Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 151 worden weergegeven.

Discussie: Fight Club

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Zitten volgens mij geen nl ondertitels op..
    Heb hem ook al een keer in huis gehad..
    Dat je het ff weet!
    Klopt het is natuurlijk R4, maar ik heb geen nl-subs nodig
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Deze, de 2-disc CE is nu bij EZYDVD omgerekend 15.59 euro. Ik heb hem maar gelijk besteld
    FYI de R4 Fight Club komt volgens mij niet in zo'n digipack/drawer-geval...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    FYI de R4 Fight Club komt volgens mij niet in zo'n digipack/drawer-geval...
    Volgens Micheal's DVD is het een gatefold, hetgeen volgens mij betekent dat het een soort digipack achtig dingetje is dat uitvouwt. Er is ook nog een ander verschil met in ieder geval de R1 release:
    The Region 4 version of this disc misses out on;
    Audio Commentary - David Fincher (Director)
    Audio Commentary - Chuck Palahniuk (Novelist), Jim Uhls (Screenwriter)
    Audio Commentary - Alex McDowell (production designer), Jeff Cronenweth (cinematographer), Michael Kaplan (costume designer), Kevin Haug (visual effects supervisor)
    A single deleted scene
    En je mist inderdaad Nederlandse ondertitels, maar krijgt daar weer wel Hebreeuwse en IJslandse voor terug
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  4. #29

    Standaard

    Ik vond de film zonder nl ondertitels net iets te lastig te volgen. Het meeste begreep ik wel, maar een aantal (essentiele) zinnen kon ik niet volgen, helaas.

    De doos er omheen is zo'n standaardding waar links en rechts een DVD zit. Geen aparte hoes a la Se7en ofzo er omheen.
    Robert.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar

    FYI de R4 Fight Club komt volgens mij niet in zo'n digipack/drawer-geval...
    Jawel hoor, ziet er precies hetzelfde uit als R1 en R2. R1 heeft zoals Mike aangaf meer commentaries, maar dat zijn we wel gewend. Ik vind een commentaar met Fincher, Pitt en Norton samen mooi genoeg. De R2 zou trouwens cuts hebben, is dat ook de Nederlandse ??

    http://www.dvdcompare.org.uk/compari...ge.php?fid=606
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Jawel hoor, ziet er precies hetzelfde uit als R1 en R2. R1 heeft zoals Mike aangaf meer commentaries, maar dat zijn we wel gewend. Ik vind een commentaar met Fincher, Pitt en Norton samen mooi genoeg.
    Dan kun je ook voor de single-disc-issue van Fight Club gaan, kost maar €10,70 bij ezy.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #32

    Standaard

    Bij de Makro kost ie nog steeds €24,94 en het is de 2dvd in kartonnen hoes met ned subs.
    Heb hem maar meteen meegenomen want ik was er al een tijdje naar op zoek.

  8. #33

    Standaard

    En bij de FRS is ie nu ook €24,99 en het betreft de 2-disc Dus wie hem niet heeft, aanschaffen!
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  9. #34

    Standaard

    Bij dvdzone2 is hij €19,99 als je daar de €4 bij optelt voor de verzendkosten, is hij altijd nog goedkoper
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  10. #35

    Standaard

    En als je by Play.com kykt is ie maar 11 pond ofzo geen verzendkosten.

    edit; 12 pond

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    En als je by Play.com kykt is ie maar 11 pond ofzo geen verzendkosten.

    edit; 12 pond
    Is alleen zonder nl ondertitels, en £ 12 is ongeveer €19
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Bij dvdzone2 is hij €19,99 als je daar de €4 bij optelt voor de verzendkosten, is hij altijd nog goedkoper
    Ja maar ik had de 10% korting nog niet meegerekend, dan kom je uit op €22,50 En dat is toch mooi voor degene die geen creditcard hebben
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian Slotboom
    bij DVDzone2 ligt ie voor €26.99. ik heb overal gezocht en tot nu toe was ie hier het cheapest!!!
    Nu dan eindelijk. Ik heb hem gisteren gewoon bij FRS gekocht. Prachtige doos en 2 disc-versie. Prijs € 22,49 ( € 24,99 minus 10%). Recentelijk was ie daar nog € 28,79 (zonder korting € 31,99).
    Blijft een bijzonder film, heb gisteravond opnieuw geboeid zitten kijken en luisteren. (goeie 5.1. track)

  14. #39

    Standaard En met een Smith's kraskaartje...

    Dit is ook een leuke DVD om met zo'n Lay's kraskaartje te kopen (EUR 4 korting bij FRS op bestedingen vanaf EUR 20).

    Dan wordt'ie dus EUR 20,99

    Zo'n zak Lays kost deze week EUR 0,69 bij de Digros/Dirk/Bas-supermarktketen

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld


    Blijft een bijzonder film, heb gisteravond opnieuw geboeid zitten kijken en luisteren. (goeie 5.1. track)
    zal een fraai gezicht zijn geweest, jij op een stoel met al die kettingen om je heen en je handboeien om...
    3d

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    zal een fraai gezicht zijn geweest, jij op een stoel met al die kettingen om je heen en je handboeien om...
    En morgen gaat ie nog eens gespannen naar de Exorcist kijken...juist ja...gespannen op de rekbank
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John


    zal een fraai gezicht zijn geweest, jij op een stoel met al die kettingen om je heen en je handboeien om...
    Ja, en ik heb alle omliggende gebouwen bij ons in de straat laten insorten, ik hou van realistische films. 'T is bij ons in de straat een zooitje. Ik had namelijk ook al U-571 gedraaid waardoor de scheuren in het asfalt trokken. Bij het draaien van BOB (Ardennenoffensief) gingen bij mij in de tuin ook de bomen om, net als in de film. (scheelt me in ieder geval een kapvergunning )

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Ja, en ik heb alle omliggende gebouwen bij ons in de straat laten insorten, ik hou van realistische films. 'T is bij ons in de straat een zooitje. Ik had namelijk ook al U-571 gedraaid waardoor de scheuren in het asfalt trokken. Bij het draaien van BOB (Ardennenoffensief) gingen bij mij in de tuin ook de bomen om, net als in de film. (scheelt me in ieder geval een kapvergunning )
    tis maar goed dat je titanic, perfect storm of twister nog niet gekeken hebt dan.....

    of Godzilla WHOEHAHA
    3d

  19. #44

  20. #45
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Iemand enig idee wat ie bij MM Arena kost?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Nu dan eindelijk. Ik heb hem gisteren gewoon bij FRS gekocht. Prachtige doos en 2 disc-versie. Prijs € 22,49 ( € 24,99 minus 10%). Recentelijk was ie daar nog € 28,79 (zonder korting € 31,99).
    Blijft een bijzonder film, heb gisteravond opnieuw geboeid zitten kijken en luisteren. (goeie 5.1. track)
    Wow Henk, onbegrijpelijk dat je deze klassieker nog niet had...welkom bij de club

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Leuk om L's 1e post te zien...... 80 Hollandse pieken..... ik vraag me toch echt serieus af of de DVD verkoop zo groot zou zijn als nu als we nog steeds guldens zouden hebben.

    Ik weet niet of ik 45 gulden zou willen uitgeven aan een DVD, waar 20 euro toch een stuk goedkoper klinkt...
    3d

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Wow Henk, onbegrijpelijk dat je deze klassieker nog niet had...welkom bij de club
    Ik ben ambtenaar, als ie te duur is (en hij was steeds over € 30) kan ik heuuuuul geduldig zijn. Via onze bibliotheek had ik hem al wel een paar keer gezien, dus ik wist allaaaaaang, deze bijzondere film moet in mijn collectie!!!!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    mm groningen maar 21,99 euro.
    2 dagen later is de prijs van MM Groningen gestegen naar 22,99 euro.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •