Pagina 28 van 136 EersteEerste ... 182425262728293031323878128 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #676

    Standaard

    Het schijnt dat Howard Gordon al heeft onthuld dat [spoiler:114c850cbd]Jack in de season 6 prequel van de boot zal ontsnappen.[/spoiler:114c850cbd]

    Let wel, ik las het op Wikipedia, dus ik weet niet hoe veel waarheid daar precies in zit.

    Zou niet de eerste keer dat ze ons naaien met een cliffhanger.

    Nou ja, voorlopig maar effe afwachten.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  2. #677

    Standaard

    zou stom zijn, maar ze hebben dat idd nog al gedaan om verhaal genoeg over te laten voor het spel. deze keer zou't toch wel enorm spijtig zijn [spoiler:7bf18eff09]ik wil Jack best wel eens een stel Chinezen zien afmaken voor de verandering [/spoiler:7bf18eff09]

  3. #678

    Standaard

    Ik zou het toch jammer vinden als het weer in LA is. Ze mogen wel is naar een andere locatie gaan.

  4. #679

    Standaard

    wat er trouwens met die [spoiler:3a58fc5a76] Graham [/spoiler:3a58fc5a76] gebeurt, in de laatste episode komt hij er helemaal niet meer in voor... mss iets voor seizoen 6?
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    wat er trouwens met die [spoiler:5bb16565a2] Graham [/spoiler:5bb16565a2] gebeurt, in de laatste episode komt hij er helemaal niet meer in voor... mss iets voor seizoen 6?
    moet wel bijna.. [spoiler:5bb16565a2]of zijn er dan toch bepaalde samenzweringen die zelfs voor Jack te hoog gegrepen zijn om er achterna te gaan [/spoiler:5bb16565a2]

    en over de locatie van seizoen 6 [spoiler:5bb16565a2]had ergens een interview gelezen waar de schrijvers toch zelf in zeggen dat ze het wel gehad hebben met L.A. na 5 seizoenen. Kiefer zegt zelf vaak in interviews als ze hem vragen hoe lang 24 nog zal lopen dat hij zichzelf de vraag stelt "how many bad days can one guy have", maar ik denk zelf ook dat het probleem eerder is "hoeveel grootschalige aanslagen kunnen er nog plaatsvinden in en rond LA", het is nu ook niet bepaald het centrum van de wereld hé [/spoiler:5bb16565a2]

  6. #681

    Standaard

    Waar is [spoiler:37973db482]Wayne Palmer[/spoiler:37973db482] eigenlijk heen gegaan? Terug naar bed of zo? Waarom was hij niet op het vliegveld (er staat me iets van bij dat er in de finale over hem gesproken werd, maar ik kan het me niet meer zo goed herinneren)?

    Ik vraag me af of [spoiler:37973db482]Theo Stoller[/spoiler:37973db482] in seizoen 6 terugkomt. Ik geloof dat Rob Cochran eerder in 't seizoen zei dat we misschien nog meer van hem zouden zien (nog voordat de finale gedraaid was), en aan het einde van de aflevering waar hij in zat reed hij nog al pissig weg. Hij had zelfs een plaatsje in de splitscreens aan 't einde.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  7. #682

    Standaard

    In elk geval, een bedenking die ik me maak is dat als seizoen 6 moet beginnen met [spoiler:2533f9f1f0]Jacks bevrijding uit China, hij onmogelijk op 24 uur tijd terug in Los Angeles kan zijn, of toch dat hij minstens voor de helft van de afleveringen niet meer meedoet[/spoiler:2533f9f1f0].

    Ik hoop ook dat [spoiler:2533f9f1f0]Logan nog eens op zijn donder gaat krijgen, want zijn stille aftocht met mogelijk nog ontslag van rechtsvervolging in ruil voor een vlotte vrijwillige afstand van het presidentschap[/spoiler:2533f9f1f0] vind ik echt te weinig als straf.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #683

    Standaard

    Ik hoop ook dat we in seizoen 6 meer van Logan te zien kregen. Al was 't alleen maar omdat Gregory Itzin heerst.

    En fix je spoiler effe, voordat iemand 't per ongeluk leest.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Ik hoop ook dat we in seizoen 6 meer van Logan te zien kregen. Al was 't alleen maar omdat Gregory Itzin heerst.

    En fix je spoiler effe, voordat iemand 't per ongeluk leest.
    Done. Nu schijnt die Gregory Itzin inderdaad zo'n goed acteur te zijn, dat hij zijn gezicht in geen enkel restaurant meer kan vertonen zonder dat hij nare reacties krijgt van de andere klanten...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Er komt weer iets nieuws uit: 24: The DVD Board Game
    http://www.imdb.com/title/tt0784961/
    Wat dat ook mag inhouden...
    waarschijnlijk een soort gezelschapsspel
    Haha, wat een giller! een gezelschapsspel !

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bearfoot
    Haha, wat een giller! een gezelschapsspel !
    Trek een kanskaart.
    "Ondervraag je rechterbuurman. Als hij niet bekent, dan geef je hem een mot op zijn smoel".
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #687

    Standaard

    "Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs AF.
    Ontsnap onderweg en plaats uw pion op een willekeurig vak."
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  13. #688

    Standaard

    "pak een immuniteitskaart" best met onderschrift "let wel, als je de pion Jack passeert vervalt deze kaart"

    mja met gezelschapsspel bedoelde ik natuurlijk een soort van trivial pursuit bijv. met allemaal vragen over 24 maar het idee is idd wel grappig.

  14. #689

    Standaard

    [quote="Werner Peeters"]In elk geval, een bedenking die ik me maak is dat als seizoen 6 moet beginnen met [spoiler:21083ceb2e]Jacks bevrijding uit China, hij onmogelijk op 24 uur tijd terug in Los Angeles kan zijn, of toch dat hij minstens voor de helft van de afleveringen niet meer meedoet[/spoiler:21083ceb2e].

    Als je de snelste route neemt, is het ongeveer 10 uur vliegen van [spoiler:21083ceb2e]Shanghai naar LA,[/spoiler:21083ceb2e] Dus het zou wel kunnen...
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  15. #690

    Standaard

    [quote="Werner Peeters"]In elk geval, een bedenking die ik me maak is dat als seizoen 6 moet beginnen met [spoiler:8f24943ead]Jacks bevrijding uit China, hij onmogelijk op 24 uur tijd terug in Los Angeles kan zijn, of toch dat hij minstens voor de helft van de afleveringen niet meer meedoet[/spoiler:8f24943ead].

    Als je de snelste route neemt, is het ongeveer 10 uur vliegen van [spoiler:8f24943ead]Shanghai naar LA,[/spoiler:8f24943ead] Dus het zou wel kunnen...
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  16. #691

    Standaard

    Maar dan [spoiler:96ca9f176a]10 + afleveringen zonder / met een slechts heel beperkte rol voor Jack? Lijkt me raar...[/spoiler:96ca9f176a]
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #692

    Standaard

    zo zal het idd niet gaan. de reden dat ze een 24-film gaan maken is net dat ze hem zo eens kunnen laten reizen, en er gewoon de reistijd kunnen uitknippen. in de TV-serie was dat onmogelijk, idd omdat je dan het hoofdpersonage een zinloze rol moet geven

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Maar dan [spoiler:a35850b1c3]10 + afleveringen zonder / met een slechts heel beperkte rol voor Jack? Lijkt me raar...[/spoiler:a35850b1c3]
    [spoiler:a35850b1c3]ze kunnen nog wel wat doen met een preview net als bij seizoen 5. Dat jack ontsnapt van de boot... maar dat zou ik jammer vinden.

    Zelf hoop ik daarin te zien dat CTU naar Zuid korea gaat om daar vandaan china binnen te vallen[/spoiler:a35850b1c3]

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin83
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Maar dan [spoiler:889ac70fec]10 + afleveringen zonder / met een slechts heel beperkte rol voor Jack? Lijkt me raar...[/spoiler:889ac70fec]
    [spoiler:889ac70fec]ze kunnen nog wel wat doen met een preview net als bij seizoen 5. Dat jack ontsnapt van de boot... maar dat zou ik jammer vinden.[/spoiler:889ac70fec]
    Zoals ik al zei, dat schijnt het plan te zijn.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  20. #695

    Standaard

    Kijk toch wel uit met die verwachtingen... je kan door die hoge verwachtigingen nu al aan te houden teleurgesteld raken...

  21. #696

    Standaard

    volgens mij zijn ze ook een beetje vergeten dat ze [spoiler:3f77404d64]in de laatste 10 minuten van de aflevering jack laten kidnappen, mishandelen, en hem op een boot zetten naar shanghai[/spoiler:3f77404d64] na dat dit alles gebeurt was zie je de laatste seconden wegtikken. Lijkt mij nogal onrealistisch, betrappen we 24 hier op een fout?
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  22. #697

    Standaard

    Ik snap echt niet wat je bedoelt...

  23. #698

    Standaard

    dat voor mijn gevoel deze gebeurtenissen nooit in dat tijdsbestek plaats kunnen vinden zeker ook omdat bij dat luchtshot op het einde [spoiler:61f721940e]de boot al op open zee is[/spoiler:61f721940e]

    goed het was maar iets dat me te binnen schoot :P
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  24. #699

    Standaard

    ja dit is wel waar... het kan niet echt in 24 time dat [spoiler:faee0463d2]dat schip in 10 minuten al op open zee is[/spoiler:faee0463d2], maar daar heb ik echt schijt aan, het is gewoon een briljant einde
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  25. #700

    Standaard

    24rocks! zo denk ik er ook over. realistisch is het misschien niet, maar willen jullie nu een fantastisch einde of een einde dat zich aan de wetten van de fysica houdt? mijn keuze is alvast snel gemaakt

Pagina 28 van 136 EersteEerste ... 182425262728293031323878128 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •