Pagina 135 van 136 EersteEerste ... 3585125131132133134135136 LaatsteLaatste
De resultaten 3.351 tot 3.375 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #3351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    "TELL ME WHO YOU WORK FOR!!!"

    24 was 3 seizoenen lang een top thriller en veranderde daarna in een klucht en daarna een parodie van zichzelf. Toch kijk ik er nog graag naar en ben ik benieuwd naar het nieuwe seizoen.
    Inderdaad ,als de makers nu eens niet weer een bad guy bij CTU en niet weer een bad guy in de regering hebben gezet, dan kan dit nog een goed 24 seizoen worden.
    als het dan maar 12 afleveringen worden, duurt elke aflevering dan 2 uur?
    " the following takes place between 07:00 - 09:00 am "

  2. #3352

  3. #3353

    Standaard

    Jack is back baby!!

  4. #3354

    Standaard

    Vinden jullie 1 ding ook zo dom <SPOILER> Waarom stuurt ze haar dochter naar de zus van haar man, om uit te vinden wat ze weet van de plannen, terwijl ze net haar plannen wereldkundig heeft gemaakt via internet? <SPOILER> Is toch achterlijk.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #3355

    Standaard

    Ik vond het weer een heerlijk seizoen. Jammer dat de 12 afleveringen er weer opzitten. Wat mij betreft kunnen ze gaan filmen van seizoen 10

  6. #3356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Ik vond het weer een heerlijk seizoen. Jammer dat de 12 afleveringen er weer opzitten. Wat mij betreft kunnen ze gaan filmen van seizoen 10
    jammer dat ze qua verhaal weer hetzelfde doen als de voorgaande seizoenen, ongeveer tot en met aflevering 8 of 9 gaat om de dreiging van de bad guys en hun potentiele aanval op Londen, dan draait men ineens compleet rechtsom met het verhaal ,worden er laatst minute nog andere bad guys geintroduceerd die ook weer overal geinfiltreerd zijn.

    Jack blijft maar als enige achter de schurken aanzitten, nooit eens een keer dat hij een bataljon soldaten meeneemt , een stuk of wat F16's en enkele apache helicopters, nee altijd een 1 of 2 mannen van een strike /assault team gewapend met alleen pistolen, die direct de 1e minuut van het vuurgevecht worden uitgeschakeld, (het heeft wel wat weg v/d oude Star Trek serie , alleen hebben de leden van de strike/assault teams geen rood shirt aan, bij Star Trek waren dit altijd de 1e die sneuvelden.)


    En mochten ze dan nog een seizoen maken, stap eens af van de gebaande paden, geen schurk in de amerikaanse regering, geen schurk in de geheime dienst of CIA.
    maar voor het algemeen was het toch wel weer een spannend seizoen

  7. #3357

    Standaard

    Dat ben ik op zich wel met je eens ja, de strekking van de seizoenen is nagenoeg gelijk.
    Maar dan is de vraag, als ze van het pad afwijken heb je dan nog het 24 gevoel? Ik denk het overigens wel hoor.

  8. #3358

    Standaard

    Ik heb een vraagje!

    Ik heb van 24 seizoen 1 deze versie:


    Het geluid hierop is echter maar in Dolby Surround 2.0

    Ik zie nu o.a. echter op bol.com deze versie staan:


    waarvan wordt beweerd dat die wel Dolby Digital 5.1 aan boord zou hebben.

    Mijn simpele vraag: kan iemand die deze onderste set heeft dat even controleren?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #3359

    Standaard

    Dat vraag ik me nu eigenlijk ook wel af.
    BD (1243) What i Watch

  10. #3360

    Standaard

    Ik geloof niet dat deze ooit ergens in 5.1 is verschenen. Dus lijkt me heel sterk!

  11. #3361

    Standaard

    Ik zou graag alle seizoenen van 24 op blu ray zien verschijnen. Zou dat nog gebeuren?

  12. #3362

    Standaard

    Hey Werner, op de box staat in ieder geval wel duidelijk DD 5.1. Ook zijn alle Scandinavische ondertitels weggelaten.
    Ik heb alleen mijn surround set niet aangehangen, dus praktijk check zou je even op moeten wachten. Deze box heb ik trouwens ook te koop staan voor 6 euro excl. verzenden.
    Send a maniac to catch a maniac...

  13. #3363

    Standaard

    Ja hoor! FOX gaat 24 rebooten zonder Kiefer. Een of ander donker jochie moet nu de hoofdrol invullen met waarschijnlijk een vrouwelijke co-lead. Hoe bedoel je PC?..... Ik gaat hier nieteens aan beginnen... 24 heeft in mijn ogen altijd gedraaid om Bauer die een ***dag heeft.

  14. #3364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ja hoor! FOX gaat 24 rebooten zonder Kiefer. Een of ander donker jochie moet nu de hoofdrol invullen met waarschijnlijk een vrouwelijke co-lead. Hoe bedoel je PC?..... Ik gaat hier nieteens aan beginnen... 24 heeft in mijn ogen altijd gedraaid om Bauer die een ***dag heeft.
    Misschien zwarte piet wel.

    Bij de laatste 2 delen ben ik toch echt afgehaakt.

  15. #3365

    Standaard

    24 is echt klaar. Het was ooit vernieuwend maar vanaf seizoen 6 werd het echt niet goed meer. De laatste zgn "event series" heb ik niet eens af kunnen maken omdat die vreselijke Chloe O Brien erin zat. Wat een drama was die zeg, echt verschrikkelijk vond ik haar. Zo slecht...

  16. #3366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ja hoor! FOX gaat 24 rebooten zonder Kiefer. Een of ander donker jochie moet nu de hoofdrol invullen met waarschijnlijk een vrouwelijke co-lead. Hoe bedoel je PC
    Als het goede acteurs zijn, wat maakt het dan uit wat voor huidskleur of geslacht ze hebben?

  17. #3367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    24 is echt klaar. Het was ooit vernieuwend maar vanaf seizoen 6 werd het echt niet goed meer. De laatste zgn "event series" heb ik niet eens af kunnen maken omdat die vreselijke Chloe O Brien erin zat. Wat een drama was die zeg, echt verschrikkelijk vond ik haar. Zo slecht...
    De manier hoe zij kijkt daar werd ik toch een partijtje naar van.Zij weet een man wel een .. te bezorgen.

  18. #3368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als het goede acteurs zijn, wat maakt het dan uit wat voor huidskleur of geslacht ze hebben?
    24 zonder Kiefer Sutherland is geen 24, punt. Heeft niets met huidskleur of geslacht te maken. The Simpsons zonder Homer is ook geen Simpsons.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #3369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    24 zonder Kiefer Sutherland is geen 24, punt. Heeft niets met huidskleur of geslacht te maken. The Simpsons zonder Homer is ook geen Simpsons.
    Hij draagt zeker de serie ja maar er is een moment dat je denkt hoeveel kan een mens hebben.Het wil een realistische serie zijn en dan wringt dat soms.

  20. #3370

    Standaard

    Degene die Chris W bedoelt met 'een of ander donker jochie', is Corey Hawkins, die mij erg kon bekoren als Dr Dre in Straight Outta Compton (geen film voor jou Chris, zit vol met donkere jochies !).
    We moeten maar weer afwachten hoe het uitpakt. 24 heeft, zeker in het begin, een paar goede seizoenen, maar er zaten ook genoeg slechte (zeker de helft), dus een vernieuwing is niet meteen iets slechts. De koek was echt wel op met Jack,

    Iets over het plot:
    "Hawkins will play an Army Ranger who returns home from combat to his wife in Virginia and quickly learns trouble has followed him home. He turns to 24's Counter-Terrorist Unit (CTU) to save his life and stop a large-scale attack."

  21. #3371

    Standaard

    K ga sowieso geen hiphop onzin film kijken. Grafmuziek.


    Miranda Otto is bevestigd als de vrouwelijke lead.
    Otto will star as Rebecca Ingram, the blazingly smart former head of CTU. Now married to Sen. John Donovan (not yet cast), she struggles with second thoughts about having left the counter-terrorism agency.

    The part comes after Otto's series-regular role on Showtime's Homeland came to an end in 2015. The actress, who last year dropped out of HBO's Westworld, has seen her profile rise after Homeland, with multiple talent agents calling her this season's "it girl." The casting continues her relationship with 20th Century Fox Television, whose cable arm produces Homeland. Otto's credits include features The Homesman and War of the Worlds and Fox's short-lived dramedy series Rake. She is repped by Gersh and Management 360.

    Manny Coto and Evan Katz will pen the script and executive produce 20th Century Fox Television's 24: Legacy alongside Teakwood Lane's Howard Gordon and Imagine TV's Brian Grazer. Stephen Hopkins will direct the pilot, which was formally announced earlier this month at TCA.

  22. #3372

    Standaard

    In Homeland speelde ze een prima rol, niets bijzonders maar goed genoeg. Ze is wel een type die je bij CTU kunt plaatsen.

  23. #3373

    Standaard

    Ja, ze sprong er niet echt uit. Ondanks dat ze wel een flinke rol van betekenis had. Hoop voor de kijkers dat ze wat minder duf overkomt in 24. Weet ook niet of dit zo haar rol was in Homelamd of dat zij gewoon zo acteert. Vermoed t laatste, want vond haar in LotR nu ook niet heel sterk acteren...

    Maakt mij verder niet uit. Zonder terugkerende karakters is t voor mij toch gedaan.

  24. #3374

    Standaard

    Kiefer Sutherland er uit, en Miranda Otto er in?
    Goede reden om te kijken, heerlijke vrouw, geweldig actrice!

  25. #3375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ja hoor! FOX gaat 24 rebooten zonder Kiefer. Een of ander donker jochie moet nu de hoofdrol invullen met waarschijnlijk een vrouwelijke co-lead. Hoe bedoel je PC?..... Ik gaat hier nieteens aan beginnen... 24 heeft in mijn ogen altijd gedraaid om Bauer die een ***dag heeft.
    Nou we zullen je boeiende bijdrages erg gaan missen.

Pagina 135 van 136 EersteEerste ... 3585125131132133134135136 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •