Pagina 4 van 25 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 601 worden weergegeven.

Discussie: The Shield

  1. #76

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties

    Heb afgelopen weken seizoen 3, 4 & 5 gezien.
    Ik vind seizoen 3 & 4 minder goed dan de eerste 2 maar seizoen 5 is weer erg goed. En het einde

    Ben erg benieuwd naar seizoen 6.

  2. #77

    Standaard

    Er komt een hele rist nieuwe tv-reeksen uit bij Sony, meldde men mij vandaag. The Shield S3 zit er jammer genoeg niet bij. Ach wel, ik kan me troosten met het feit dat de 1e 2 seizoenen van Moonlighting er wel in zitten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #78

    Standaard

    Is seizoen 6 nou al bekend?

    imbd zegt iig [TV-Series 2002-????] dus zij gaan er van uit dat de serie nog doorgaat....
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #79

    Standaard

    TVrage.com heeft zelfs al een datum voor episode 6.01

    http://www.tvrage.com/The_Shield

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    TVrage.com heeft zelfs al een datum voor episode 6.01

    http://www.tvrage.com/The_Shield
    yeah baby yeah!

    Heb zelf seizoenen 1-4 en wacht met 5 tot de dvd release!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Is seizoen 6 nou al bekend?
    Ze zijn al een paar weken bezig met de opnames van seizoen 6 en binnenkort gaan ze kijken of ze het bij zes seizoenen laten of dat er nog een zevende komt.

  7. #82

    Standaard

    Het zal iedereen wel de spuigaten uitkomen dat iemand dit weer vraagt, maar het is nog steeds niet zeker of seizoen 3 in Nederland uitkomt, ofwel?
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Het zal iedereen wel de spuigaten uitkomen dat iemand dit weer vraagt, maar het is nog steeds niet zeker of seizoen 3 in Nederland uitkomt, ofwel?
    Sony zei zelf al dat je beter de R1 kan halen, dus belooft niet veel goeds.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Het zal iedereen wel de spuigaten uitkomen dat iemand dit weer vraagt, maar het is nog steeds niet zeker of seizoen 3 in Nederland uitkomt, ofwel?
    Sony zei zelf al dat je beter de R1 kan halen, dus belooft niet veel goeds.
    Sjeeeeeez dat meen je niet. Belachelijk gedoe! Er is genoeg animo voor het 3de seizoen hier in Nederland dunkt me, dus snap die redenatie niet echt.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  10. #85
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    En dan hebben ze de serie nu ook alweer van de buis afgehaald ^!%@%&!#%&!

  11. #86

    Standaard

    Begin juni is de serie weer terug :wink: Dat kwam boven in beeld vorige week tijdens de aflevering.

  12. #87

    Standaard

    Wanneer is serie 3 op dvd te verkrijgen in NL, weet iemand dat toevallig?

    Of is het nog steeds niet zeker dat ie uitkomt in NL?

  13. #88

    Standaard

    Het lijkt nog altijd zeer waarschijnlijk dat die niet uitkomt in NL. Maar je moet de uitleg van die marketing boys en girls van Sony niet altijd even ernstig nemen... En vooral: blijven zeuren!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #89

    Standaard

    Ik heb de moed al opgegeven en dacht de R1 aangeschaft te hebben via ebay maar is het g%dv*&domme een bootleg. de serie blijft wel geweldig en vorige maand afgekeken en dan houden we die bootleg maar in de collectie.

  15. #90

    Standaard

    Breaking news!!!

    Ik heb net het eerste en tweede seizoen van Moonlighting gekocht. In het bijgevoegde foldertje met andere releases van Sony staat er bij The Shield Season 3 coming soon

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Breaking news!!!

    Ik heb net het eerste en tweede seizoen van Moonlighting gekocht. In het bijgevoegde foldertje met andere releases van Sony staat er bij The Shield Season 3 coming soon


  17. #92

    Standaard

    Als we nu nog eens wisten hoe soon ze met 'soon' bedoelen. Dit jaar. Deze eeuw. Dit millennium...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Als we nu nog eens wisten hoe soon ze met 'soon' bedoelen. Dit jaar. Deze eeuw. Dit millennium...
    Dat zal wel weer ergens rond oktober-december zijn.. Maar goed ik ben al blij dat ie hier uitkomt gewoon als R2.

  19. #94

    Standaard

    zo zie je maar, als je lang genoeg wacht komt dat uiteindelijk ook allemaal op R2NL uit

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    zo zie je maar, als je lang genoeg wacht komt dat uiteindelijk ook allemaal op R2NL uit
    Het heeft nu alleen wel erg lang moeten duren..

  21. #96

    Standaard

    Ik ga hier maar eens naar kijken as vrijdag (om 00.20 ).
    Lijkt me wel een goeie serie en ik hou van politieserie's. Ze starten vrijdag midden S3. Is de hoofdpersoon een soort Jack Bauer?

  22. #97

    Standaard

    Niet bepaald nee, maar ze starten midden in het seizoen omdat ze een maand pauze namen vanwege de mei filmmaand.

    Maar waarom niet gewoon S1 voor een prikkie meenemen ergens? Zijn maar weinig mensen die daar spijt van kregen achteraf.

  23. #98

    Standaard

    Niemand krijgt er spijt van want dit is één v/d beste series ooit.. en begint Shield weer opnieuw vrijdag?? Dat wordt weer kijken en Aceveda takes revenge
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Breaking news!!!

    Ik heb net het eerste en tweede seizoen van Moonlighting gekocht. In het bijgevoegde foldertje met andere releases van Sony staat er bij The Shield Season 3 coming soon

    Wil de pret niet verpesten maar dat foldertje zat ook al bij Seinfeld seizoen 3 of 4, oud foldertje dus.

  25. #100

    Standaard

    Partybreaker
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

Pagina 4 van 25 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •