Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 151 worden weergegeven.

Discussie: Fight Club

  1. #1

    Standaard Fight Club

    Bij FRS kost ie 80 piek min 10%, you do the math

  2. #2

    Standaard Re: Fight Club

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AoG
    Bij FRS kost ie 80 piek
    Het is wel de bedoeling dat je in Pricewatch 'de koopjes' vermeld. 80 piek is niet echt een prijs om voor op de fiets te springen.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  3. #3

    Standaard

    Het ging mij er meer om, waar hij wel goedkoop is, want 80 guldens vind ik ook niet al te goedkoop.

  4. #4

    Standaard

    Bij de marko is ie altijd iets van 65,-

    In ieder geval goedkoper als bij de FRS

  5. #5

    Standaard

    Ik hem bij ezy vandaan, iets van 32 of 36 aussie dollar, best cheap dus, alleen niet in een karton hoesje, wel de 2 disk, geen nl sub.

  6. #6

    Standaard

    Heeft iemand hem nu al redelijk goedkoop gezien in de Nederlandse winkels/sites (kheb namelijk geen creditcard )

  7. #7

    Standaard

    31,70 euro bij dvd verkoop.com Met NL ondertileling

    Ze hebben een laagste-prijs-garantie dus kijk even goed op de dvd.nl pricewatch en plaag ze een beetje...






    Hoeveel bedraagt de verzendingskost?

    Voor het verzenden van één DVD binnen de Benelux, betaalt u slechts 1 Euro aan verzendingskosten. Bestelt u meerdere DVDs gelijktijdig en met hetzelfde verzendingsadres, dan is de verzending binnen de Benelux GRATIS. Voor verzending buiten de Benelux geven we graag de prijs op aanvraag.

    Welke betaalwijzen zijn er?

    DVDVERKOOP.com beschikt over rekeningnummers in Nederland en België waarop u kan storten en accepteert daarnaast ook cheques en kredietkaarten (VISA - EUROCARD / MASTERCARD - AMERICAN EXPRESS). Cheques dienen te worden uitgeschreven op naam van 'Car2Car', de groep waarvan DVDVERKOOP.com deel uitmaakt. Kredietkaarten worden niet geaccepteerd voor het betalen van hardware.

  8. #8

    Standaard

    Bij Weirdo issie 27,21 Euro en de verzendkosten zijn 2,25 Euro. En als je boven de 34 Euro bestelt, dan hoef je geen kosten te betalen. Je hebt geen creditcard nodig. Zie link.

    www.weirdo.nl
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #9

    Standaard MediaMarkt Rotterdam Centrum

    MM Rdam Centrum - EUR 29.99 - vr 22-3

  10. #10

    Standaard

    Bij de online shop van FRS:

    €15,99 Fight Club

    Let wel: bij de onfo van het product staat import

    De Nederlandse versie kost gewoon nog €36,99
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Bij de online shop van FRS:

    €15,99 Fight Club

    Let wel: bij de onfo van het product staat import

    De Nederlandse versie kost gewoon nog €36,99
    Ik kan je wel zeggen dat die import al heel lang 'tijdelijk' niet leverbaar is.

  12. #12

    Standaard

    Ik schrok me de pleures, ik had net 1 seconde geleden Fight Club besteld zie ik dat er een pricewatch thread is...ik heb em, net als Rochan, bij Wierdo.nl besteld voor € 29.26 (incl. verzendkosten)

  13. #13

    Standaard verrek!

    Open ik net een thread zie ik dit staan, mijn vraag:

    Fight club
    Na eerst fight club eens bekeken te hebben op divx wil ik toch de dvd versie.

    Nu is mijn vraag: weet iemand iets over een SE versie??? als ik ergens een hekel aan heb is het een dvd kopen, en er later achter komen dat er een se in de maak is.

    Verdere opmerkingen welkom

  14. #14

    Standaard Re: verrek!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick
    Open ik net een thread zie ik dit staan, mijn vraag:

    Fight club
    Na eerst fight club eens bekeken te hebben op divx wil ik toch de dvd versie.

    Nu is mijn vraag: weet iemand iets over een SE versie??? als ik ergens een hekel aan heb is het een dvd kopen, en er later achter komen dat er een se in de maak is.

    Verdere opmerkingen welkom
    Volgens mij komt die niet, want deze is al een 2 dvds set

  15. #15

    Standaard

    Extra's zat!
    Alleen jamer dat deze niet ondertitelt zijn.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Bij Weirdo issie 27,21 Euro en de verzendkosten zijn 2,25 Euro. En als je boven de 34 Euro bestelt, dan hoef je geen kosten te betalen. Je hebt geen creditcard nodig. Zie link.

    www.weirdo.nl

    nou, vandaag een mailtje van weirdo... die zijn dus failliet, lekker hoor.....kan ik hem opnieuw bestellen

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick
    nou, vandaag een mailtje van weirdo... die zijn dus failliet,
    Ik heb geen mailtje van ze gehad, maar goed dat ik Dark City al binnen heb. Maar je zoekt Fight Club? Sorry, ik kan je niet helpen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik heb geen mailtje van ze gehad, maar goed dat ik Dark City al binnen heb. Maar je zoekt Fight Club? Sorry, ik kan je niet helpen.

    heb hem maar besteld bij dvdzone2, kijken of die site wat is

  19. #19

    Standaard

    ik kreeg ook zo'n mailtje van weirdo, en ik moest nog een rekening aan ze betalen, misschien zijn ze daarom failliet
    ik wacht wel op een aanmaling,
    Welcome to the real world.

    mijn dvdcollectie

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick



    nou, vandaag een mailtje van weirdo... die zijn dus failliet, lekker hoor.....kan ik hem opnieuw bestellen
    hier ook verdomme!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick



    nou, vandaag een mailtje van weirdo... die zijn dus failliet, lekker hoor.....kan ik hem opnieuw bestellen
    Jongens hier wist ik niks vanaf. Een voordeel, je hoefde niet van te voren of met cc te betalen. Dus je verliest er niets mee. ben ik blij dat ik Fight Club al heb Ik denk dat ik maar een tijdje op vakantie ga
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  22. #22

    Standaard

    bij DVDzone2 ligt ie voor €26.99. ik heb overal gezocht en tot nu toe was ie hier het cheapest!!!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian Slotboom
    bij DVDzone2 ligt ie voor €26.99. ik heb overal gezocht en tot nu toe was ie hier het cheapest!!!
    Is dit de mooi uitgevoerde versie?
    Dus niet met snapper?

  24. #24

    Standaard

    Deze, de 2-disc CE is nu bij EZYDVD omgerekend 15.59 euro. Ik heb hem maar gelijk besteld
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Deze, de 2-disc CE is nu bij EZYDVD omgerekend 15.59 euro. Ik heb hem maar gelijk besteld
    Zitten volgens mij geen nl ondertitels op..
    Heb hem ook al een keer in huis gehad..
    Dat je het ff weet!
    Robert.

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •