.

  11. #361

    Standaard

    hey hey
    weet iemand of seizoen 5 (te koop) binnenkort nog in nederland uit gaat komen?
    want het duurt allemaal zo lang en ik hoor jullie allemaal over seizoen 6...

    kzit al zo lang weer te wachten en wil toch eigenlijk wel weer verder kijken...

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door astevens Bekijk bericht
    hey hey
    weet iemand of seizoen 5 (te koop) binnenkort nog in nederland uit gaat komen?
    want het duurt allemaal zo lang en ik hoor jullie allemaal over seizoen 6...

    kzit al zo lang weer te wachten en wil toch eigenlijk wel weer verder kijken...
    Haal je seizoen 5 toch uit de UK.

    Seizoen 5 al besteld en seizoen 6 zal ik ook uit de UK halen. Duurt me hier te lang en die NL subs hoef ik niet meer te hebben.

    Het is wel dom dat ze dvd's niet tegelijk uitbrengen in Europa, natuurlijk is het een kleine groep die importeert, maar als je het allemaal bij elkaar optelt zal het toch een flink bedrag zijn dat de Nederlandse bedrijven mis lopen.

  13. #363

    Standaard

    Seizoen 5

    NU TE RESERVEREN BIJ BOL.COM

    Leverbaar 27 maart

  14. #364

    Standaard

    hey top
    we hebben toevallig gister of eergister nog zitten kijken bij bol.com
    hahahaha
    nou dan w8 ik daarop
    top!!

  15. #365

    Standaard The Shield seizoen 6 !!

    Seizoen 6 (Regio 2 - IMPORT) is nu ook te reserveren bij Bol.com !!!

  16. #366

    Standaard

    Heb net de seizoen 1 box binnen gekregen.....ben erg benieuwd omdat ik eigenlijk alleen maar hele positieve dingen over deze serie hoor.

  17. #367

    Standaard

    Het staat vast, 27 maart komt seizoen 5 uit in Nederland.

    Staan 11 afleveringen op, extra's audiocommentaar en verwijderde scenes.

    Nice !
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  18. #368

    Standaard

    Iemand de UK-versie al te pakken?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #369

    Standaard

    Ja, vandaag binnen. Digipack zoals NL versies van S3 en S4 maar dan zonder flap waar boekje in zit. Boekje zit bij deze digipack in vakje aan achterkant van de dvd-houder.
    Er zitten NL subs bij.








  20. #370

    Standaard

    Okee, bedankt voor de tip...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #371

    Standaard

    Inderdaad prettig om te weten, want ik verwacht mijn exemplaar ook binnenkort in de bus (afgelopen vrijdag verzonden door Play). Die van jou is wel snel binnen zeg, waar heb je 'm besteld, als ik vragen mag?

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Inderdaad prettig om te weten, want ik verwacht mijn exemplaar ook binnenkort in de bus (afgelopen vrijdag verzonden door Play). Die van jou is wel snel binnen zeg, waar heb je 'm besteld, als ik vragen mag?
    Amazon.co.uk, waren inderdaad snel.
    Eerst bestelde ik bijna alles bij Play.com, maar ik ga toch meer op Amazon letten. Die zijn in veel gevallen toch goedkoper, zeker als je een aantal dvd's tegelijk bestelt. Die "Free Delivery" van Play.com gaat niet meer op aangezien ze een aantal euro erbij doen tijdens het omrekenen van ponden naar euro's.

  23. #373

    Standaard

    Niet te geloven wat Sony nu weer flikt. De laatste aflevering mist bijna 20 minuten. Ze hebben gewoon scene's weggeknipt. Een aantal onbelangrijke scene met losstaande verhaallijnen. Maar ook een aantal essentiele scene's. Er staat zelfs in het menu bij de aflevering een plaatje van scene die ze eruit geknipt hebben.

    Ook geen enkele reden voor te bedenken waarom ze dit gedaan hebben. Zijn geen geweldadige scene's ofzo.

    @ DVD.nl en DVDinfo.be: mochten jullie de dvd binnen krijgen voor review, ga hier dan maar eens kritisch op in. Stelletje kneuzen bij Sony.

  24. #374

    Standaard

    Zo dan, 20 minuten op 1 aflevering :x Nadat jij em binnen had heb ik em daar ook maar besteld, heb daar nu wel spijt van eigenlijk. Het is nu de vraag of ze hetzelfde flikken met de NL release.

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    @ DVD.nl en DVDinfo.be: mochten jullie de dvd binnen krijgen voor review, ga hier dan maar eens kritisch op in. Stelletje kneuzen bij Sony.

    Ik heb al eens een seizoen van TS gebuisd omdat in seizoen 3 de fameuze blowjob-scene was geknipt... nu zal ik zeker geen genade kennen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 15 van 25 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •