Pagina 21 van 25 EersteEerste ... 11171819202122232425 LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 601 worden weergegeven.

Discussie: The Shield

  1. #501

    Standaard

    Weet iemand wanneer Seizoen 6 bij ons verschijnt?
    BD (1243) What i Watch

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer Seizoen 6 bij ons verschijnt?
    Dat zou ik ook graag willen weten..........duurt wel lang zeg..........

  3. #503

    Standaard

    Ik heb zelf de R2NL versie van seizoen 5, maar dan mis ik dus een hoop aan de laatste aflevering begrijp ik? Iemand die mij tussen spoilertags kort kan vertellen wat ik gemist heb dan?

  4. #504

    Standaard

    Van wat ik begrepen heb een heel stuk met de baby van Danni oa.

  5. #505

    Standaard

    Ik heb ook de R2NL versie van seizoen 5 van The Shield maar ik heb de laatste aflevering wel gedownload en eerst gekeken. Naast wat Pascal zegt, ontbreekt ook nog het bezoek van Kavanaugh aan Vic's vrouw en is er flink geknipt in de verhaallijn van Dutch (o.a. met zijn overplaatsing en die pooier) waardoor dat gedeelte erg rommelig is .
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  6. #506

    Standaard

    Waarom hebben ze in hemelsnaam dan zo zitten knippen?

  7. #507

    Standaard

    Is er niemand die iets weet over een release van seizoen 6 in Nederland? Ben net begonnen aan seizoen 5, en het zou natuurlijk fijn zijn als ik in één keer door kan kijken...

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Rossi Bekijk bericht
    Is er niemand die iets weet over een release van seizoen 6 in Nederland? Ben net begonnen aan seizoen 5, en het zou natuurlijk fijn zijn als ik in één keer door kan kijken...
    Vraag ik me ook al een tijd af, volgens mij nog altijd niets bekend.

  9. #509

    Standaard

    Wanneer komt het laatste seizoen op dvd? (vs/uk/nl)?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wanneer komt het laatste seizoen op dvd? (vs/uk/nl)?
    Nergens te vinden... Op Amazon.com kan je je aanmelden, zodat je een e-mail krijgt als bekend is wanneer het seizoen uitkomt. Een Nederlandse release zal nog wel even op zich laten wachten (zeker als dit net zo lang duurt als het uitkomen van seizoen 6)

  11. #511

    Standaard

    Seizoenen 6 en 7 vormen samen 1 fantastisch geheel. Een bijzonder hoogwaardige afsluiting van de serie. Die moeten ze eigenlijk tegelijkertijd uitbrengen, maar dat is wellicht wishful thinking.

    Season 6 UK is al zo lang uit, maar ik wil toch alles R2NL hebben.

    Laatst vroeg ik bij een MM naar de releasedatum van Seizoen 6, en daar stond hij in de computer voor afgelopen januari. Aangezien dat niet klopt zal er nog wel niets bekend zijn.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  12. #512

    Standaard

    Voor de mensen die S6 nog niet hebben geimporteerd...

    Veronica start komende zondag met de eerste aflevering van seizoen 6 rond een uur of 12 's nachts. Alleen nog geen idee wanneer dit seizoen een Nederlandse release krijgt.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  13. #513

    Standaard

    seizoen 7 komt vanaf mei op dvd r1 uit
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #514

  15. #515

    Standaard

    Seizoen 6 is nu bij play voor een prikkie maar weet niet of ie nl subbed is.
    Weet iemand dat hier.

    5 was het namelijk wel in de uk

  16. #516

    Standaard

    Seizoen 6 heeft in de UK geen Nederlandse ondertiteling (ik heb 'm hier liggen). Wel Engelse, uiteraard.

  17. #517

    Standaard

    Jammer iig bedankt voor de moeite

  18. #518

    Standaard

    Meh, ga S6 toch maar uit de UK importeren nu.

    Veronica heeft het zesde seizoen na slechts twee afleveringen alweer stopgezet. Waarschijnlijk te weinig kijkers ofzo, maarja wat wil je ook met een tijdslot van ergens zondagnacht.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Meh, ga S6 toch maar uit de UK importeren nu.

    Veronica heeft het zesde seizoen na slechts twee afleveringen alweer stopgezet. Waarschijnlijk te weinig kijkers ofzo, maarja wat wil je ook met een tijdslot van ergens zondagnacht.
    Ik heb hem vorige week ook besteld bij Play...

  20. #520

    Standaard

    De seizoenen zijn nu voor een ZEER schappelijke prijs te koop bij play.com. Dus voor degene die hun tanden in deze ijzersterke serie willen zetten is dit nu je kans.

  21. #521

    Standaard

    Ik heb S6 gehuurd in een Franstalige biblio-mediatheek. Op het doosje staat "NL ondertitels" maar niets van aan (Franse versie). Ik heb hem dan maar gekopieerd. Ik vertik het de dvd te kopen ... De Nederlandstalige gebieden staan altijd in de kou. En aangezien niet iedereen de Engelse taal (vooral bij snelle dialogen) hier machtig is, zou het te gek zijn.

  22. #522

    Standaard

    4 juni volgens mediadis komt seizoen 6 NL uit..
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    4 juni volgens mediadis komt seizoen 6 NL uit..

    Heb hem vandaag in bestelling gezet bij mediadis, ben benieuwd

  24. #524

    Standaard

    Seizoen 6 (4-disc) R2NL lag gisteren al bij VanLeest, voor € 34,99.



    De cover is gelijk aan die van de R1, idem de inhoud. Best uitzonderlijk, dat we hier (afhankelijk van hoe je het definieert) meer krijgen dan in de UK. De audiocommentaren en verwijderde scenes die daar ontbreken staan er hier gewoon op. Ik zeg afhankelijk van eigen definitie omdat er ook genoeg mensen zijn die dat soort materiaal niet missen. De 10 afleveringen (ongeknipt) staan namelijk bij beide sets verspreidt op de eerste drie discs. Ook de drie featurettes zijn op beide sets aanwezig.

    Zoals ik in een andere thread al zei bespaar je met de 3-disc UK-versie zo'n € 20,- tot € 25,-.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  25. #525

    Standaard

    Morgen maar even oppikken, m'n laatste dosis The Shield is al veel te lang geleden. Ben bijna door The West Wing heen, dus moet weer een vervanger hebben.

Pagina 21 van 25 EersteEerste ... 11171819202122232425 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •