Pagina 3 van 25 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 601 worden weergegeven.

Discussie: The Shield

  1. #51

    Standaard

    Ik zat toevallig ook weer eens naar de herhaling te kijken van seizoen 2 toen die mededeling door het beeld kwam. Geweldig dat het in ieder geval uitgezonden word seizoen 3

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal B.
    Ik zat toevallig ook weer eens naar de herhaling te kijken van seizoen 2 toen die mededeling door het beeld kwam. Geweldig dat het in ieder geval uitgezonden word seizoen 3
    binnenkort al!?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #53
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal B.
    Ik zat toevallig ook weer eens naar de herhaling te kijken van seizoen 2 toen die mededeling door het beeld kwam. Geweldig dat het in ieder geval uitgezonden word seizoen 3
    binnenkort al!?
    ja a.s. vrijdag volgens de tv gids om kwart voor 12 's avonds

  4. #54

    Standaard

    Vanavond om Kwart voor 12, op Veronica, het "nieuwe" seizoen van The Shield.

    Seizoen 3, voor de mensen die deze nog niet gezien hebben.

  5. #55

    Standaard

    Waarom moet dat nu op zo'n tijdstip? Kan dat niet wat vroeger?

  6. #56

    Standaard

    Schijnbaar willen ze de serie al voor de 1e aflevering van seizoen 3 al om zeep helpen.

  7. #57

    Standaard

    Grr... je zal wel zien: zodra ik me de R1 aanschaf, verschijnt een dag daarna of zo het releasebericht van de R2-versie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Waarom moet dat nu op zo'n tijdstip? Kan dat niet wat vroeger?
    poehhh ik ben dan nog lang nie thuis

    schiet niet echt op maar ik vind het sowieso bout om een serie op tv te volgen (je kan vaak nie en je moet steeds een week wachten = shit)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Waarom moet dat nu op zo'n tijdstip? Kan dat niet wat vroeger?
    poehhh ik ben dan nog lang nie thuis

    schiet niet echt op maar ik vind het sowieso bout om een serie op tv te volgen (je kan vaak nie en je moet steeds een week wachten = shit)
    Vrijdagavond is kroegavond (meestal) dus dan kan ik het niet volgen.

  10. #60

    Standaard

    Was een goeie aflevering De lijn van seizoen 1 en 2 word weer lekker doorgetrokken.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Grr... je zal wel zien: zodra ik me de R1 aanschaf, verschijnt een dag daarna of zo het releasebericht van de R2-versie.
    Doe dat dan ff voor ons

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie
    Doe dat dan ff voor ons
    Lijperds!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #63

    Standaard

    Nou ik kon niet langer wachten en zag hem voor een mooi prijsje op ebay staan dus ben maar tot aanschaf van de R1 overgegaan.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Nou ik kon niet langer wachten en zag hem voor een mooi prijsje op ebay staan dus ben maar tot aanschaf van de R1 overgegaan.
    Ik heb ook maar de R1 gekocht. Hopelijk is ie snel binnen

  15. #65

    Standaard

    Ik vond het einde van Season5 echt .. mjah. Moest janken gewoon. Season6 gaat als het goed is toch gebeuren ondanks de FX-voorspellingen. Maar misschien dat ABC/HBO de serie overneemt, iig een non-kabel channel. Want de serie is goed genoeg, maar omdat ie nu eenmaal op FX draait zijn er niet veel kijkers .. iig niet zoveel als het zou komen op FOX tijdens primetime

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerick
    Maar misschien dat ABC/HBO de serie overneemt, iig een non-kabel channel.
    Hoe kom je aan deze informatie?

    Heb gelezen dat het na seizoen 6 wel over is.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerick
    Maar misschien dat ABC/HBO de serie overneemt, iig een non-kabel channel.
    Hoe kom je aan deze informatie?

    Heb gelezen dat het na seizoen 6 wel over is.
    Heb hetzelfde gehoord, en hoewel seizoen 5 fantastisch was (geweldige seizoens-afsluiter) heb ik toch het gevoel dat het op z'n hoogtepunt moet stoppen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  18. #68

    Standaard

    Ja het zal ook na seizoen 6 stoppen, maar ik heb ergens gelezen dat een andere zender seizoen 6 wilde financieren en uitzenden, maar denk niet dat FX Networks daarmee akkoord gaat.

  19. #69

    Standaard

    Eerste twee afleveringen gezien en het is geweldig!

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerick
    Maar misschien dat ABC/HBO de serie overneemt, iig een non-kabel channel.
    Hoe kom je aan deze informatie?

    Heb gelezen dat het na seizoen 6 wel over is.
    Heb hetzelfde gehoord, en hoewel seizoen 5 fantastisch was (geweldige seizoens-afsluiter) heb ik toch het gevoel dat het op z'n hoogtepunt moet stoppen.
    Ik ga vanavond deze ep kijken en ben erg benieuwd. Ik ben er mee eens dat het wel een afsluiting moet gaan krijgen, want het hele Strike-Team verhaal moet wel aflopen en om het nou weer een aanzwengeling te geven ziet er ook zo goedkoop uit. Of ze doen een spin-off, net zoals CSI ofzo. De Vic Mackey in NY ofzo...

  21. #71

    Standaard

    Waar komt de term "5 - O" vandaan? Het staat voor politie ofzo maar weet iemand wat het precies betekent. Deze term word veel gebruikt in The Shield en vooral in The Wire.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Waar komt de term "5 - O" vandaan? Het staat voor politie ofzo maar weet iemand wat het precies betekent. Deze term word veel gebruikt in The Shield en vooral in The Wire.
    5-0 is een code van de hawaainse politie dacht ik eerst te horen hebben gekregen, net zoals 10-4 --> begrepen betekent.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Waar komt de term "5 - O" vandaan? Het staat voor politie ofzo maar weet iemand wat het precies betekent. Deze term word veel gebruikt in The Shield en vooral in The Wire.
    5-0 is een code van de hawaainse politie dacht ik eerst te horen hebben gekregen, net zoals 10-4 --> begrepen betekent.
    Five-O komt van de populaire politie serie Hawaii Five-O:

    Hawaii Five-O was a United States television series that starred Jack Lord and James MacArthur as detectives for a fictional Hawaiian state police department. (The Hawaii State Sheriff's Department now serves as the de facto state police; at the time Hawaii was the only state without a statewide police agency.)

    Also, the term "Five-O" was adopted by American youth culture as a street slang term for the police.

    Bron: wikipedia.org
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  24. #74

    Standaard

    Even ter aanvulling. De Five-O van de serie komt van het feit dat Hawaii de 50e staat is. Voor de nul zeggen ze ook van O, vandaar.
    Het is inderdaad geen officiele politiecode zoals 10-4 dat wel is.

  25. #75

    Standaard

    Gister het 3de seizoen van The Shield afgezien en het is weer een sterk seizoen maar vond het allemaal net iets minder als 1 & 2. Nog steeds sterk maar het is nu allemaal net iets te. Vic Mackey blijft wel de man.

Pagina 3 van 25 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •