Pagina 2 van 25 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 601 worden weergegeven.

Discussie: The Shield

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H. Simon Kittay
    laatst las ik dat deze serie in de vs in 4:3 wordt uitgezonden, op verzoek van shawn ryan, om een bepaalde "look" en sfeer te creeren. nu ik dat weet verbaast het me dat de serie op r2 in ws uitgebracht is. vind ik achteraf wel jammer.
    voor seizoen 3 ga ik dan maar voor de r1 denk ik.
    Alle serie's moeten eigenlijk gewoon 16/9, vind het erg jammer dat er nog serie's in 4/3 gemaakt worden.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Alle serie's moeten eigenlijk gewoon 16/9, vind het erg jammer dat er nog serie's in 4/3 gemaakt worden.
    Ik niet, ik denk dat de regisseur zelf mag bepalen welk aspect ratio die wil gebruiken. Bij The Shield juist kan ik het erg goed begrijpen waarom die geen 16:9 maar 4:3 wil, het moet een beetje een amateuristische gevoel geven dat het gefilmd word door een bijstander en niet door een professionele cameraman zodat je zeg maar, 'midden' in de actie zit. Met 16:9 zit het er allemaal te nieuw en te 'gladjes' uit. Dat past meer bij series als 24 en Alias.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Alle serie's moeten eigenlijk gewoon 16/9, vind het erg jammer dat er nog serie's in 4/3 gemaakt worden.
    Ik niet, ik denk dat de regisseur zelf mag bepalen welk aspect ratio die wil gebruiken. Bij The Shield juist kan ik het erg goed begrijpen waarom die geen 16:9 maar 4:3 wil, het moet een beetje een amateuristische gevoel geven dat het gefilmd word door een bijstander en niet door een professionele cameraman zodat je zeg maar, 'midden' in de actie zit. Met 16:9 zit het er allemaal te nieuw en te 'gladjes' uit. Dat past meer bij series als 24 en Alias.
    Je hebt gelijk, bij sommige series past het inderdaad beter. Bij The Wire is 4:3 misschien ook beter dan 16:9.
    Maar ik vind 16:9 prettiger kijken dan 4:3.

  4. #29

    Standaard

    Hehe seizoen 4 ook al gezien op naar seizoen 5 in januari
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  5. #30
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Hehe seizoen 4 ook al gezien op naar seizoen 5 in januari
    damm waar zie je die dan???????

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Hehe seizoen 4 ook al gezien op naar seizoen 5 in januari
    damm waar zie je die dan???????
    Zal wel illegaal gebeuren.

  7. #32

    Standaard

    Ja laten we het daar maar op houden :P , maar als je op de Nederlandse zenders moet rekenen kan je nog wel een jaartje wachten voordat seizoen 3 eindelijk eens op tv is geweest. Maar zodra seizoen 3 en 4 op DVD uitkomen krijgen ze mijn geld toch wel :wink: .
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  8. #33

    Standaard Regio 2 Seizoen 3 DVD

    Is er al bij iemand iets bekend omtrent de release van de Regio 2 seizoen 3 DVD box? Ik zit er behoorlijk ongeduldig op te wachten...

  9. #34

    Standaard

    Hier ben ik ook eens benieuwd naar, seizoen 1 en 2 heb ik inmiddels al een paar keer op DVD bekeken, en ik vind het steeds beter worden. Vic Mackey rules echt een character waar je geinteresseerd in blijft. De rest van de cast overigens ook. Laat dus maar komen, die R2-NL Box van seizoen 3.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  10. #35

    Standaard

    Seizoen 4 komt in R1 uit op 7/12/2005. Stilaan begin ik toch te overwegen om S3 & 4 in R1 te kopen. 't Duurt me allemaal iets te lang. Hoewel S3 in het voorjaar van 2006 zou uitkomen.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Seizoen 4 komt in R1 uit op 7/12/2005. Stilaan begin ik toch te overwegen om S3 & 4 in R1 te kopen. 't Duurt me allemaal iets te lang. Hoewel S3 in het voorjaar van 2006 zou uitkomen.
    Dan krijg je wel een 4:3 versie ipv 16:9. Ik zelf wil graag de breedbeeld versie, ik heb deze serie ook nog niet zo lang ontdekt dus voor mij is zit er niet zoveel tijd tussen de seizoenen.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    *knip* Hoewel S3 in het voorjaar van 2006 zou uitkomen.*knip*
    waarom moet dat zo lang duren....
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door verry
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    *knip* Hoewel S3 in het voorjaar van 2006 zou uitkomen.*knip*
    waarom moet dat zo lang duren....
    Misschien hebben de dvd producenten het druk

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door verry
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    *knip* Hoewel S3 in het voorjaar van 2006 zou uitkomen.*knip*
    waarom moet dat zo lang duren....
    Misschien hebben de dvd producenten het druk
    'k Denk ook dat prioriteiten in het release-schema aan de basis van het uitstel ligt. Uiteindelijk is 'the shield' ook een kleinere titel en kunnen ze die makkelijker op de lange baan schuiven. Jammergenoeg...

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Hoewel S3 in het voorjaar van 2006 zou uitkomen.
    Pffffffff dan pas

  16. #41

    Standaard

    Voor Belgen die het wachten beu zijn : vanaf morgen herhalen ze de derde reeks van 'The Shield' op vt4 omstreeks 23u30.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Voor Belgen die het wachten beu zijn : vanaf morgen herhalen ze de derde reeks van 'The Shield' op vt4 omstreeks 23u30.
    En na één aflevering is het al gedaan met de derde serie van the shield. VT4 sucks & dit is weer eens een bewijs dat niks boven dvd's gaat. Alleen moeten ze dan wel verschijnen

  18. #43

    Standaard

    Iemand die al wat meer nieuws heeft omtrent de release van
    The Shield S3 - regio 2?
    28 Days, 6 Hours, 42 Minutes and 12 Seconds ...

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emage
    Iemand die al wat meer nieuws heeft omtrent de release van
    The Shield S3 - regio 2?
    Vooralsnog geen plannen voor de release. Ze zijn in onderhandeling over de rechten over the shield...
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emage
    Iemand die al wat meer nieuws heeft omtrent de release van
    The Shield S3 - regio 2?
    Vooralsnog geen plannen voor de release. Ze zijn in onderhandeling over de rechten over the shield...
    Grmbl!!!
    Bier.

  21. #46

    Standaard

    Oeh ik ben Season 6 aan het kijken... Geniaal!!!

  22. #47

    Standaard

    Wanneer eindigt het voorjaar dan? Eind mei? Als ik zou geloven dat ie dan daadwerkelijk uitkomt zou ik wel wachten maar het er totnogtoe weinig vertrouwen in. Dusss.... R1

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gi1337
    Oeh ik ben Season 6 aan het kijken... Geniaal!!!
    Ik denk S5... :wink:

  24. #49

    Standaard

    *Kuch* ja seizoen 5 bedoel ik, echt lekker spannend...

    [spoiler:cbd4a41871]Ze krijgen de IAD op hun hielen. 8)[/spoiler:cbd4a41871]

  25. #50

    Standaard

    Geweldige serie. Ik moet nu nog een aflevering kijken van seizoen 2. Ben blij dat veronica vrijdag begint met het uitzenden van seizoen 3 op tv. Hopelijk komt de dvd box dan ook heel snel.

Pagina 2 van 25 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •