Pagina 5 van 25 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 601 worden weergegeven.

Discussie: The Shield

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Is de hoofdpersoon een soort Jack Bauer?
    Nee. Een soort Al Capone. Maar dan zonder haar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Is de hoofdpersoon een soort Jack Bauer?
    Nee. Een soort Al Capone. Maar dan zonder haar.


    Mooie beschrijving. 8)

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mac
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Is de hoofdpersoon een soort Jack Bauer?
    Nee. Een soort Al Capone. Maar dan zonder haar.


    Mooie beschrijving. 8)
    "Al Capone with a badge" was toch de omschrijving van Aceveda?

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mac
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Is de hoofdpersoon een soort Jack Bauer?
    Nee. Een soort Al Capone. Maar dan zonder haar.


    Mooie beschrijving. 8)
    "Al Capone with a badge" was toch de omschrijving van Aceveda?
    Jip, dat is wat hij zegt in de Pilot.

  5. #105

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Iwan1976
    Goed nieuws

  7. #107

    Standaard

    Ik heb de titel van het topic maar even veranderd in gewoon The Shield want het gaat allang niet meer alleen over seizoen 3 natuurlijk. :wink:

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Breaking news!!!

    Ik heb net het eerste en tweede seizoen van Moonlighting gekocht. In het bijgevoegde foldertje met andere releases van Sony staat er bij The Shield Season 3 coming soon

    Wil de pret niet verpesten maar dat foldertje zat ook al bij Seinfeld seizoen 3 of 4, oud foldertje dus.
    Zal dit nou weer betekenen dat het WEER niet doorgaat?
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  9. #109

    Standaard

    helemaal zeker ben je natuurlijk pas als hij in de winkels ligt maar ik denk toch niet dat ze zo'n foldertje opnieuw bij hun nieuwe releases gaan steken als ze niet van plan zijn dat 3e seizoen ook echt te releasen (of het zijn echt wel amateurs daar bij Sony )

  10. #110

    Standaard

    Misschien hebben ze wel gewoon gewacht wat ze nu met de serie gaan doen en gaan ze nu toch echt de andere seizoenen uitgeven. Snap eigenlijk niet zo goed waarom ze hier de boxen niet uitgeven maak 1 box zorg dat er genoeg verschillende subs op staan en hoppa hele R2 regio is voorzien behalve Duitsland dan....

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Breaking news!!!

    Ik heb net het eerste en tweede seizoen van Moonlighting gekocht. In het bijgevoegde foldertje met andere releases van Sony staat er bij The Shield Season 3 coming soon

    Wil de pret niet verpesten maar dat foldertje zat ook al bij Seinfeld seizoen 3 of 4, oud foldertje dus.
    Zal dit nou weer betekenen dat het WEER niet doorgaat?
    Ik denk dat ze toen nog dachten dat ze seizoen 3 gewoon gingen uitbrengen, lijkt er niet op.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    helemaal zeker ben je natuurlijk pas als hij in de winkels ligt maar ik denk toch niet dat ze zo'n foldertje opnieuw bij hun nieuwe releases gaan steken als ze niet van plan zijn dat 3e seizoen ook echt te releasen (of het zijn echt wel amateurs daar bij Sony )
    Bij een nieuwe uitgekomen Sony-dvd heb ik weleens vaker een oud foldertje aangetroffen, staat er in het foldertje bij een titel "coming soon" terwijl deze al uit is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik heb de titel van het topic maar even veranderd in gewoon The Shield want het gaat allang niet meer alleen over seizoen 3 natuurlijk. :wink:

  12. #112

    Standaard

    Heb toch maar Seizoen 3 & 4 R1 besteld, heb geen zin meer om te wachten of ze ooit nog een keer op R2 uitkomen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  13. #113

    Standaard

    Ik baal ervan dat de The Shield gewoon niet ff in R2 uitgeven. Ik ben zo bang dat als ik R1 koop ze gelijk de volgende dag R2 gaan produceren.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Heb toch maar Seizoen 3 & 4 R1 besteld, heb geen zin meer om te wachten of ze ooit nog een keer op R2 uitkomen.
    goede beslissing. Ook ik ben maanden geleden gezwicht voor de regio 1 en geen minuut spijt gehad!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Heb toch maar Seizoen 3 & 4 R1 besteld, heb geen zin meer om te wachten of ze ooit nog een keer op R2 uitkomen.
    goede beslissing. Ook ik ben maanden geleden gezwicht voor de regio 1 en geen minuut spijt gehad!
    Same here, kon ook niet meer wachten, lekker de R1 aangeschaft.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Heb toch maar Seizoen 3 & 4 R1 besteld, heb geen zin meer om te wachten of ze ooit nog een keer op R2 uitkomen.
    goede beslissing. Ook ik ben maanden geleden gezwicht voor de regio 1 en geen minuut spijt gehad!
    Same here, kon ook niet meer wachten, lekker de R1 aangeschaft.
    Ik wacht nog steeds

    Denk er af en toe aan om ze maar te verkopen, voorlopig nog geen trek in de R1 (en dus half om half kwa regio...)

    Daarbij komt dat ik ook pas vanaf komend weekend beschik over een regiovrije speler...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Heb toch maar Seizoen 3 & 4 R1 besteld, heb geen zin meer om te wachten of ze ooit nog een keer op R2 uitkomen.
    goede beslissing. Ook ik ben maanden geleden gezwicht voor de regio 1 en geen minuut spijt gehad!
    Same here, kon ook niet meer wachten, lekker de R1 aangeschaft.
    Ik wacht nog steeds

    Denk er af en toe aan om ze maar te verkopen, voorlopig nog geen trek in de R1 (en dus half om half kwa regio...)

    Daarbij komt dat ik ook pas vanaf komend weekend beschik over een regiovrije speler...
    Nouja als je het alleen om de regio doet dan zou ik gewoon de R1 aanschaffen. Mij ging het er vooral om dat de R2 widescreen zijn en de r1 fullscreen. Vind het dus een beetje jammer dat je dan 2 seizoenen widescreen hebt en 2 seizoenen fullscreen.

    Shawn Ryan geeft trouwens de voorkeur aan de fullscreen versies, maar dat terzijde.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  18. #118

    Standaard

    Ik wacht ook op de r2 versie, ben gewoon niet zo gek op r1, en dat komt bij mij door subtitles etc. heb het liefst de r2nl versie, wacht daar dan ook op.

    al duurt het nu wel errug lang
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  19. #119
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Ik wacht ook op de r2 versie, ben gewoon niet zo gek op r1, en dat komt bij mij door subtitles etc. heb het liefst de r2nl versie, wacht daar dan ook op.

    al duurt het nu wel errug lang
    Heb zelf het idee dat de markt een beetje aan inkakken is. Zie alleen maar CSI etc in de winkels maar geen Shield, Miami Vice etc.

  20. #120

    Standaard

    ze zouden beter wat meer in de markt inkakken, misschien zit the shield s. 3 er per ongeluk ook bij

  21. #121

    Standaard

    Ik wacht ook gewoon op de R2. De serie loopt nog gewoon (seizoen 5), dus ik heb geen enkele reden om te geloven dat de serie hier echt niet uit gaat komen.

    In de tussentijd is er nog genoeg ander moois om aan te schaffen voor de collectie. :P Ik ben dus al lang blij met zulke adempauzes.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Ik wacht ook gewoon op de R2. De serie loopt nog gewoon (seizoen 5), dus ik heb geen enkele reden om te geloven dat de serie hier echt niet uit gaat komen.

    In de tussentijd is er nog genoeg ander moois om aan te schaffen voor de collectie. :P Ik ben dus al lang blij met zulke adempauzes.
    got a point there...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Ik wacht ook op de r2 versie, ben gewoon niet zo gek op r1, en dat komt bij mij door subtitles etc. heb het liefst de r2nl versie, wacht daar dan ook op.

    al duurt het nu wel errug lang

    echte liefhebbers hadden allang de r1 aangeschaft :wink:

    heb een week terug ofzo s4 afgekeken, erg goed in elkaar gezet, en ook voldoende tijd wordt er genomen voor de karakteruitbouw
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Ik wacht ook op de r2 versie, ben gewoon niet zo gek op r1, en dat komt bij mij door subtitles etc. heb het liefst de r2nl versie, wacht daar dan ook op.

    al duurt het nu wel errug lang

    echte liefhebbers hadden allang de r1 aangeschaft :wink:

    heb een week terug ofzo s4 afgekeken, erg goed in elkaar gezet, en ook voldoende tijd wordt er genomen voor de karakteruitbouw
    Gheghegheghe, ga er niet op in :wink:
    Zoals hierboven is gezegd, dan maar ff een tussendoor(tje) qua andere series. al zou je nu zo langzamerhand kunnen zeggen dat the shield een tussendoortje wordt alsie ooit nog uitkomt, zo veel andere series heb k ondertussen al gezien. en das eigenljik helemaal niet erg. The Wire is een waardige afwisseling, net als Rescue Me
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  25. #125

    Standaard

    op de tv is de serie tijdelijk stopgezet :x :x

    op de Veronica-site staat:

    The Shield vanaf 30 augustus elke woensdag rond 23.20 uur op de crimenight (na Numb3rs), opletten dus.

    pfff wat blijven ze toch tobben bij VOO

    komt ie nou echt nie op dvd in regio2
    I'll be back...

Pagina 5 van 25 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •