Pagina 20 van 25 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 601 worden weergegeven.

Discussie: The Shield

  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Je zal nog gaan genieten de laatste afleveringen Heb hem gisteren af gekeken. Forest Whitaker speelt inderdaad erg goed al moest ik ff denken aan The Last King of Scotland, waar hij ook al zo opvliegerig deed. Omdat dit ongeveer de enige optredens zijn die ik van Whitaker heb gezien leek het soms (helaas) of het acteren een beetje hetzelfde was..
    Ik heb The Last King of Scotland niet gezien dus daar heb ik geen last van
    Maar wat speelt hij ongelovelijk intens in dit seizoen..........

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik heb The Last King of Scotland niet gezien dus daar heb ik geen last van
    Maar wat speelt hij ongelovelijk intens in dit seizoen..........
    Zeker weten! Er komt nog een scene die je waarschijnlijk nog moet zien waarin ie echt kippenvelopwekkend goed is, geweldige scene ook
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #478

    Standaard

    Nog een dikke week wachten en dat gaat eindelijk het nieuwe (7e) seizoen in Amerika van start met The Coefficient of Drag!

  4. #479

    Standaard

    Wanneer eindelijk de NL-versie van Seizoen 6 ...

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Nog een dikke week wachten en dat gaat eindelijk het nieuwe (7e) seizoen in Amerika van start met The Coefficient of Drag!
    Not a moment to soon :razz:
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #481

    Standaard

    Nu bijna klaar met seizoen 2 en de serie lijkt alleen maar beter te worden. Meteen maar seizoen 3 gehaald.

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Nog een dikke week wachten en dat gaat eindelijk het nieuwe (7e) seizoen in Amerika van start met The Coefficient of Drag!
    Na het einde van seizoen 6, weet je waar dit laatste seizoen over zal gaan, en ik voorspel dat Vic nu nog meer sh*t over zich heen zal krijgen dan ooit tevoren...en dat zegt wat .

  8. #483

    Standaard

    Kleine non-spoiler first preview op de eerste 8 afleveringen van AICN:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Reporter[/quote
    James Hibberd of The Hollywood Reporter appears to have scooped all media with a spoiler-free first review of the first eight episodes of “The Shield’s” final season (which will boast 13 episodes in all).

    Since we're here, I'll offer a few of my own spoiler-free observations:

    1) 7.7 and 7.8 are likely the two most gripping and involving episodes of the series I’ve seen to date.
    2) We see a lot happen this season I think many viewers have been waiting to see since season one.
    3) Viewers should avoid starting a drinking game tied to the phrase “blackmail box.” Or even “black mailbox.” You and your friends will die.
    4) From the minute a blonde fed named Olivia is introduced in a purely professional setting, I became convinced she would find her way to Victor Mackey’s (clap-riddled?) boning mechanism. (I am prohibited from revealing whether or not she gets there in the first eight.)
    5) Mackey frenemy Shane Vendrell’s IQ seems to fluctuate wildly as best benefits whatever plotline is at hand.
    6) As Hibberd points out, Mackey’s fellow detective Dutch is a terrifically compelling character, but often seems like he’s starring in another show set in the “Shield” universe. Not that anyone should mind.

    Much as he did last season, AICN’s own “Capone” intends to review each of the episodes individually as they hurtle toward the series’ Sept. 2 premiere. Stay tuned.
    Wordt een fantastisch, afsluitend seizoen. Kan niet anders.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #484

    Standaard

    Dit is het seizoen waar ik het komende jaar het meeste naar uit kijk... Deze geweldige serie verdient gewoon een einde met heel veel vuurwerk... laat maar komen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  10. #485

    Standaard

    Net de eerste aflevering van het 7e seizoen gezien, wederom toppie. Vanaf volgende week gaat het echt los denk ik.

  11. #486

    Standaard

    Hoewel de meeste aandacht van iedereen uitgaat naar de seizoensopening van Prison Break (erg goed ook daarnietvan, gevoel van seizoen 1 komt bij me terug), blijft The Shield, samen met The Wire en The Sopranos, toch voor mij het hoogst haalbare op misdaadgebied. Het 'rauwe realistische' zal mij wel aanspreken.

    Geweldige opening met aflevering 1. Totaal geen moeite om de draad na een lange tijd weer op te pakken. Kan niet wachten op de volgende afleveringen..
    24, Everybody hates Chris, Family Guy, Lost, My name is Earl, The Office, Prison Break, Rescue Me, The Shield, Sleeper Cell,
    Sopranos, Spooks, The Unit, The Wire, Criminal Minds, Ultimate Force, House, Friday Night Lights, Heroes, Rome, Friends,
    South Park, Supernatural, The Dresden Files, Ncis, Naruto, Jag, Hell's Kitchen, Oz, The Simpsons, The Black Donnelly's, Avatar,
    Californication, Top Gear, Life, Terminator tscc, CSI ny, Monk. Bleach, Reaper.

  12. #487

    Standaard

    Iemand die het laatste seizoen getiteld 'The Final Act' nog volgt? Verdomme wat een aflevering was dat, ben niet meer zo'n onder de indruk geweest van een tv-aflevering sinds de afsluiter van seizoen 3 van Lost.

    Fantastisch, briljant, wat je het wilt noemen. Zeven seizoenen (6 jaar lang) volg ik dit al en in 1 aflevering zoveel ontknopingen, Shane's verraad van de Strike Team en de aanslag op Ronnie, de onhullende overhoring van Dutch en Vic, Vic die zijn penning inleverd, Shane die op de vlucht gaat met Mara en die laatste, prachtige scene waar Vic Mackey de voordeur van The Barn uitloopt.

    Wie deze serie nog niet kent of niet volgt, de voorgaande 6 seizoenen is het waard om doorheen te komen om deze aflevering alleen al te zien, en de ontknopingen die het allemaal loslaat. Kan niet wachten wat de laatste 5 afleveringen weten te brengen.

    Beste politieserie aller tijden, en ik heb The Wire in z'n geheel gezien.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  13. #488

    Standaard

    Inderdaad een hele sterke aflevering, heb echt geen idee hoe de serie zal eindigen, kan echt nog alle kanten op.

  14. #489

    Standaard

    Iemand misschien enig idee waneer seizoen 6 in nederland verschijnt ?

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Iemand die het laatste seizoen getiteld 'The Final Act' nog volgt? Verdomme wat een aflevering was dat, ben niet meer zo'n onder de indruk geweest van een tv-aflevering sinds de afsluiter van seizoen 3 van Lost.

    Fantastisch, briljant, wat je het wilt noemen. Zeven seizoenen (6 jaar lang) volg ik dit al en in 1 aflevering zoveel ontknopingen, Shane's verraad van de Strike Team en de aanslag op Ronnie, de onhullende overhoring van Dutch en Vic, Vic die zijn penning inleverd, Shane die op de vlucht gaat met Mara en die laatste, prachtige scene waar Vic Mackey de voordeur van The Barn uitloopt.

    Wie deze serie nog niet kent of niet volgt, de voorgaande 6 seizoenen is het waard om doorheen te komen om deze aflevering alleen al te zien, en de ontknopingen die het allemaal loslaat. Kan niet wachten wat de laatste 5 afleveringen weten te brengen.

    Beste politieserie aller tijden, en ik heb The Wire in z'n geheel gezien.

    absoluut de beste serie op tv nu, en dat met series zoals heroes en dexter als competitie
    "Breaker breaker, commander. This is rocketship 27. Aliens fucked with the carbonator in engine four. I'm gonna try and refuckulate it and land on Juniper. Hopefully they have some space-weed. Over."

  16. #491

    Standaard

    OMFG! Wat een aflevering! Volgende week de allerlaatste.............

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    OMFG! Wat een aflevering! Volgende week de allerlaatste.............
    Jup, wat een ge-wel-di-ge aflevering weer. Gebeurt zelden maar tegen het einde van de aflevering zat mijn kaak letterlijk op de grond, drie kwartier van puur, briljant geschreven televisie. Snap niet dat dit even goed bekeken word als [voer populaire serie in] want dit evenaard het met gemak en overtreft op manieren die je zelden op tv-series ziet.

    Olivia Murray: You know what you just done to me?
    Victor Samuel Mackey: I've done worse.

    Volgende week 'Family Meeting' de allerlaatste aflevering van de serie.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  18. #493

    Standaard

    Inderdaad een superaflevering. Ik verheug me nu al op de allerlaatste aflevering van volgende week, maar eigenlijk ook weer niet, want daarna zullen we het zonder deze serie moeten stellen, en ik ken eerlijk gezegd geen enkele andere serie die zo'n hoog niveau zo lang kan volhouden.

    Is de laatste aflevering trouwens weer een extra lange (die ze dan voor het gemak weer netjes kunnen inkorten op de DVD-box), of is het een gewone aflevering?

  19. #494

    Standaard

    Is er al iets bekend over een release van seizoen 6 in Nederland?

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over een release van seizoen 6 in Nederland?
    Iemand?

  21. #496

    Standaard

    Oef, afgelopen weekend in 1 ruk seizoen 5 gekeken en man wat een geweldig seizoen ik denk zelfs de beste tot nu toe. En wat een einde eej!!

    Lem had ik nooit verwacht dat hij de serie zou verlaten en dan op zo'n manier. nu maar hopen dat er geen pruts vervanger komt in het strike team
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  22. #497

    Standaard

    Waardige afsluiter van een zeer sterke serie! Net gezien en ben nog behoorlijk onder de indruk. Goede keuze om het einde enigzins open te houden. Verder zijn alle belangrijke verhaallijnen wel netjes afgerond. En hoe. De makers waren in elk geval niet bang de kijker te shockeren. De aftiteling was ook prachtig, enkele voor de serie kenmerkende scenes en personages komen voorbij. . Helaas zit het er na zeven seizoenen op voor The Shield, maar de serie heeft een waardige afsluiting gekregen.

  23. #498

    Standaard

    David Chase zou lessen moeten nemen van Shawn Ryan, want dit IS hoe je een fantastische serie eindigd. En dan heb ik het niet alleen maar over de geweldige afsluiter van eergister maar het hele seizoen al is het niveau van een ongekende hoogte. Zelden zo'n benauwde sfeer gezien in een tv-serie die 13 afleveringen lang je bij de nek wist vast te houden, met de laatste 5 (o.a. Parricade, Possible Kill Screen en Family Meeting natuurlijk) als absolute hoogtepunt van de hele serie.

    Één van de beste tv-series aller tijden, en dé beste politieserie aller tijden.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  24. #499

    Standaard

    De laatste afleveringen waren inderdaad van zeer hoog niveau. Wat betreft David Chase en Shawn Ryan (Let op! Spoiler niet lezen indien je het eind van The Sopranos en The Shield nog niet hebt gezien) De laatste afleveringen van The Sopranos bouwden misschien minder sterk op dan dat bij The Shield het geval was, maar ik vond het einde van The Shield toch wel een beetje afgekeken van The Sopranos. Op zich pakt het prima uit hoor en zo mag de kijker er het zijne van denken, maar goed het lijkt wel erg op elkaar. Met het verschil dat de verhaallijnen van de overige personages wel worden afgerond in The Shield, dat was bij The Sopranos niet het geval.

  25. #500

    Standaard


    fok.. wat een finale zeg.. ben er nog stil van..
    enerlaatste episode was ook al zo ongelooflijk sterk!
    echt klote dat deze serie afgelopen is, maar het was iig een waardig einde!

Pagina 20 van 25 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •