Pagina 118 van 136 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.926 tot 2.950 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #2926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rawbz Bekijk bericht
    Ik heb tot nu toe seizoen 1 gedownload (schaam ) ik wilde eerst eens kijken of het iets voor me was voor ik tot de aankoop over ging. Maar ik ben er nog niet aan begonnen. Er zijn nog zoveel dingen die ik eerst wil zien, ik heb bijvoorbeeld seizoen 1 van Prison Break nog staan waar ik net aan begonnen ben. En ik wil niet twee series door elkaar kijken maar misschien is het ook wel weer een voordeel, tegen de tijd dat ik klaar ben met Prison Break liggen de seizoenen van 24 misschien extra voordelig in de schappen. Maar na hier wat gelezen te hebben in het topic ben ik wel erg nieuwsgierig geworden !
    Meestal zijn de oneven seizoenen een stuk leuker/beter dan de even seizoenen Met name seizoen 5 was voor mij een hoogte punt van de serie. Zal niet te veel verklappen maar een hoop leggen het loodje en het einde van seizoen 5 is een oorzaak van iets uit een voorgaand seizoen

  2. #2927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Gohja, ik heb ep 22 bekeken en zo slecht vond ik die eigelijk niet. Het enige dat ik me aan erger dat ze overal zo vlug zijn, ze nemen de metro en toch raakt Jack op tijd met de auto om aan de eindbestemming te raken, alles lijkt zo dicht bij elkaar te liggen waardoor ik me afvraag hoe vlug die tram dan maar rijd, 30 km per uur ofzo ?
    Zal zo'n 50 km/u zijn. Maar wel stoppen bij elke halte, waar veel afremmen/optrekken en een kleine pauze bij komt kijken, dus die kan je makkelijk bijhouden in de bebouwde kom met een een sirene op je dak

  3. #2928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    ze nemen de metro en toch raakt Jack op tijd met de auto om aan de eindbestemming te raken,
    De meest realistische plotwending uit de hele reeks. Heb je tijd te veel? Neem het openbaar vervoer! Deze maand met gratis overlevingspakket!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #2929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    De meest realistische plotwending uit de hele reeks. Heb je tijd te veel? Neem het openbaar vervoer! Deze maand met gratis overlevingspakket!
    BD (1243) What i Watch

  5. #2930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    De meest realistische plotwending uit de hele reeks. Heb je tijd te veel? Neem het openbaar vervoer! Deze maand met gratis overlevingspakket!
    Lol! En zo waar! Hier duurt van me huis tot Delft, incl files 3 kwartier. Als ik met t openbaar vervoer moet, een dik uur.

  6. #2931

    Standaard

    Zo te horen is het seizoen flink ingekakt. Na seizoen 5 was ik er eigenlijk wel klaar mee, en seizoen 6 bevestigde dat inderdaad. Alles was intussen wel gedaan, in zekere zin. Maar, ik weet dat er waarschijnlijk nog maar 1 seizoen volgt, dus blijf ik trouw kijken, hoewel het eigenlijk al een tijdje niet meer van harte gaat.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #2932

    Standaard

    Laatste 2 afleveringen zijn zojuist gelekt. Niet echt verrast omdat de DVD release in Amerika al morgen is (direct na afloop van 7de seizoen).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  8. #2933

    Standaard

    Jaaaa!
    Je hebt me nu erg blij gemaakt, ze staan aan!
    Shit..zo naar school maar vanavond wordt genieten!
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  9. #2934

    Standaard

    Zal ze straks meteen ook aanzetten, denk alleen niet dat ik er vandaag aan toe kom.

  10. #2935

    Standaard

    Gelukkig zit dit seizoen er weer op...


  11. #2936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Gelukkig zit dit seizoen er weer op...
    Dat klinkt alsof het twee fantastische afleveringen waren als afsluiter....

  12. #2937

  13. #2938

    Standaard

    Op zich een aardig einde maar ik miste wel een vette seizoensklapper met actie. Kim werd wel erg makkelijk gered (waarom gaan die lui schieten in een luchthal vol airmarshals? Lekker snugger..) en het was niet erg bevredigend dat Tony niet zijn wraak kreeg. Ergens dacht ik wel dat Tony toch geen echte terrorist was en dat klopte. Hopelijk zien we hem terug in seizoen 8. Olivia aub niet. Beetje vervelend geneuzel met haar. Presidente Taylor is trouwens een fantastische rol geweest dit seizoen, hopelijk keert ook zij terug. En Jack....zoals verwacht gaat hij toch een stamceltransplantatie krijgen van Kim. Wel jammer dat ze elkaar niet even nog hebben gesproken op het einde. Ik had liever gezien dat Jack wat later dit seizoen pas besmet was geraakt. Eigenlijk was Jacks rol de laatste pakweg 10 afleveringen wel erg minimaal op een paar momentjes na. Dat vond ik erg teleurstellend.
    Seizoen 7 is niet helemaal geworden wat ik hoopte. De 1e helft vh seizoen was op zich van een aardig goed niveau maar de 2e helft bevatte te weinig actie, teveel plotwijzigingen en te weinig Jack. En dat is jammer.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  14. #2939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Op zich een aardig einde maar Seizoen 7 is niet helemaal geworden wat ik hoopte. De 1e helft vh seizoen was op zich van een aardig goed niveau maar de 2e helft bevatte te weinig actie, teveel plotwijzigingen en te weinig Jack. En dat is jammer.
    hij ging wel weer aardig los tegen die "dokters". daar was de ouwe jack weer effe!
    Verder vond ik seizoen 7 qua acteerwerk en originaliteit toch wel top 3 hoor, heb me er uitstekend mee vermaakt en het was echt twee klassen beter als seizoen 6 (zeker met de film er bij).
    maar seizoen 5 blijft de topper uit de reeks.
    Wel een interessante opzet naar seizoen 8,veel onbeantwoorde vragen toch...
    Ik kijk er naar uit!
    Laatst aangepast door Menno Hagendoorn : 18-05-2009 om 21:28 Reden: spoiler uit quote verwijderd
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  15. #2940

    Standaard

    Joah, die scene met Jack was ruim oke. Maar het duurde niet heel lang en ik had toch wat meer verwacht.

    Seizoen 7 was erg hoog niveau maar is halverwege als een bank tijdens de kredietcrisis diep onderuit gezakt. Op het allerlaatste einde nog ietswat opgekrabbeld maar het was toch deels teleurstellend.

    Seizoen 8 graag eens goed uitdiepen qua scenario!
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  16. #2941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Joah, die scene met Jack was ruim oke. Maar het duurde niet heel lang en ik had toch wat meer verwacht.

    Seizoen 7 was erg hoog niveau maar is halverwege als een bank tijdens de kredietcrisis diep onderuit gezakt. Op het allerlaatste einde nog ietswat opgekrabbeld maar het was toch deels teleurstellend.

    Seizoen 8 graag eens goed uitdiepen qua scenario!
    Ja ik snap wel een beetje wat je bedoeld... het hoge niveau van de eerste, pakweg,15 episodes werd niet meer gehaald, en de laatste 2 afleveringen voelden wat "gerekt" aan.
    Maar ik vond de karakter ontwikkeling (en bijbehorend acteerwerk) wel erg sterk dit jaar.
    Met name Carlos Bernhard (Tony) had echt een interessante rol dit jaar met veel meer diepgang.
    Zowel Jack als Tony zijn door hun werk getekend voor het leven, maar Tony maakt andere (verkeerde) keuzes dan Jack die toch voor de goede zaak blijft gaan . Dit vond ik met name een mooie rode draad door het seizoen.

    Maar ook de rollen van Jack en President Taylor (Die mijns inziens niets onderdeed voor President Palmer) waren erg interessant.
    Olivia Taylor was een mooie bitch, en Hodges was een prima schurk (Jon Voight is briljant wat mij betreft).

    Ik denk (en hoop) ook een beetje dat seizoen 7 en 8 uiteindelijk samen als één geheel zullen samenvallen, er zijn namelijk nogal wat zaken "onafgerond" gebleven..
    Weer een half jaartje wachten helaas..
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  17. #2942

    Standaard

    Beste seizoen blijft gewoon nummer 1, toen was alles nog fris en waren sommige wendingen echt verrassend. Dit seizoen hebben de makers gewoon teveel domme fouten gemaakt die ze in het verleden ook al te vaak gemaakt hadden. Erg jammer, want de cast was dit keer uitstekend! Erg veel goede toevoegingen, alleen had Elisha ***bert wel thuis mogen blijven

    Seizoen 8 zal ik wel kijken, alleen maar omdat het de laatste is.


  18. #2943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Seizoen 8 zal ik wel kijken, alleen maar omdat het de laatste is.
    Ze hebben nog niet officieel bevestigd dat Seizoen 8 laatste wordt, wordt alleen maar gespeculeerd.
    BD (1243) What i Watch

  19. #2944

    Standaard

    Ik vond de laatste twee afleveringen echt heel erg mooi! Ze waren niet doordrenkt met actie, maar wel met emotie. Vooral in de laatste aflevering, toen Tony vertelde dat meneer Wilson de man achter Charles Logan was schrok ik echt hard. Even later vertelde hij tot overmaat van ramp dat Michelle ook nog eens zwanger was . Dat maakt de wraakgevoelens gewoon nog erger. En ook de gesprekken tussen Jack en Renee en Jack en die imam waren erg emotioneel. Idd jammer dat Tony niet zijn wraak krijgt, maar als ik Renee in die laatste scene zo zag denk ik dat meneer Wilson het niet lang uit gaat houden! . Ik vond het een zeer geslaagd seizoen, met een dip in het derde kwart van het seizoen. De laatste paar afleveringen waren echt top! En nu baal ik té erg dat we weer een tijd moeten wachten op seizoen 8...
    Laatst aangepast door 24rocks! : 19-05-2009 om 19:31
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  20. #2945

    Standaard

    Het seizoen begon prima, maar eindigde matig. Daarnaast bevat dit seizoen een aantal personages die niet echt bijdragen aan het geheel en die mij nogal stoorden. Jammer en hoop persoonlijk dat het 8e seizoen ook echt het laatste seizoen is.

  21. #2946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Het seizoen begon prima, maar eindigde matig. Daarnaast bevat dit seizoen een aantal personages die niet echt bijdragen aan het geheel en die mij nogal stoorden. Jammer en hoop persoonlijk dat het 8e seizoen ook echt het laatste seizoen is.
    mwoa... Ik stoorde me eigenlijk alleen echt aan Janice..(Ja en aan Olivia, maar dat was de bedoeling hahaha)
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  22. #2947

    Standaard

    Dat zijn inderdaad de twee meest irritante figuren. En het lijkt me niet de bedoeling om dat met opzet te doen....

  23. #2948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat zijn inderdaad de twee meest irritante figuren. En het lijkt me niet de bedoeling om dat met opzet te doen....
    Nou dat ben ik niet helemaal met je eens..
    Olivia's personage is zo vreselijk bitchy geschreven dat je je als kijker er vreselijk aan ergert, des te leuker is het als ze uiteindelijk het deksel op de neus krijgt. (dat bedoelde ik althans)
    Datzelfde (maar dan in het kwadraat) had ik de eerste seizoenen met Sherry Palmer (geweldig gespeeld dus).
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  24. #2949

    Standaard

    Het zal best expres zijn gedaan. Denk ook oa aan Sherry Palmer of later CTU directrice Drisconn (seizoen 4 meen ik) met dr geesteszieke dochter.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  25. #2950

    Standaard

    Seizoen 7 nu dus pas afgerond en ja over heel de lijn toch een hele verbetering met Seizoen 6 en zou voor mij terug een favoriet geworden zijn hadden ze het niveau kunnen behouden van de eerste 15 episodes. De laatste 4 episodes gaat alles veel te vlug en wordt net gebruikt om toch maar die 24 episodes rond te krijgen en de finale was niet zo speciaal jammer genoeg, geen knaller zoals de finale van bv Seizoen 6.

    Wat wel leuk was is dat het terug een samenhang heeft met Seizoen 5 en dat de makers echt doen alsof Seizoen 6 nooit bestaan heeft. Nu weten we ook waarom Tony zo slecht is geworden, verloor vrouw & kind. Blijf jammer in de 24 geschiedenis het verhaaltje met Jack's broer en papa.

    Over het algemeen zeer tevreden dus over Seizoen 7 maar aub makers, laat volgend seizoen als het zou de laatste zijn aub Jack nog eens in volle aktie zien en laat hem doen waar hij goed in is want door al die zever rond martelscenes doet Bauer niet veel meer of het is met een elektrische buzzer.

    Op naar Seizoen 8...
    BD (1243) What i Watch

Pagina 118 van 136 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •